Planuokite Savo Elektroninio Pašto Marketingą Protingai – „Smaily“ Palyginimas su „MailChimp“.

Nepriklausomai nuo jūsų verslo pobūdžio, el. pašto rinkodara yra viena iš svarbiausių funkcionuojančios rinkodaros dalių – įperkama, naši ir pelninga. Tačiau dauguma elektroninio pašto rinkodaros paslaugų teikėjų ne pilnai apima privalomus elementus. Tai reiškia, kad nuo jūsų pasirinkimo priklauso, ar jūsų naujienlaiškiai, reklamos ir informaciniai laiškai atliks savo tikslą.

Tikriausiai žinote, kad yra daug įvairių el. pašto paslaugų teikėjų. Kadangi rinkoje yra įvairių elektroninio pašto marketingo ir automatizavimo įrankių, yra ir potencialių problemų, su kuriomis galite susidurti – net ir su pačiais žinomiausiomis. Šiame straipsnyje atidžiau pažvelgsime į tai, ką „Smaily“ siūlo, apskritai kas tai yra, ir palyginsime su viena žinomiausių el. pašto rinkodaros platformų – „MailChimp“.

Techniniai Dalykai

Pradėkime nuo funkcijų, be kurių programos apskritai nebūtų galima pavadinti rinkodaros elektroninio pašto platforma. Tiek su „Smaily“, tiek su „MailChimp“ galite naudoti įvairias integracijas (pavyzdžiui, „Shopify“ ir „WooCommerce“) ir pridėti žymas (angl. tags), sėkmingai segmentuoti adresatų sąrašą, kurti nukreipimo puslapius (angl. landing page) ir įsitikinti, kad jūsų el. laiškai taip pat yra optimizuoti peržiūrai mobiliuosiuose įrenginiuose. Viskas atrodo paprasta, tačiau vien šios pagrindinės funkcijos negarantuoja, kad jūsų el. pašto rinkodara duos puikių rezultatų.

Kalbant apie funkcijas, tai tampa šiek tiek sudėtinga tiems, kurie renkasi „MailChimp“, nes nemokamo paketo vartotojai apskritai netenka keletos funkcijų, o kai kurios iš jų yra prieinamos tik brangiausių paketų vartotojams. Pavyzdžiui, jūs negalite planuoti el. laiškų siuntimo ir kurti lašelių kampanijų (angl. drip) naudodami „MailChimp“ nemokamą paketą. Automatizuodami savo el. laiškus, turite mokėti papildomai už kiekvieną papildomą automatizavimą. „Smaily“ atveju, automatizavimas yra ypač lankstus, nes galite automatizuoti savo laiškus atskirais fragmentais – nepriklausomai nuo to, ar naudojate nemokamą ar mokamą paketą. Pavyzdžiui, galite automatizuoti laiškus, kad jie būtų siunčiami 50 laiškų intervalu kas valandą. „MailChimp“ ir daugumoje kitų platformų tokios galimybės nėra.

Naujausios elektroninio pašto rinkodaros tendencijos rodo, kad automatizavimas turi būti vis išsamesnis. Kaip sako klientai, „Smaily“ turi daugybę automatizavimo galimybių sukurti net sudėtingiausius pardavimo tunelius ir sujungti juos su specialiai sukurtais nukreipimo puslapiais.

Greitas apibendrinimas: laiškų planavimas ir lašelinės kampanijos visiems paketams, be jokio papildomo mokesčio už papildomą automatizavimą, automatizavimą atskirais fragmentais

Vartotojo Patirtis

Jei jau pasirinkote el. pašto rinkodaros platformą, tai pirmiausia turite susipažinti su sistema. Besimokant naudotis platforma, „MailChimp“ siūlo savo vartotojams galimybę atlikti testus ir pabaigti įvairius kursus internete. Be įvairios pagalbinės medžiagos, „Smaily“ suteikia galimybę mokytis apie platformą dar labiau suasmeninat, suteikiant nemokamą asmeninę demonstracinę versiją. Tai vyksta tiesiogiai, vaizdo skambučio forma, todėl į visus klausimus, kurie gali kilti žvalgantis po platformą, atsakymas bus iš karto – tiesiai iš eksperto lūpų, kuris orientuojasi į jūsų patogumą. Jūs taip pat neturite daug vargti, kad pradėtumėte siųsti naujienlaiškius. Pridėti jau turimus kontaktus į duomenų bazę galima įvairiais būdais, net naudojant „Excel“ failą – tokio parinkimo „MailChimp“ ir dauguma kitų platformų neturi.

