Renginių reklamavimas naudojant rinkodarą el. paštu
Iš esmės reklaminių el. laiškų pasaulis yra dinamiškas ir daugialypis. Koks yra jų pagrindinis tikslas? Jie naudojami siekiant pritraukti dalyvius į jūsų renginius ir palaikyti jų susidomėjimą jūsų prekės ženklu. Galimi šių el. laiškų siuntėjai yra tokie pat įvairūs, kaip ir jų reklamuojami renginiai – nuo prekybos mugių ir parduotuvių atidarymų iki seminarų ir kt.
„Nors anksčiau daugiausia dėmesio skyrėme internetinių seminarų reklamoms, šis sritis akcentuoja kitų tipų renginių reklamą. Tačiau principai išlieka tie patys: patraukti dėmesį, sukurkti ir didinti įsitraukimą ir palaikyti ryšį.“
Kodėl renginių reklamai siūloma naudoti el. pašto rinkodarą?
- Tikslinės auditorijos įtraukimas: skirtingai nei plataus spektro reklama, el. laiškai yra skirti asmenims, kurie susidomėjo panašiais įvykiais ar temomis, taip užtikrinant didesnį įtraukimo rodiklį.
- Kainos efektyvumas: su minimaliomis investicijomis el. pašto kampanijos gali duoti didelę grąžą, ypač lyginant su tradiciniais reklamos metodais.
- Išmatuojamas poveikis: su el. pašto kampanijomis susiję įrankiai ir analizė teikia grįžtamąjį ryšį realiuoju laiku, leidžiančius koreguoti ir optimizuoti.
Renginių reklamų el. paštu pranašumų apžvalga
Remiantis statistika, su įvykiais susijusių el. laiškų vidutinis atidarymo rodiklis yra 20,51%. Jie veikia kaip galingas įrankis, padedantis sudominti jūsų auditoriją, didinti prekės ženklo patikimumą ir galiausiai paskatinti jūsų renginį. Pažvelkime į renginio reklamavimo el. paštu pranašumus:
- Pasiekite konkrečią auditoriją. Renginių organizatoriai gali segmentuoti savo el. pašto sąrašus pagal demografinius rodiklius, pomėgius ir ankstesnį dalyvavimą, kad galėtų pritaikyti savo pranešimus reikiamiems žmonėms. Tai užtikrina, kad gavėjai tikrai pasidomės įvykiu, o tai padidina konversijos tikimybę.
- Pristatykite asmenines žinutes. Laiškais galima kreiptis į gavėjus vardais ir pateikti atitinkamą informaciją apie įvykį, atsižvelgdami į jų pageidavimus. Šis suasmenintas požiūris leidžia dalyviams jaustis vertinamiems ir padidina jų įsitraukimą į el. pašto turinį.
- Kurkite santykius su dalyviais. Reguliariai bendraudami su jais el. paštu, renginių organizatoriai gali puoselėti šiuos santykius ir sukurti lojalių pasekėjų. Tai ne tik padidina būsimų renginių lankomumą, bet ir sukuria nuomonės formuotojus, kurie ir toliau skleis teigiamą informaciją apie jūsų veiklą.
- Stebėkite savo rinkodaros pastangas. Laiškais galima stebėti puslapių atidarymo rodiklius, paspaudimų rodiklius ir kitą metriką, kad galima būtų įvertinti el. pašto kampanijų sėkmę. Šie vertingi duomenys padeda patobulinti verslo strategijas, patobulinti praktinį taikymą ir optimizuoti pranešimus, kad būtų gaunama geresnių rezultatų.
- Parduodama daugiau bilietų. Tyrimai parodė, kad el. paštas turi aukštą investicijų gražą (ROI) ir paspaudimų rodiklius, todėl jis yra efektyvus konversijos kanalas. Įtraukdami įtikinamus raginimus veikti ir panaudodami paprastus būdus bilietams įsigyti, renginių organizatoriai gali paskatinti bilietų pardavimą ir padidinti lankytojų skaičių.
