Elektroninio Pašto Kontaktų Rinkimas Su Facebook

Kaip verslo savininkui, elektroninio pašto kontaktų rinkimas ir didinimas yra būtinas jūsų sėkmei. Ir su daugiau nei 2,96 mlrd. aktyvių vartotojų, Facebook suteikia puikią galimybę rinkti elektroninio pašto kontaktus ir auginti savo kontaktų sąrašą. Tiesą sakant, buvo nustatyta, kad įmonės, kurios naudoja Facebook rinkti el. pašto kontaktams, savo kontaktų bazes padidina 2,5 karto greičiau nei tos, kurios to nedaro. Šiame įraše nagrinėsime elektroninio pašto kontaktų rinkimo per Facebook privalumus, pasidalinsime statistika ir pavyzdžiais bei pateiksime praktinį gidą, kaip rinkti kontaktus per Facebook.

Kodėl El. Pašto Kontaktų Rinkimas Per Facebook Yra Naudingas Verslui

El. pašto rinkodaros derinimas su socialiniais tinklais, šiandien rinkodaros specialistams tai yra praktiškai privalomas žingsnis. Vienas veiksmingas būdas pasiekti platesnę auditoriją ir auginti savo kontaktų sąrašą (mailing list) – yra rinkti elektroninio pašto kontaktus per Facebook. Naudodami galingus Facebook auditorijos parinkimo įrankius, galite užtikrinti, kad jūsų el. pašto kampanijos pasieks reikiamus žmones. Be to, Facebook vartotojų bazė yra tokia plati, kad gali padėti susisiekti su potencialiais klientais, kurie galbūt jūsų negali atrasti kitais keliais. Be to, kontaktų rinkimas iš Facebook yra ekonomiškas būdas sukurti ir auginti kontaktų sąrašą, nes nepriklausote vien tik nuo mokamos reklamos.

Statistika

Įmonės, kurios naudoja Facebook rinkti el. pašto kontaktams, gauna įspūdingus rezultatus. Elektroninio pašto marketingo integravimas ir Facebook, gali įmonėms pakelti rinkodaros kampanijų efektyvumą 22%. Kitas Hubspot tyrimas nurodo, kad 2023 metais Facebook turėtų patirti pažymėtiną plėtrą, teigiama, kad 23% socialinių tinklų rinkodaros specialistų ketina Facebook’ui paskirti daug didesnį biudžetą nei bet kuriai kitai platforma. Taip pat, 43% rinkodaros specialistų planuoja padidinti savo investicijas į Facebook.

Kaip Rinkti El. Pašto Kontaktus Per Facebook

Dabar, kai jau aptarėme, kodėl naudinga rinkti kontaktus per Facebook, turėtume aptarti, kaip tai reikėtų daryti. Deja, galimybė pridėti registracijos formą tiesiai į savo įmonės Facebook puslapį baigėsi 2023 metais. Laimei, yra dar keletas taktikų ir įvairių pavyzdžių, kaip išplėsti savo kontaktų sąrašą per šią platformą. Apžvelkime geriausius variantus.

Naudokite Facebook Lead Ads

Facebook Lead Ads leidžia rinkti elektroninio pašto kontaktus tiesiai per Facebook, sukuriant reklamą, kuri turi registracijos formą. Kai vartotojas paspaudžia ant reklamos, forma automatiškai užpildoma su jo kontaktine informacija, todėl tai gali padaryti greitai ir lengvai.

1 Veiksmas: Sukurkite Lead Ad Reklamą

Norėdami sukurti Facebook Lead Ad reklamą, eikite į Facebook Ads Manager ir spauskite „Sukurti”, kad sukurtumėte naują reklamą. Iš ten, pasirinkite „Lead Generation” kaip reklamos tikslą ir pasirinkite tikslinę auditoriją, biudžetą bei reklamos vietą.

