12 privalomų žinoti patarimų ir gudrybių, kaip užkariauti elektroninio pašto rinkodarą savo e. prekybos versle, 1 dalis

1. Elektroninio pašto rinkodara: Jūsų e. prekybos verslui

Sėkmingos e. prekybos įmonės užmezga ilgalaikius santykius su savo esamais ir potencialiais klientais. Įmonės supranta stipraus prekės ženklo buvimo ir savalaikių, aktualių pranešimų vertę. Todėl daugelis jų investuoja į el. pašto rinkodarą, kad pasiektų savo tikslus. Apžvelkime, kodėl ji tapo tokia populiari.

Ekonomiškai efektyvi rinkodara

Rinkodara el. paštu yra viena iš ekonomiškiausių rinkodaros taktikų. Kitaip tariant, jums nereikia išleisti daug pinigų, kad sukurtumėte gražius el. laiškus. Spausdinimas, reklama televizijoje ar laikraščiuose kainuoja kur kas daugiau. Galite išsiųsti tūkstančius el. laiškų už labai mažą kainą. Taigi, visos įmonės – tiek didelės, tiek mažos – gali įtraukti el. pašto rinkodarą į savo skaitmeninės rinkodaros priemonių rinkinį.

Nepaprastas pasiekiamumas

Rinkodara el. paštu gali padėti padidinti jūsų produktų ir paslaugų pardavimus. Išmanieji telefonai, išmanieji laikrodžiai, planšetiniai kompiuteriai ir daugelis kitų prietaisų turi el. pašto funkcijas, todėl el. pašto rinkodaros pasiekiamumas labai padidėjo. Įmonės gali palaikyti ryšį su savo el. pašto prenumeratoriais, kad ir kur jie būtų: namuose, darbe ar kitoje šalyje.

„Adobe” atlikta apklausa atskleidė, kad 44 % el. pašto vartotojų kas kelias valandas tikrina darbinį el. paštą (ne įprastu darbo metu), o 51 % tikrina asmeninį el. paštą darbe. 11 % respondentų nuolat tikrina savo el. paštą (tiek asmeninį, tiek darbinį). Tai rodo, kad el. pašto rinkodara yra visapusiška rinkodaros ir pardavimo platforma bet kokiam verslui, tiek B2C, tiek B2B.

Laiku vykdomos kampanijos

Rinkodaros el. laiškai gali padėti sukurti ir sustiprinti jūsų prekės ženklą. Rinkodara el. paštu yra labai savalaikė – galite nustatyti datą ir net dienos laiką, kada norite išsiųsti el. laiškus, ir per kelias sekundes jūsų firminiai el. laiškų šablonai pasieks jūsų prenumeratorių pašto dėžutes.

Galite kurti asmeninius ir aktualius el. laiškus, kad galėtumėte individualiai bendrauti su klientais. Atminkite, kad el. laiškus labai lengva sekti. Patikrinkite savo rezultatus, analizuokite juos ir optimizuokite būsimas kampanijas, kad pasiektumėte dar geresnių rezultatų.

2. El. pašto rinkodaros taisyklės: Trumpa apžvalga

Jei norite vykdyti el. pašto rinkodarą, turite suprasti, kad yra gan nemažai įstatymų ir taisyklių apibrėžiančių nepageidaujamų el laiškų siuntimą. Su didele galia ateina ir atsakomybė! Trumpai apžvelkime keletą populiariausių reglamentų.

Europos Sąjunga: BDAR

ES Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) yra vienas iš naujausių reglamentų, apie kurį turėtumėte žinoti. ES Parlamentas jį patvirtino 2016 m., o įsigaliojo 2018 m. gegužės 25 d. Jis taikomas visoms įmonėms, kurios tvarko ir saugo ES gyvenančių asmenų asmens duomenis, nepaisant įmonės buveinės vietos. Svarbiausias BDAR aspektas – sutikimo įrodymas. Rinkodaros specialistai turi sugebėti įrodyti, kad turite leidimą siųsti elektroninius laiškus savo abonentams. Tai didelis žingsnis duomenų saugumo ir privatumo link, todėl prieš planuodami rinkodaros strategiją būtinai perskaitykite daugiau apie BDAR.

Jungtinės Valstijos: CAN-SPAM įstatymas

CAN-SPAM įstatymas reglamentuoja komercinius el. laiškus, todėl įsitikinkite, kad savo prenumeratoriams suteikiate teisę atsisakyti prenumeratos. Be daugelio kitų taisyklių, jame pabrėžiami tokie aspektai kaip apgaulingos temos eilutės ir antraštės informacija, reklamos identifikavimas ir jūsų įmonės adreso įtraukimas. Kaip ir BDAR, CAN-SPAM įstatyme numatytos baudos už šio įstatymo pažeidimus. Daugiau informacijos apie CAN-SPAM įstatymą galite rasti Federalinės prekybos komisijos puslapyje.