Jau turbūt supratote, kad rinkodaros specialisto darbo diena yra tikrai užimta. Tame tvarkaraštyje tikrai nėra laiko nemalonioms staigmenoms iš techninės pusės. Be to, ne tik svarbu ką platforma leidžia jums su ja daryti – ne ką mažiau svarbu yra tai, kaip lengvai ir greitai tai galima padaryti. Užduotys kartais turi būti pasidalintos su kolegomis ar net trečiosiomis šalimis – gerai, jei jūsų platforma jums šį procesą palengvins. Su „Smaily“ prie vienos paskyros galima susieti neribotą skaičių vartotojų (įskaitant nemokamą paketą), o su „MailChimp“ tai įmanoma padaryti tik „Premium“ vartotojams. Yra ir kitų pavyzdžių, kaip gali skirtis vartotojo patirtis. Pavyzdžiui, jei norite sukurti išskyrimų sąrašus (angl. exclusion), „Smaily“ platformoje tai labai paprasta, o su „MailChimp“ – klientams, kuriuos norite išskirti, turite pridėti atskiras žymas ir naudoti šias žymas segmentuojant.

Taip pat verta paminėjimo yra „Smaily“ drag-and-drop rengyklė, taip pat kuriant suasmenintus el. laiško šablonus nuo nulio nėra jokių apribojimų ar painiavos. Rengyklę lengva naudoti ir ji greitai reaguoja – daugelis klientų su džiaugsmu kalbėjo apie tai, kaip greitai jie gali sukurti laiškus, būtent tokius, kaip jie ir įsivaizdavo.

Greitas apibendrinimas: suasmenintas įvadas į platformą, gerai apgalvota ir paprasta sistema, jokios nemokamų ir mokamų paskyrų diskriminacijos, lengva ir greitai reaguojanti rengyklė

Kūrybinės Priemonės

Kad galėtumėte išsiųsti „tą gerą“ marketinginį laišką masėms žmonių, jūs turite jį… sukurti. Tai, kaip laišką paversite patraukliu, priklauso (be unikalių idėjų ir rinkodaros talento) nuo to, kaip lengvai ir kūrybiškai tai padaryti leidžia atlikti jūsų elektroninio pašto rinkodaros platforma.

Naudojant nemokamą „MailChimp“ paketą, jūsų kūrybiniai sparnai bus išties apkarpyti. Pavyzdžiui, kad galėtumėte pridėti dinamiško turinio, turite turėti brangesnį paketą. Dinaminis turinys reiškia laiško turinį, kuris priklauso nuo prenumeratoriaus ir jo elgesio, todėl keičiasi priklausomai nuo to, kas gauna pranešimą. Taip pat turite išleisti pinigų brangiam paketui, jei norite pridėti „pizzazz“ į savo el. laiškus, naudodami savo sukurta HTML kodą. Jei HTML laiško kūrimas jums yra per sudėtingas ar daug laiko reikalaujantis arba norite sukurti ką nors visiškai išskirtinio, būdami įperkamo Mokamo paketo vartotoju galite paprašyti, kad HTML laišką sukurtų „Smaily“ ekspertas. „MailChimp“ ir kitų elektroninio pašto platformų vartotojai pasigenda tokio atsidavimo ir reagavimo į kliento norus bei kūrybinę viziją. Kaip sakė klientas: „Jie yra tikrai atviri diskusijai ir randa individualius sprendimus konkrečioms problemoms, su kuriomis susiduria įmonė“.

„Smaily“ netaiko jokių papildomų mokesčių, nes pirmiau išvardintos funkcijos yra įtrauktos ir į mokamą, ir į nemokamą versiją, todėl leis visiems jūsų išsvajotiems vizualams išsipildyti. Mes padarėme tai įmanoma, nes tikrai norime, kad žmonių gautuosiuose laiškuose būtų daugiau gražesnių ir originalesnių laiškų. Tai paskatins skaitytojus labiau reaguoti gavus marketinginius laiškus ir sumažins el. pašto nuovargį (nuo pastoviai taip pat atrodančių laiškų).

Greitas apibendrinimas: dinaminis visų paketų turinys, įtraukiant individualiai kurtą HTML, ekspertų kurtą HTML mokamame pakete

„Nemokamas paketas greičiausiai nešvaisto jūsų pinigų, bet be jokios naudos tai iš tikrųjų švaisto jūsų laiką.

Kainos

Elektroninio pašto rinkodara yra ekonomiškai pati efektyviausia rinkodaros forma – tai ypač svarbu šiandieninėje finansinėje aplinkoje. Be mėnesinių paketų, „Smaily“ ir „MailChimp“ taip pat siūlo „pay-as-you-go“ pasirinkimą, kuris gali būti protingesnis pasirinkimas mažiems klientams. Pradedantiejifreelanceriai ir kiti naujokai el. laiškų marketingo žaidime, iš pradžių tikriausiai norėtų rasti nemokamų alternatyvų, tačiau atminkite, kad tarp įvairių pasirinkimų, galimybės taip pat labai skiriasi. Su „Smaily“ galite nemokamai siųsti iki 2000 kontaktų. Su „MailChimp“ šis skaičius yra tik 500, o kai kurios kitos žinomos platformos turi dar mažesnę nemokamų vartotojų ribą (pavyzdžiui, „Klaviyo“ leidžia nemokamai siųsti tik iki 250 prenumeratorių, po to paslaugos kaina gana ženkliai išauga).