Tuomet turėsite sukurti savo Lead formą. Facebook Lead Ads reklama leidžia jums sukurti tinkintą formą, kuri renka jums reikalingą informaciją, pavyzdžiui, vartotojo vardą ir el. pašto adresą. Sukūrę formą, galite ją peržiūrėti, kad įsitikintumėte, jog ji atrodo taip, kaip norite.

2 Veiksmas: Integruokite Lead Reklamą Su Savo El. Pašto Rinkodaros Platformą

Kad užtikrinti, jog el. pašto kontaktai kuriuos renkate per Facebook yra automatiškai pridedami į jūsų mailing‘o sąrašą, jums reikės integruoti Lead reklamą prie savo elektroninių laiškų rinkodaros platformos. Facebook integruojasi su daugeliu el. pašto rinkodaros platformų.

Norėdami integruoti Lead reklamą, eikite į Facebook Reklamos Tvarkyklę (Ads Manager) ir pasirinkite savo sukurtą Lead reklamą. Tuomet ten rinkitės „Nustatymai” ir spauskite „CRM integracija”. Pasirinkite savo el. pašto rinkodaros platformą ir sekite nurodymus, kad prijungtumėte paskyrą. Galite lengvai sujungti Smaily ir Facebook Lead Reklamas, vos keliais paspaudimais. Smaily aptarnavimo komanda taip pat gali įmonėms padėti atlikti šią integraciją.

3 Veiksmas: Stebėkite ir Optimizuokite Lead Reklamą

Kai tik jūsų Lead reklama pradės veikti, svarbu stebėti jos veikimą ir prireikus atlikti koregavimus. Naudokite Facebook reklamų ataskaitų įrankius, kad stebėtumėte statistiką, pavyzdžiui, paspaudimų rodiklius ir konversijų rodiklius, ir, jei reikia, koreguokite reklamos taikymą ir pranešimų siuntimą, kad optimizuotumėte rezultatus.

Facebook Lead Ads yra galingas įrankis rinkti elektroninio pašto kontaktus ir auginti savo kontaktų sąrašą. Kurdami tinkintas Lead Ads reklamos formas ir integruodami jas prie el. pašto rinkodaros platformos, galite užtikrinti, kad el. laiškų siuntimo kampanijos pasieks platesnę auditoriją ir atneš daugiau rezultatų. O su Facebook’o reklamų ataskaitų įrankiais, lengva stebėti ir optimizuoti Lead Generation reklamas, kad būtų pasiektas maksimalus efektas.

Marketer receiving likes and positive reactions

Šaltinis: Freepik

Naudokite Facebook Konkursus

Konkurso sukūrimas yra puikus būdas sudominti auditoriją, be to, tai puikiai tinka renkant el. pašto kontaktus per Facebook. Tiesiog sukurkite įrašą, kuris reklamuoja konkursą ir prašo, kad vartotojai įvestų savo el. pašto adresą. Štai keletas pavyzdžių, kaip sukurti sėkmingą Facebook konkursą, kuris padės išplėsti kontaktų sąrašą.

●      Komentarais Pagrįsta Konkurencija. Tokio tipo konkursas yra labai populiarus Facebooke. Atlikite prizų žaidimą, paprašydami dalyvių pakomentuoti jūsų įmonės post’ą ir užsiregistruoti įmonės kontaktų sąraše, pateikiant savo el. pašto adresą. Parinkite prizą, kuris yra aktualus jūsų auditorijai ir motyvuoja juos dalyvauti.