Kanados kovos su nepaigaujamų el. laiškų siuntimu teisės aktai

Kanados kovos su nepageidaujamais laiškais teisės aktai (CASL) padeda kovoti su nepageidaujamais laiškais ir nurodo, kad rinkodaros specialistai turi turėti el. pašto atsisakymo galimybes ir naudoti lengvai atpažįstamą siuntėjo vardą. Jame taip pat išdėstytos nuostatos dėl sutikimo (numanomo ar aiškiai išreikšto), susijusio su el. paštu. Įdomu tai, kad 2017 m. vasarą CASL įgyvendino naujus atnaujinimus: nurodė, kad numanomo sutikimo galiojimas baigiasi ir kad asmenys gali paduoti į teismą asmenis, kurie nesilaiko taisyklių. Daugiau apie CASL skaitykite čia.

Atkreipkite dėmesį, kad šiame straipsnyje neteikiamos teisinės konsultacijos. Rekomenduojame kreiptis į kvalifikuotą teisininką, kad šis suteiktų tinkamą teisinę pagalbą.

3. Elektroninės prekybos adresatų sąrašo kūrimas nuo nulio

Smaily tvirtai tiki, kad sveikas ir aktyvus adresatų sąrašas yra vienas svarbiausių el. pašto rinkodaros aspektų. Todėl turite kuo greičiau pradėti rinkti prenumeratorius. Nors organiškas pašto sąrašo auginimas užima laiko, tačiau paplušėti tikrai verta! Taigi, trumpai apžvelkime keletą skirtingų būdų, kaip pritraukti naujų prenumeratorių savo e. prekybos verslui.

Matomos el. laiškų prenumeratos formos

Jei norite įtraukti žmones į savo adresatų sąrašą, reikia, kad visoje svetainėje ar internetinėje parduotuvėje būtų pastebimos prisijungimo galimybės. Išnaudokite vietas pagrindiniame puslapyje, poraštėse ar šoninėse juostose, o jei turite tinklaraštį, įtraukite nuorodas ar formas ir į jį.

Gerai žinoma, kad ilgos ir pernelyg sudėtingos prenumeratos formos yra viena iš dažniausių atsisakymo priežasčių. Pasistenkite pasinaudoti galimybe paprašyti leidimo siųsti el. laiškus klientams, kai jie sukuria pas jus paskyrą arba įsigyja produktą ar paslaugą. Tik įsitikinkite, kad nenumanote, jog jie nori gauti reklaminius el. laiškus – būtinai leiskite jiems patiems apsispręsti.

Naudokite iššokančius langus registracijai

Iššokantys langai taip pat gerai žinomi kaip prenumeratorių generavimo priemonė. Yra daugybė iššokančiųjų langų tipų, pavyzdžiui, viso ekrano pasveikinimo kilimėliai, suaktyvinti slinkimo langeliai ir išmaniosios juostos.

Atminkite, kad vieno tipo iššokantis langas gali būti labai veiksmingas pagrindiniame puslapyje, o kito tipo langas gali puikiai veikti, pavyzdžiui, kai jis naudojamas tinklaraščio įrašuose arba naršant produktų kategorijas. Taigi išbandykite juos ir analizuodami rezultatus raskite geriausius sprendimus.

Parodykite savo vertę ir duokite kažką mainais

Jei norite, kad žmonės užsiregistruotų, įsitikinkite, kad aiškiai nurodėte, ką jie gaus mainais ir kodėl turėtų užsiprenumeruoti. Naudinga parodyti gerus kitų atsiliepimus, kad įtikintumėte skaitytojus užsiprenumeruoti jūsų el. laiškus.

Taip pat dažnai galima rasti internetinių įmonių, naudojančių švino magnetus, įvairias išskirtines dovanas, specialius pasiūlymus ar nuolaidų kuponus naujiems prenumeratoriams. Jei norite daugiau sužinoti apie tai, kaip padidinti adresatų sąrašą, peržiūrėkite mūsų tinklaraštį.

Ką reikia turėti omenyje:

  • Rinkodaros el. laiškai padeda įtvirtinti ir sustiprinti jūsų prekės ženklą
  • Sukurkite asmeninius ir tinkamus el. laiškus, kad galėtumėte individualiai bendrauti su klientais

Kitas: 12 privalomų žinoti patarimų ir gudrybių, kaip užkariauti elektroninio pašto rinkodarą savo elektroninės komercijos versle, 2 dalis

Kaip ir visa kita, jūsų adresatų sąrašą reikia prižiūrėti ir jam skirti dėmesio. Aktyvus adresatų sąrašas yra tikras būdas užtikrinti geresnį įsitraukimą, padidinti internetinius pardavimus, sumažinti atmetimų ir prenumeratos atsisakymų skaičių. Taigi, ką galite padaryti, kad jūsų el. pašto duomenų bazė išliktų tvarkinga? Skaitykite antrąjį tinklaraščio įrašą ir sužinokite.

Būtinai reguliariai tikrinkite mūsų tinklaraštį ir nepamirškite užsiprenumeruoti mūsų el. laiškų. Jei praleidote paskutinį tinklaraščio įrašą, galite jį perskaityti čia: „Kaip pasiekti, kad jūsų pranešimai būtų siunčiami su geresnėmis temos eilutėmis”.