Pradinė reklama:
Pradėkite kurdami laukimo efektą. Naudokite patrauklius vaizdus ir anonsus apie tai, ko dalyviai gali tikėtis, ir įsitikinkite, kad naudojate esamą adresų sąrašą ir visus ankstesnių dalyvių sąrašus.
Dažnis ir laikas:
Laikas yra labai svarbus. Siųsdami laiškus per dažnai, rizikuojate erzinti potencialius dalyvius; o jei per retai, jie gali pamiršti svarbią informaciją. Geriausiai veikia subalansuotas požiūris, pvz., pranešimas prieš mėnesį ir priminimai strateginiais intervalais.
Turinys ir dizainas:
Turinys turi rezonuoti su renginio esme. Pavyzdžiui, atidarant parduotuvę gali būti sutelktas dėmesys į išskirtinius pasiūlymus, o seminaras galėtų pabrėžti pranešėjų kompetenciją. Vaizdai turi būti aukštos kokybės, aktualūs ir su aiškiais raginimais veikti.
Naudokite žymes:
Naudodami el. pašto žymas galite suskirstyti el. laiškus į kategorijas pagal įvykio tipą, auditorijos segmentą arba kampanijos etapą. Tai užtikrina, kad galite greitai rasti ir nurodyti konkrečius el. laiškus, supaprastindami kampanijos valdymo procesą. El. pašto žymos yra supaprastintas būdas žymėti ir suskirstyti el. laiškus, užtikrinant, kad joks potencialus dalyvis nepakliūtų į plyšius, o naudodami žymas el. pašto rinkodaros platformoje galėsite geriau valdyti kampanijas ir tikslines grupes.
Komunikacija po renginio:
Įsitraukimas po įvykio yra toks pat svarbus kaip ir reklama prieš renginį. Padėkos el. laiškas ne tik parodo dėkingumą, bet ir gali būti platforma atsiliepimams rinkti, būsimiems įvykiams reklamuoti arba dalyviams siūlyti išskirtinius pasiūlymus.
Sukūrę patrauklų, vizualiai patrauklų el. pašto dizainą, galite žymiai pagerinti renginių reklamavimo pastangas. Formuluodami savo el. pašto estetiką atminkite, kad tai yra pirmasis įspūdis ir kvietimas į jūsų renginį. Todėl kiekvienas elementas turi būti kruopščiai parinktas ir išdėstytas.
Pradėkite nuo patrauklios temos eilutės. Temos eilutė veikia kaip jūsų el. laiško antraštė ir turėtų nedelsiant patraukti gavėjo dėmesį. Laikykite jį glaustu, unikaliu ir susijusiu su reklamuojamu įvykiu.
Patarimas: naudokite A/B testavimą, kad nustatytumėte, kurios temos labiausiai atitinka jūsų auditoriją.
Kitas svarbus elementas yra titulinis vaizdas. Akį traukiantis, aktualus, aukštos kokybės vaizdas gali žymiai padidinti atidarymo dažnį ir įsitraukimą. Idealiu atveju antraštės vaizdas turėtų būti susijęs su jūsų įvykiu, nesvarbu, ar tai būtų grafinis vaizdas, ar vietos vaizdas, ar vaizdas iš ankstesnio panašaus įvykio.
Pastaba: įsitikinkite, kad jūsų vaizdai yra optimizuoti žiūrėti el. paštu ir mobiliajame telefone, kad išvengtumėte ilgo įkėlimo laiko arba iškraipytų vaizdų.
Tada įsitikinkite, kad el. laiško turinys yra glaustas, bet informatyvus. Įvade turėtų būti trumpai apžvelgtas renginys, o vėliau – kas, ką, kur ir kada. Būtinai įtraukite raginimą veikti, raginantį gavėjus registruotis į renginį.
Jūsų el. laiško išdėstymas turi būti švarus ir tvarkingas. Suskaidykite tekstą atitinkamais vaizdais ar grafika ir, jei reikia, naudokite ženklelius arba sunumeruotus sąrašus, kad jūsų turinys būtų lengvai virškinamas.