●      Naudokite viktorinas. Kodėl gi nesurengti viktorinos, kuri susijusi su jūsų produktais ar prekės ženklu? Kad išrinkti ar paskelbti nugalėtojus pagal aukščiausius balus, dalyviai gali atsiųsti jums atsakymus per savo el. paštą. Jei norite trumpesnės viktorinos, galite užduoti vieną klausimą ir paprašyti, kad dalyviai pateiktų atsakymus komentarų skiltyje. Prizą galima atiduoti tiems, kas atsakė teisingai. Pavyzdžiui, galite užduoti klausimą apie tam tikrą skaičių, susijusį su jūsų verslu, pavyzdžiui, valandų skaičius, kiek buvo sugaišta kuriant produktą arba metinį parduotuvės lankytojų skaičių. Toks kampas užtikrina, kad teisingas atsakymas nėra iš karto akivaizdus, be to, jis prideda konkurencingumo elementą, kad motyvuotų daugiau žmonių dalyvauti.

●      Nuotraukų arba vaizdo įrašų konkursas. Skatinkite vartotojus pateikti nuotrauką ar vaizdo įrašą, susijusį su jūsų verslu ar prekės ženklu (taip pat ir el. pašto adresą). Tada galite pasirinkti nugalėtoją pagal kūrybiškiausią ar aktualiausią pateikimą.

●      Rekomendacijos konkursas. Skatinkite vartotojus rekomenduoti savo draugus jūsų verslui ar prekės ženklui. Už kiekvieną rekomendaciją, vartotojas gaus leidimą į konkursą ir, norėdamas dalyvauti, turės pateikti savo el. pašto adresą.

●      Pavadinimo konkursas. Galite paskelbti nuotrauką, susijusią su jūsų įmone ar prekės ženklu, ir pakviesti vartotojus sukurti kūrybišką pavadinimą. Kitas būdas – pradėti vieno iš naujai sukurtų produktų pavadinimų konkursą, kuris leidžia dalyviams patekti į jūsų prekės ženklo istoriją. Norėdami dalyvauti konkurse, dalyviai privalės pateikti savo el. pašto adresą. Nugalėtoją galite pasirinkti pagal kūrybiškiausią ar linksmiausią pavadinimą, kuris geriausiai tinka jūsų produktui.

Siekiant užtikrinti sėkmingą Facebook konkursą, labai svarbu laikytis visų Facebook gairių ir taisyklių. Tai apima aiškių taisyklių ir gairių, susijusių su dalyvavimu konkurse, pateikimą ir nugalėtojo nustatymo proceso aprašymą. Taip pat svarbu savo įraše nurodyti, kad Facebook platforma jokiu būdu neremia jūsų konkurso. Rekomenduojame visada peržiūrėti naujausias „Meta“ taisykles prieš paskelbiant konkursą viešai, taip pat reikia laikytis vietinių įstatymų.

Laikydamiesi šių taisyklių ir gairių, galite sukurti konkursą, kuris būtų patrauklus ir aktualus jūsų įmonės auditorijai. Kas be ko, galite rinkti el. pašto kontaktus ir sėkmingai išplėsti marketingo kontaktų sąrašą.

Pridėkite registracijos formos nuorodą į savo Facebook puslapį

Pridedant nuorodą į registracijos formą savo Facebook puslapyje, vartotojams bus lengviau prisijungti prie jūsų kontaktų sąrašo, nes jiems nereikės eiti į kitą Facebook puslapį, kad surastų registracijos formą. Žemiau, mes aprašėme keletą žingsnių, kurių reikėtų laikytis.

1 Veiksmas: Sukurkite Registracijos Formą

Pirmiausiai, jums reikės sukurti registracijos forma el. pašto adresų rinkimui. Pavyzdžiui, galite naudoti Smaily, kad sukurtumėte tinkintą įmonės formą, kurioje yra laukeliai vardui, el. pašto adresui ir kitai informacijai įvesti. Smaily platformoje galite sukurti savo norimą formą su nukreipimo puslapiu, (landing page), čia rasite pamoką, kaip tai atlikti.

Būtinai suredaguokite savo registracijos formą, kad ji atitiktų jūsų prekės ženklą. Nepamirškite įtrauki aiškaus raginimo veikti, kuris paskatintų vartotojus prisijungti prie jūsų el. pašto kontaktų sąrašo.

