Elektroninio pašto rinkodara elektroninėje prekyboje – 10 tobulų strategijų, kaip padidinti pardavimus

Jei esate prekybininkas, vargu ar turėsite galimybę asmeniškai bendrauti su savo klientais.

Kai negalite su klientais bendrauti akis į akį, gali būti sunku parodyti jiems, kad jie jums nėra tik skaičius ir kad juos tikrai vertinate.

Galite įtraukti savo vartotojus naudodami el. pašto rinkodarą ir priversti juos jaustis vertinamais!

Vien tik šen bei ten mėtyti laiškus nepakanka. Jūsų vertingiems reikia strateginės el. pašto rinkodaros, kad padidintumėte vartotojų įsitraukimą, praplėstumėte prenumeratorių sąrašą ir padidintumėte pajamas.

Šiame straipsnyje sužinosite 10 geriausių ir labiausiai išbandytų elektroninės prekybos el. pašto rinkodaros strategijų, kurios padės padidinti pardavimus jūsų parduotuvėje.

Be to, taip pat turėtumėte atsižvelgti į elektroninės prekybos rinkodaros strategijas, kad skatintumėte pardavimus ir augimą.

Prieš pradedant toliau, būtina suprasti, kas yra el. pašto rinkodara ir kodėl ji svarbi?


Kas yra el. pašto rinkodara elektroninės prekybos verslui?

Elektroninės komercijos el. pašto rinkodara orientuojasi į grupę asmenų, kurie domisi jūsų produktais, ir pagal jų interesus el. paštu siunčia reklaminį turinį ir kitą informaciją.

El. pašto rinkodara gali užmegzti ryšį su esamais ir naujais vartotojais, siunčiant jiems keletą el. laiškų, kuriuose pranešama, kad turite tai, ko jie ieško.

Prieš išsamiai aptardami kiekvieną elektroninės prekybos elektroninio pašto rinkodaros strategiją, apžvelkime, kodėl elektroninės prekybos įmonės turėtų apsvarstyti šį rinkodaros kanalą:


Kodėl verta naudoti el. pašto rinkodarą e. prekybos versle?

Be kitų skaitmeninės rinkodaros strategijų, el. pašto rinkodara yra puikus organinių ir kokybiškų potencialių klientų šaltinis.

80 % pasaulio gyventojų turi išmaniuosius telefonus! 90 proc. jų kasdien lankosi savo pašto dėžutėje.

Štai kodėl tai yra komunikacijos kanalas Nr. 1, kuriuo galima užmegzti ryšį su tiksline auditorija.

Atsižvelgdami į el. pašto rinkodarą galime efektyviai ir mažomis sąnaudomis orientuotis į didelę auditoriją ir praturtinti konversijas.

Elektroninio pašto rinkodara turi didžiulę investicijų grąžą.

Paprasčiau tariant, elektroninis paštas yra veiksmingiausias pardavimo internetu generavimo būdas.

Apžvelkime geriausius el. pašto rinkodaros metodus dabar, kai jau supratote, kokia ji svarbi.


Elektroninės prekybos rinkodaros el. paštu strategijos, padedančios pasiekti puikių rezultatų

Sėkmingai el. pašto rinkodaros kampanijai jums reikės efektyviausių metodų.

Atėjo laikas apžvelgti kiekvieną iš jų atskirai.


1. Sukurkite įdomią ir protingą temos eilutę!


Temos eilutė yra svarbus elementas, kuris vartotojui padarys pirmąjį įspūdį.

Kaip visi žinome, pirmasis įspūdis yra gana svarbus.

Todėl, norint padidinti atvertų el. laiškų skaičių, temą reikėtų sudaryti itin kruopščiai.

Jūsų temos eilutė turi būti trumpa ir tiksli. Atminkite vieną dalyką, kad mobiliųjų įrenginių žiūrovai negali peržiūrėti didelių temos eilučių, todėl įtraukite tik svarbiausią informaciją.

Ji turėtų būti pakankamai patraukli, kad sužadintų smalsumą.

Visada venkite naudoti visas didžiąsias raides ir papildomus šauktukus!

Jei turite pranešimą arba kokį nors atnaujinimą, susijusį su jūsų parduotuve, tuomet naudokite tokią temą kaip „Turime jums kažką ypatingo“.

Jei organizuojate išpardavimą arba suteikiate nuolaidą ar kupono kodą, būtinai tai paminėkite temos eilutėje.

Galimybė sutaupyti kaip niekas kitas traukia asmenis!


2. Siųskite pranešimus savo naujam prenumeratoriui


Jūs dar tik susipažįstate su savo naujaisiais prenumeratoriais.

Iškart išsiųsti sveikinimo laišką naujiems prenumeratoriams – tai naujas požiūris, kaip užmegzti naują ryšį & priversti juos jaustis vertinamais.

Jei norite pirkėją paversti lojaliu klientu, turite padaryti fantastišką pirmąjį įspūdį, kai jis užsiregistruoja jūsų elektroninės prekybos el. pašto rinkodaros paslaugai.

