LAIMINGAS LANKYTOJAS – GERESNI SEO REZULTATAI

Kiekvienas internetinis verslas nori augti. Tačiau kaip pasiekti tokių tikslų, ypač, kai kalbame apie laikotarpį, kuriame konkurencija – didžiulė, o nustebinti vartotojus skaitmeninėje erdvėje tapo kaip niekada sudėtinga? Čia atsiremiame į profesionalaus skaitmeninio marketingo bei efektyvios SEO strategijos poreikį. Specialistai teigia, kad dabar labai daug ką lemia lankytojo patirtis (UX). Į tai verta pasižiūrėti iš arčiau.

Geros naudotojo patirties įtaka Google reitingams

Naujieji Google vertinimo algoritmai yra labai pažangūs. Jie gali analizuoti tūkstančius, jeigu ne milijonus specifinių duomenų, kad rastų net menkiausią erdvę savo paslaugos ir sistemos tobulinimui.

Dabar svarbia Google reitingavimo dalimi tapo naudotojo patirtis (UX). Geras UX – tai ne tik estetiškai patraukli, bet ir lengvai valdoma, responsive svetainė.

Google algoritmuose vis dažniau pirmenybė teikiama naudotojo patirčiai, todėl svarbu atsižvelgti į puslapio įkrovimo greitį, pritaikymą mobiliems įrenginiams ir intuityvią navigaciją per meniu, svetainės medį.

Puslapių, kurie įkeliami per <2 sekundes, atmetimo tikimybė (bounce rate) yra tik 9 %, o, jei krovimas truks 5 sekundes, tikimybė išauga net iki 38 %.

Tai reiškia, kad greitesnė ir geriau reaguojanti svetainė gali gerokai sumažinti atmetimo rodiklius ir padidinti naudotojų įsitraukimą. Na, o abu šie veiksniai yra labai svarbūs SEO ir rinkodaros rezultatams.

Patikimumas ir naudotojo lūkesčio patenkinimas

Modernūs Google algoritmai labai dėmesio skiria vadinamajam search intent arba paieškos lūkesčiui. Tai – pagrindinis paskutiniųjų kelių metų Google inovacijų dėmesio objektas, kadangi jie nori sukurti sistemą, kuri kuo tiksliau suprastų tai, ko vartotojas ieško bei jam(-ai) tą informaciją pateiktų.

Informatyvus, įdomus ir naudotojo lūkesčius atitinkantis turinys tam labai svarbus. Svetainėse, kuriose daugiausia dėmesio skiriama atsakymams į naudotojų klausimus ir vertingoms įžvalgoms, vartotojų buvimo laikas yra ilgesnis.

DUK, išsamūs vadovai ir įdomūs tinklaraščio įrašai gali paskatinti lankytojus praleisti daugiau laiko jūsų svetainėje.

Toks turinys kurs patikimumą ir didins domeno autoritetą, kas padeda gauti geresnę poziciją SERP puslapyje. Patikimumui didinti aiškiai nurodykite kontaktinę informaciją, klientų atsiliepimus ir saugumą, kaip kad su SSL sertifikatu. Pats Google yra patvirtinęs, kad HTTPS smarkiai prisideda prie reitingavimo.