2 Veiksmas: pridėkite prenumeratos formos nuorodą prie savo įmonės Facebook įrašo

Norėdami reklamuoti registracijos formą, savo Facebook puslapyje galite sukurti įrašą, kuriame paaiškinami prisijungimo prie kontaktų sąrašo privalumai ir pateikiama nuoroda į registracijos formą. Taip pat galite apsvarstyti galimybę naudoti Facebook reklamas, kad reklamuotumėte savo registracijos formą platesnei auditorijai.

Geriausia Praktika, Kaip pridėti Registracijos Formą Savo Facebook Puslapyje

●      Padarykite, kad būtų lengva rasti.  Įrašas, kuriame yra nuoroda į jūsų registracijos formą, turėtų būti gerai matomas jūsų Facebook puslapyje, kad lankytojai galėtų ją nesunkiai rasti. Kad jis būtų nuolat matomas jūsų puslapyje, galite jį padaryti prisegtu įrašu (pinned). Tokiu būdu jis visada yra įmonės puslapio pradžioje ir iškart pastebimas lankytojams.

●      Pridėkite registracijos formos nuorodą į skyrių „apie”. Vietoj įmonės Facebook sienos, daugelis lankytojų naršo aprašymo puslapyje „apie”, kuriame pateikiama pagrindinė įmonės informacija. Ten pridėję nuorodą į prenumeratos formą, padidinsite per Facebook ateinančių vartotojų skaičių.

●      Pasiūlykite paskatą. Apsvarstykite galimybę pasiūlyti kažkokį paskatinimą, pavyzdžiui, nuolaidą ar išskirtinį turinį, kad paskatintumėte vartotojus užsiregistruoti jūsų prenumeratorių sąraše.

●      Darykite paprastai. Jūsų registracijos forma turėtų būti paprasta ir lengvai užpildoma, joje turi būti tik keli privalomi laukeliai.

●      Išbandykite ir optimizuokite. Naudokite Facebook reklamų ataskaitų įrankius, kad galėtumėte stebėti registracijos formą ir prireikus atlikti koregavimus, kad optimizuotumėte rezultatus.

Laikydamiesi šių geriausių praktikų ir įtraukdami registracijos formą į savo Facebook puslapį, galite sėkmingai rinkti el. pašto kontaktus ir išplėsti savo adresatų sąrašą. Ir kai jūsų sąrašas auga, ir toliau palaikykite savo sekėjus įsitraukusius su įdomiu turiniu per kruopščiai pasirinktą platformą – nesvarbu ar jūsų specializacija yra e-komercija ar nišinė pramonės šaka.

Marketing team holding a Facebook logo showing thumbs up sign

Šaltinis: Freepik

 

Išvados

Elektroninio pašto kontaktų rinkimas per Facebook yra galingas būdas išplėsti savo sąrašą ir pasiekti platesnę auditoriją. Naudodami Facebook reklamos taikymo parinktis, galite užtikrinti, kad jūsų el. pašto kampanijos pasiektų reikiamus žmones, taip pat sutaupydami pinigų reklamos išlaidoms. Ir su tokiomis taktikomis, kaip Facebook Lead Ads, konkursai ir registracijos formos dalinimasis, tai visai nesunku pradėti. Taigi, jei norite padidinti savo el. pašto rinkodaros efektyvumą, apsvarstykite galimybę rinkti el. pašto kontaktus per Facebook ir stebėkite, kaip auga jūsų sąrašas!

Šį straipsnį jums pateikė Smaily Elektroninio Pašto Rinkodaros Platformos Ekspertai.

Atraskite visas šios srities paslaptis ir atraskite visą savo verslo el. pašto rinkodaros potencialą – norėdami sužinoti daugiau apie Smaily, užsisakykite nemokamą asmeninę demonstracinę versiją čia!