Tai palyginti neseniai atliktas „Mailchimp“ pokytis, nes dar 2022 metų rudenį jų nemokamas planas buvo 2000 kontaktų ir tuomet sumažėjo iki 500 kontaktų naujiems vartotojams. Nepaisant to, jie vis dar teigia esanti rinkodaros platforma, kuri suteikia daugiau galimybių mažoms įmonėms visame pasaulyje. Su nemokamu „MailChimp“ paketu, kiekvieno išsiųsto el. laiško apačioje bus pridėtas ryškus „MailChimp“ logotipas ir reklama, kuri sugadins bendrą dizaino vaizdą ir tikrai bus pastebėta gavėjų. Visa tai yra didelis trūkumas mažoms įmonėms, kurios tik įgauna pagreitį ir nori kuo sėkmingiau perteikti savo prekės ženklo žinutę. Jei negaunate naudos iš nemokamo paketo, jūs nešvaistote pinigų, bet iš tikrųjų švaistote savo brangų laiką.

Žinoma, elektroninio pašto rinkodarą naudoja ne tik mažos įmonės. Kuo daugiau klientų turi įmonė, tuo daugiau žmonių ji turi rūpintis ir išlaikyti savo prekės ženklą žinomumą. Taip pat dažniausiai būna taip, kad kuo didesnė įmonė, tuo daugiau pinigų tikimasi iš skirtingų biudžetų ir sričių. Su „Smaily“ kainomis, jūs galite daugiau finansų investuoti į kitas medijų priemones, be puikiai veikiančios elektroninio pašto rinkodaros. Tarkime, jūsų įmonės naujienlaiškį užsiprenumeravo 200 000 susidomėjusių žmonių. Su „Smaily“ sumokėsite 675 eurus, kad galėtumėte naudotis visomis reikalingomis funkcijomis ir siųsti savo auditorijai tinkamai sukurtus laiškus. Su „MailChimp“ atitinkama kaina yra 1289 eurai. Kaip vienas klientas atskleidė priežastį, kuri nulėmė perėjimą iš „MailChimp“ į „Smaily“ – jų auditorija labai augo, nors jų prekės ženklo stilius nebuvo labai dažnas, todėl, kaip protingą žingsnį, jie pradėjo ieškoti ko nors labiau įperkamo. Tačiau skirtumas nesibaigia skaičiumi 1289€. „Smaily“ neima papildomo mokesčio už jokią funkciją ar paskyros naudotoją. Kuo didesnė įmonė, tuo daugiau vartotojų turi paskyra, o MailChimp atveju už kiekvieną papildomą vartotoją turi būti sumokami papildomi pinigai. Taip pat turite mokėti papildomai už individualizuotą HTML, dinaminį turinį ir kitas funkcijas, kurios yra neišvengiamos turint didelius klientų sąrašus. Todėl didesnės įmonės, turi atsižvelgti ir apgalvoti žymiai didesnes išlaidas nei 1289 eurai, kad galėtų sėkmingai ir šiuolaikiškai siųsti marketingo kampanijas, kuomet renkasi „MailChimp“.

Greitas apibendrinimas: nemokamas siuntimas į žymiai didesnį adresatų sąrašą, kuklus „Smaily“ logotipas laiškuose pasirinkus nemokamą paketą, pigesni mokami paketai

Žmonės

Kaip jau buvome minėję, su jumis susisieks tikras žmogus iš „Smaily“, pačioje jūsų kliento kelionės pradžioje – per demonstracinę versiją, kuri pristatys platformą. Šiltas sutikimas yra tik pradžia, nes „Smaily“ komanda nori užtikrinti, kad platformos naudojimas vartotojams visada būtų lengvas ir paprastas – sėkmingai atlikti reklamines kampanijas. Be tiesioginių mokymų per vaizdo įrašą, „Smaily“ suteikia nuolatinį ir visapusišką klientų aptarnavimą. „MailChimp“ atveju jūs negausite jokių mokymų ir pačioje pradžioje turėsite iškentėti bendravimą su pokalbių robotų. Taigi, jūsų norai ar rūpesčiai greičiausiai nesulauks tokio atsakymo, kokio tikėsitės. Kitaip tariant – „pats spręsk savo problemą.“. Kuomet pereinate iš Nemokamos paskyros į Mokamą planą, sakoma, kad „MailChimp“ tiesioginiai pokalbiai turi trūkumų, nes yra gana lėti, todėl iš pradžių sunku su jais susisiekti. Taigi, jei skubate išspręsti problemą arba užbaigti kampaniją, tai gali būti jūsų kantrybės išbandymas ir labai didelė problema.