Tačiau sveikinimo el. laiškų serija yra puiki proga pristatyti savo e. prekybos prekės ženklą, nustatyti vartotojų lūkesčius ir parodyti, kuo išsiskiriate iš minios.

Be to, galite suteikti jiems nuolaidą pirmą kartą apsilankius, kuri gali paskatinti juos pirkti.


3. Sukurkite asmeninį požiūrį į savo tikslinę auditoriją.


Individualus ir asmeninis požiūris į jūsų potencialius klientus ir vartotojus gali veikti efektyviau.

Kiekvienas vartotojas yra unikalus ir turi įvairių interesų. Turite pažinti savo klientus pagal jų reikalavimus & interesus, kad galėtumėte juos suskirstyti į grupes.

Po to galite kurti el. laiškus, labiau pritaikytus kiekvienai klientų grupei.

Be to, žiūrovams vis tiek patinka matyti savo vardą ir pavardę el. laiško viršuje, jei nepateikiate jiems medžiagos, su kuria jie nori bendrauti.

Aktualus turinys el. pašto rinkodaroje yra svarbesnis nei bet kada anksčiau.

Sulauksite daugiau klientų, kurie bus atsidavę jūsų verslui, jei galėsite jiems parodyti, kad jums rūpi pateikti jiems būtent tai, ko jie nori.

Kurkite labai pritaikytus el. laiškus, kurie pritrauks žmonių dėmesį šia informacija.


4. Sukurti patrauklų ir jautrų el. paštą


Maždaug pusė visų el. laiškų atidaroma mobiliuosiuose įrenginiuose. Praleidžiate didelę auditoriją, jei jūsų el. laiškas nėra optimizuotas mobiliesiems įrenginiams. Patariama ir toliau įprasti kurti lanksčius, reaguojančius el. laiškus, kuriuos galima pritaikyti prie įvairaus dydžio įrenginių. Naudojant reaguojančius el. laiškus, nė vienas naudotojas nelieka nuošalyje, nes jie prisitaiko prie įvairaus pločio ekranų.

Prispaudimas ir priartinimas, kad perskaitytų jūsų turinį, yra paskutinis dalykas, kurį prenumeratorius nori daryti, be to, tai neatrodo gerai.

Kurkite mobiliesiems įrenginiams pritaikytus el. laiškus, kad jiems būtų lengviau ir kad sumažintumėte pavojų, jog jūsų el. laiškai bus ištrinti.

Be to, galite suasmeninti savo el. laiškus naudodami akį traukiančius el. laiškų šablonus ir unikalius el. laiškų kodus.

Nepaisant to, kur jūsų prenumeratoriai skaito el. laiškus, pasirūpinkite, kad nuolat būtų siunčiami puikios kokybės el. laiškai.


5. Pasiūlykite puikią nuolaidą lojaliam klientui.


Jūsų verslui atsidavę klientai yra puikūs pelno generatoriai.

Lojalių klientų gyvavimo trukmės vertė yra gerokai didesnė nei kitų klientų, todėl turėtumėte juos apdovanoti arba pasiūlyti jiems papildomą nuolaidą už tai, ką jie daro jūsų verslui.

Pasikartojantys klientai yra jūsų verslo gyvybinė jėga, leidžianti jam klestėti ir klestėti.

Taip pat galite kurti nuolaidų skrajutes ir siųsti jas el. paštu. Naudodamiesi nemokamomis skrajučių kūrimo priemonėmis, patrauklias skrajutes sukursite per kelias minutes.

Lojalumo programa leis lojaliausiems vartotojams vėl ir vėl sugrįžti į jūsų parduotuvę.

Tiesiog siųskite nuolatiniams klientams el. laiškus, informuodami juos apie jų išskirtinį statusą, ir pasiūlykite jiems specialių pasiūlymų ar papildomų nuolaidų!

Sukurti unikalią lojalumo grupę savo geriausiems pirkėjams yra vienas iš greičiausių ir paprasčiausių būdų sukurti atsidavusių ir lojalių klientų bazę.


6. Nustatykite rekomendacijų programą, kad padidintumėte įsitraukimą


Šioje skaitmeninės rinkodaros eroje žodis iš lūpų į lūpas vis dar yra naudingas ir veiksmingas metodas.

Žmonės tris kartus dažniau perka, kai ką nors rekomenduoja šeimos narys ar draugas.

Naudodami rekomendacijų programą klientai gali gauti atlygį arba specialią nuolaidą kitam užsakymui tik rekomendavę draugą.

Nepamirškite į savo el. laišką įtraukti nuorodą apie nukreipimą. Tiesiog tai padarykite, o tada atsitraukite ir stebėkite naujų klientų srautą.


7. Įsitikinkite, kad siunčiate tinkamą el. laiškų kiekį.


Reguliariai siųskite savo auditorijai transakcinius el. laiškus, kad išlaikytumėte ryšį, bet neperkraukite jų pašto dėžutės.

Tikslas – išlikti klientų dėmesio centre ir netapti jiems įkyriais. Nustatykite savo įmonei tinkamiausią dažnumą.