Jei įmanoma, galite apsvarstyti galimybę bendradarbiauti su savo įmone arba laisvai samdomu grafikos dizaineriu, kad sukurtumėte koncepciją, kuri turėtų išskirtinį vizualinį renginio identitetą. Tai gali apimti logotipo kūrimą, spalvų schemų pasirinkimą ir kitus svarbius elementus, ypač jei tai pasikartojantis įvykis.
Source: Freepik
El. pašto kampanijų įvykių puslapių optimizavimas
Veiksmingiausias rinkodaros el. paštu kampanijas paprastai palaiko gerai optimizuotas nukreipimo puslapis (angl. Landing page). Tai specialiai sukurtas tinklalapis, pritaikytas konversijai, skatinantis jūsų reklaminių el. laiškų gavėjus imtis norimų veiksmų, pavyzdžiui, užsiregistruoti jūsų renginyje.
Nukreipimo puslapio kūrimas jūsų renginiui yra svarbi jūsų el. pašto rinkodaros strategijos dalis. Jūsų nukreipimo puslapis turėtų būti sukurtas taip, kad pagrindinis tikslas būtų paversti apsilankymus registracijomis arba pardavimu. Jūsų el. laiške paspaudę raginimą veikti (CTA), skaitytojai gali būti nukreipti į šį nukreipimo puslapį, kuriame pateikiama išsamesnė informacija apie įvykį ir galimybė užsiregistruoti ar įsigyti.
Pagrindiniai optimizuoto įvykio nukreipimo puslapio elementai
- Įtikinama antraštė: jūsų antraštė turėtų patraukti dėmesį ir aiškiai perteikti dalyvavimo renginyje naudą. Tai pirmas dalykas, kurį lankytojai pamato, todėl įsitikinkite, kad jis pakankamai įtikinamas, kad jie liktų puslapyje.
- Išsami įvykio informacija: pateikite esminę informaciją apie įvykį, pvz., datą, laiką, vietą ir pranešėjus. Įsitikinkite, kad ši informacija yra tiksli ir lengvai suprantama.
- Vizualinis patrauklumas: naudokite su įvykiu susijusius aukštos kokybės vaizdus, vaizdo įrašus ar grafiką. Vaizdai gali padėti sukurti patrauklesnę ir įsimintinesnę patirtį jūsų lankytojams.
- Aiškus raginimas veikti: jūsų raginimas veikti turi būti paryškintas ir aiškus, raginantis lankytoją registruotis į renginį. Dažnai naudinga tai įdėti keliose savo puslapio vietose.
- Atsiliepimai: įtraukę ankstesnių dalyvių atsiliepimus, galite padidinti patikimumą ir paskatinti naujas registracijas.
Atminkite, kad nukreipimo puslapio tikslas yra paversti lankytojus renginio lankytojais. Todėl kiekvienas elementas turėtų būti sukurtas atsižvelgiant į šį tikslą, užtikrinant sklandžią kelionę nuo el. pašto iki registracijos į renginį.
Dalyvavimo renginyje pranašumų išskyrimas
El. pašto rinkodaros kampanijoje labai svarbu pabrėžti dalyvavimo renginyje naudą. Tai ne tik sukelia potencialių dalyvių susidomėjimą, bet ir suteikia jiems aiškų supratimą, ką jie gali gauti dalyvaudami.
Pradėkite apibūdindami unikalius savo renginio pardavimo pasiūlymus. Tai gali būti išskirtinė galimybė užmegzti ryšius, patraukli pranešėjų grupė arba pažangiausi seminarai, kurių dalyviai neras kitur. Šie veiksniai iš esmės išskiria jūsų renginį iš kitų rinkos dalyvių.
Tinklų kūrimo galimybės: jei jūsų renginys suteikia platformą tinklų kūrimui, pabrėžkite tai. Daugelis specialistų dalyvauja renginiuose pirmiausia norėdami susisiekti su panašiai mąstančiais asmenimis ir pramonės lyderiais. Reklaminiuose el. laiškuose nurodykite galimas tinklo galimybes.