Kad ir koks būtų jūsų rūpestis, paslaugūs „Smaily“ klientų sėkmės specialistai (kurie buvo pripažinti pačiais geriausiais versle) visada yra pasiruošę atsakyti, paaiškinti ir greitai išspręsti klientų problemas. Didžiausias „Smaily“ džiaugsmas yra matyti, kaip įvairios įmonės greitai vystosi, o jų rinkodaros pastangos įgyvendina savo tikslus. Didžiausias klientų džiaugsmas yra tai, kad naudojantis „Smaily“ paslaugomis, tai pasiekti yra įmanoma.

Be to, turime paminėti, kad „Smaily“ 18 žmonių komanda yra nepaprastai tvirta ir pasiryžusi užpildyti visą elektroninio pašto rinkodaros aplinką su daugiau prasmės ir įsitraukimo.

Greitas apiendrinimas: atsidavusi komanda – greitai sprendžiamos problemos bendraujant su žmonėmis, nedalyvaujant jokiems robotams ir botams

Neskaitant Platformos – Bendruomenė ir Priežastis

„Smaily“ siekia pagerinti bendrą rinkodaros elektroninio pašto kokybę, dalindamasi išsamia analize, vertingais patarimais ir žiniomis su bendruomene. Taigi galime kartu tobulinti savo darbą ir dalintis aukštos kokybės turiniu, kokio tikisi prenumeratoriai. Kad palaikyti bendravimą, „Smaily“ sukūrė skirtingas grupes ir puslapius įvairiose socialinės medijos platformose – „Facebook“ ir „LinkedIn“. „Smaily“ taip pat kasmet organizuoja nemokamus Elektroninio Pašto Rinkodaros Magistrų Internetinius Seminarus, kurie jau pelnė šlovę ir šiltą priėmimą bendruomenėje. Ten patys žymiausi ekspertai dalinasi savo ilgai kauptomis žiniomis įvairiomis elektroninio pašto marketingui aktualiomis temomis.

Lygiai taip pat, kaip „Smaily“ padeda žmonėms jų naudai, jie taip pat yra įsipareigoję skatinti gerovę. Komandos širdis – prisidėti prie socialiai reikšmingų klausimų. Nuo savo gimimo beveik prieš du dešimtmečius, „Smaily“ parėmė maždaug 70 nevyriausybinių organizacijų, labdaros organizacijų ir iniciatyvų, skatinančių bendruomenės gyvenimą ar suteikiančių pagalbą krizių metu. „Smaily“ taip pat atlieką savo indėlį, kad kiek įmanoma sumažintų savo ekologinį pėdsaką. Įdomus faktas: žodis „šiukšlė“ neturi vietos „Smaily“ žodyne. Tai grindžiama įsitikinimu, kad šis žodis negali būti naudojamas niekam, ką galima pakartotinai panaudoti. Taigi „Smaily“ padarė viską, kad išlaikytų aplinką švaria, ir toliau tai darys.

Greitas apibendrinimas: įmonė, su kuria galite būti tikri, kad jūsų tikslas ir investicijos nukeliaus į reikiamas vietas

„Smaily tikslas yra padėti plėsti adresatų sąrašą ir tuo pačiu padėti savo platformos vartotojams sėkmingai plėtoti elektroninio pašto rinkodarą.

Apibendrinimas

Kuomet pradedate reklamą socialiniuose tinkluose, nereikia galvoti, kaip pradėti tai daryti – susikuriate paskyrą savo įmonei ir pradedate reklamuotis naudodamiesi platformos teikiamomis galimybėmis. Elektroninio pašto rinkodara gali atrodyti šiek tiek sudėtingesnė, nes yra tiek daug pasirinkimų. Pasirinkti žinomiausią platformą iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti savaime suprantama, tačiau atsižvelgiant į naujausius pokyčius, tai tikrai nėra pats racionaliausias pasirinkimas.

Nuspręsdami, kurią platformą rinktis, turite įvertinti visas su ja susijusias galimybes ir naudas. Apsvarstykite viską – pradedant techninėmis galimybėmis ir kaina, užbaigiant klientų aptarnavimu ir gaunamomis paslaugomis. Kai kurios įmonės dirba vien tam, kad padidintų savo platformos vartotojų skaičių, tačiau „Smaily“ tikslas – padidinti mūsų platformos vartotojų prenumeratorių skaičių ir el. pašto rinkodaros sėkmės rodiklius. Tikimės, kad šis straipsnis padėjo jums sužinoti daugiau apie tai, ką galite gauti (arba negauti) pasirinkę norimą platformą, ir linkime sėkmingų kampanijų bei sėkmingos elektroninio pašto rinkodaros.