Pramonės tyrimų duomenimis, kai įmonės, ypač interneto mažmenininkai, kas mėnesį siunčia iki 19 el. laiškų, padidėja vidutinis užsakymų skaičius.

Tačiau idealus dažnumas priklauso nuo verslo tipo.

Todėl verta išbandyti kelis dažnius ir išsiaiškinti, kuris iš jų daro didžiausią įtaką jūsų įmonei.


8. Siųskite eilę el. laiškų klientams, kurie paliko savo krepšelius.


Faktas, kad kasdien apleidžiama daugiau nei 70 % krepšelių!

Manote, kad pardavimai niekada negrįš? Žinoma, kad ne; tų paliktų krepšelių konversijos rodiklis buvo didesnis nei 10 %.

Ką reikia daryti, jei renkate el. pašto adresus ir matuojate svetainės lankytojus, yra paprasta ir aišku.

Jums tereikia išsiųsti rankinius arba automatinius el. laiškus lankytojams, kurie paliko jūsų parduotuvę nebaigę pirkimo.

Sėkmingai naudodami apleisto krepšelio el. laiškų seką ne tik atgausite prarastus pardavimus, bet ir pagerinsite klientų patirtį.


9. Nepamirškite siųsti pranešimo „vėl sandėlyje“ el. laiško apie pageidavimų sąrašo prekes.


Neleiskite, kad prekės, kurios nėra sandėlyje, žymėtų jūsų santykių su vartotoju pabaigą.

Užuot pašalinę šias prekes iš savo svetainės, suteikite klientams galimybę gauti el. laišką su pranešimu, kai jų bus galima įsigyti parduotuvėse.

Leiskite klientams kurti pageidavimų sąrašus ir sukurti el. pašto ciklą, kad jie gautų naujausius prekių atnaujinimus.

Klientai mėgsta būti informuojami apie tai, ko jie iš tikrųjų nori.

Be to, tai puiki strategija, padedanti išlaikyti jų susidomėjimą jūsų el. pašto rinkodaros iniciatyvomis.


10. Pakartotinai įtraukite neaktyvius klientus siųsdami sezoninius reklaminius el. laiškus


Atrodo, kad jūsų klientų susidomėjimas jūsų produktais ar paslaugomis mažėja?

Siųsdami jiems naujausias nuolaidas arba sezoninius reklaminius el. laiškus, galite juos vėl įtraukti.

Elektroninės prekybos pardavimai per metus smarkiai svyruoja.

Strateginė ir veiksminga el. pašto rinkodara gali padidinti jūsų e. prekybos verslo pardavimus festivalių sezono metu arba per šventes!

Įmonės turi puikią galimybę paskutinį metų mėnesį ir per šventes gauti 30 % daugiau pajamų nei bet kurią kitą metų dieną.


Argi ne įdomu?


Planuodami elektroninės prekybos elektroninio pašto rinkodarą, kad generuotumėte neįtikėtinus pardavimus, užmeskite akį į kalendorių!


Apžvelkime keletą svarbiausių e. prekybos elektroninio pašto rinkodaros patarimų:

  • Pradėkite domėtis savo konkurentų rinkomis.
  • Rinkite el. pašto adresus iš savo auditorijos socialinėje žiniasklaidoje.
  • Siųskite sveikinimo laiškus, kad naujiems vartotojams pristatytumėte savo organizaciją, prekes ir paslaugas.
  • Pasikartojančias situacijas galima priversti paleisti automatiškai.
  • Pakartotinai aktyvuokite neaktyvius prenumeratorius naudodami pakartotinio įtraukimo metodus
  • Nenaudokite nepageidaujamų terminų ar kitų dalykų, dėl kurių pašto dėžučių teikėjai jūsų el. pašto kampanijas pažymėtų kaip šlamštą.
  • Naudokite ir kitas kontaktų formas; Neapsiribokite tik el. paštu.

Baigiamieji žodžiai

Elektroninio pašto rinkodara turi didžiulę reikšmę elektroninės prekybos įmonėms. Šią geriausią praktiką galite panaudoti siekdami pritraukti naujų vartotojų, išlaikyti esamus ir padidinti pajamas.

Rinkodara elektroniniu paštu gali padėti bet kuriai įmonei, ypač turinčiai ribotą biudžetą, pradėti rinkodarą.

Tačiau nepamirškite, kad jūsų el. pašto rinkodaros metodai turi būti tobuli nuo pat pradžių, kad sukurtumėte lojalių klientų bazę ir pritrauktumėte naujų potencialių klientų.

Pasinaudokite pirmiau minėtomis elektroninės prekybos elektroninio pašto rinkodaros strategijomis, kad galėtumėte puikiai pradėti rinkodaros kampaniją.

Katapultuokite savo mažąjį verslą į naujas aukštumas per trumpą laiką.

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Jei tam neprieštaraujate, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikimą bet kada galėsite atšaukti interneto naršyklėje ištrindami įrašytus slapukus. Sutinku Sužinoti daugiau