Išskirtinis turinys: jei jūsų renginys siūlo išskirtinį turinį ar patirtį, kurios dalyviai negali gauti kitur, pabrėžkite tai. Nesvarbu, ar tai pramonės ekspertas, kalbantis nišine tema, ar novatoriškas seminaras, šios unikalios funkcijos gali pritraukti dalyvių.
Profesinis tobulėjimas: daugeliui renginiai yra skirti mokymuisi ir profesiniam augimui. Pabrėžkite, kaip jūsų renginys gali prisidėti prie dalyvių įgūdžių rinkinio ir pramonės žinių.
Pramoginė vertė: nevenkite pabrėžti įdomių renginio aspektų. Nesvarbu, ar tai gyvos muzikos pasirodymas, ar gurmaniškas maistas, malonaus laiko pažadas gali labai padidinti susidomėjimą jūsų renginiu.
Source: Freepik
Kaip esamus adresų sąrašus galima panaudoti renginių reklamai?
Esami adresų sąrašai gali būti vertingas turtas, kai reikia reklamuoti renginius. Vienas iš būdų panaudoti šiuos sąrašus yra suskirstyti juos į segmentus pagal atitinkamus kriterijus, pvz., vietą, pramonę ar dalyvavimą ankstesniuose renginiuose.
Taikydamiesi į konkrečius segmentus, renginių organizatoriai gali užtikrinti, kad jų reklaminiai el. laiškai pasiektų reikiamą auditoriją, kuri greičiausiai susidomės galimybe dalyvauti renginyje. Pavyzdžiui, jei renginys yra technologijų pramonės mugė, adresų sąrašo suskirstymas į segmentus, įtraukiant tik su technologijomis susijusiu turiniu susidomėjusius prenumeratorius, gali padidinti reklamos efektyvumą.
Priminimų el. laiškų siuntimas, siekiant padidinti dalyvavimą renginiuose
Priminimų el. laiškai vaidina pagrindinį vaidmenį skatinant dalyvauti renginiuose. Šie savalaikiai patarimai gali vėl sudominti potencialius dalyvius, kurie galbūt pamiršo apie įvykį arba vis dar nenorėjo dalyvauti. Dėl strateginio planavimo ir taktiško vykdymo priminimo el. laiškai gali žymiai padidinti jūsų renginio lankomumą.
Laikas yra esminis veiksnys
Priminimų el. laiškų laikas gali labai paveikti jų efektyvumą. Tai subtilus balansas: išsiųskite jį per anksti, ir jūsų pakviestasis gali vėl pamiršti; per vėlu ir jie gali neturėti laiko planuoti renginio. Paprastai priminimo el. laiškas turėtų būti išsiųstas likus savaitei iki renginio ir likus kelioms dienoms iki įvykio. Dėl svarbių įvykių, pvz., prekybos mugių ir parduotuvių atidarymo, papildomas priminimas renginio rytą gali padėti pritraukti paskutinės minutės dalyvius.
Personalizavimas yra svarbus
Suasmeninimas gali padaryti priminimų el. laiškus efektyvesnius. El. laiške naudojant gavėjo vardą, jis gali atrodyti asmeniškesnis ir ne toks panašus į masinės rinkodaros pranešimą. Jei įmanoma, pridėkite suasmeninto turinio pagal jų pomėgius arba ankstesnę sąveiką su jūsų prekės ženklu. Tai gali priversti gavėją pasijusti vertinamu ir padidinti jo tikimybę dalyvauti renginyje.
Pažymėkite pagrindinę įvykio informaciją
Kiekviename priminimo el. laiške turėtų būti paryškinta pagrindinė įvykio informacija: data, laikas, vieta (arba prisijungimo prie virtualių įvykių duomenys) ir visų žinomų pranešėjų ar pranešėjų vardai. Maršruto ar tvarkaraščio įtraukimas taip pat gali būti naudingas, ypač dienos ar kelių dienų renginiams. Nepamirškite pabrėžti bet kokių pakeitimų ar atnaujinimų po paskutinio bendravimo.
Išreikškite skubumą ir ribotą prieinamumą
Skubos ir trūkumo jausmo sukūrimas gali priversti jūsų potencialius dalyvius veikti. Tokios frazės, kaip „likęs vietų skaičius ribotas“ arba „paskutinė galimybė užsiregistruoti“, gali paskatinti gavėjus nedelsiant užsitikrinti vietą jūsų renginyje. Tačiau labai svarbu šią strategiją naudoti atsakingai ir užtikrinti, kad informacija, kuria dalinatės, būtų tiksli.
Įtraukite aiškų raginimą veikti
Priminimo el. laiškas turėtų baigtis aiškiu ir įtikinamu raginimu veikti (angl. call-to-action, CTA). Nesvarbu, ar tai būtų „Rezervuokite vietą dabar“, ar „Patvirtinkite savo dalyvavimą“, įsitikinkite, kad tai yra gerai matoma ir gavėjui lengva sekti. Atminkite, kad priminimo el. laiško tikslas yra paskatinti veiksmą, todėl raginimas veikti turi būti įtikinamas ir aiškus.
Sėkmingai pasibaigus renginiui, el. pašto rinkodaros pastangos neturėtų ties tuo sustoti. Pats laikas užmegzti tvirtus santykius su savo dalyviais siunčiant asmeninius padėkos raštus iškart po įvykio. Tokie el. laiškai parodo dalyviams, kad vertinate jų laiką ir dalyvavimą, o tai gali paskatinti lojalumą ir užtikrinti jų lankymąsi būsimuose renginiuose.
Pradėkite savo padėkos el. laišką šiltu ir nuoširdžiu dėkingumo pranešimu. Padėkokite už dalyvavimą ir paramą. Stenkitės, kad tai būtų kuo labiau suasmeninta įtraukiant renginio specifiką arba dalyvio dalyvavimą. Pavyzdžiui, jei jie uždavė klausimą, pakomentavo ar prisidėjo unikaliu būdu, paminėkite tai. Tai rodo, kad vertinate ne tik jų lankymą, bet ir aktyvų dalyvavimą.
Source: Freepik
Nepamirškite į padėkos el. laišką įtraukti trumpą svarbiausių renginio įvykių santrauką. Tai yra priminimas apie vertę, kurią jie įgijo dalyvaudami. Taip pat galite įtraukti nuorodas į nuotraukas, vaizdo įrašus, pristatymus ar kitą renginio medžiagą. Tai ne tik suteikia jiems naudingų išteklių, bet ir vėl įtraukia juos į renginį.
Be padėkos savo dalyviams, el. laiškai po renginio taip pat yra puiki galimybė surinkti atsiliepimus. Skatinkite savo dalyvius pasidalinti savo mintimis ir pasiūlymais. Ši vertinga įžvalga gali padėti pagerinti būsimus įvykius. Būtinai pasinaudokite šiais atsiliepimais, kad atliktumėte būtinus renginių ir el. pašto rinkodaros strategijų patobulinimus ir koregavimus.
Atminkite, kad laiškų po renginio tikslas yra ne tik išreikšti padėką, bet ir sustiprinti ryšius su dalyviais, rinkti atsiliepimus ir reklamuoti būsimus įvykius. Kruopščiai planuodami ir vykdydami el. laiškus po įvykio galite žymiai pagerinti renginių rinkodaros pastangas.
Galutinis žodis
Veiksmingų el. pašto rinkodaros strategijų supratimas ir taikymas gali žymiai padidinti jūsų renginių reklamavimo pastangas. Tačiau labai svarbu atsiminti, kad sėkminga rinkodara el. paštu nėra viena visiems tinkanti technika. Turite pritaikyti savo požiūrį pagal renginio tipą, tikslinę auditoriją ir verslo tikslus.