Naujos Kryptys Elektroninio Pašto Rinkodaroje – Kompasas 2023 Metams

Elektroninio pašto rinkodara gali atrodyti kaip sena ir pasenusi marketingo taktika, bet jei 2020-ieji mus ko nors ir išmokė, tai, kad turime sugebėti prisitaikyti ir mokėti susisiekti su savo klientais įvairiais būdais.

Įmonės ir smulkaus verslo savininkai siekia tapti gudresni su savo marketinginėmis pastangomis, kaip matėme 2021 metais per „didįjį uždarymą“. Dėl to el. pašto rinkodaros strategija įtraukiama į jų marketingą, kad būtų sumažinta rizika vėl būti atskirtiems.

2023 mūsų elektroninio pašto rinkodaros strategijos turi vystytis kartu su vartotojų elgsenos pokyčiais dėl potencialių klientų ir perspektyvų. Mes pastebime reikšmingą pokytį pirkėjų elgesyje prieš apsiperkant: daugiau laiko skiriama tyrinėti po radaru, daugiau ieškoma žinių apie tai, ko jiems reikia jų sprendimui, ir taip pat turi didesnius lūkesčius paslaugoms.

Dar iki 2023 metu, daugiau nei 4 milijardai žmonių turėjo bent vieną el. pašto adresą, todėl el. paštas bus vienas plačiausiai naudojamų komunikacijos būdų planetoje. Turint tokią didelę vartotojų bazę, savaime suprantama, kad rinkodaros komandos stengsis tuo pasinaudoti, siųsdamos pranešimus tiesiai į tikslinės auditorijos pašto dėžutes.

Jūsų elektroninio pašto marketingo planas turėtų prisitaikyti prie interneto pokyčių ir prie to, kaip žmonės jį pasiekia dėl atsiradusių naujų technologijų ir standartų įdiegimo.

Elektroninio Pašto Rinkodaros Faktai

Nors el. pašto rinkodara nėra nauja sąvoka, statistika rodo, kad ji vis dar gyva, gerai ir toli gražu nėra mirusi. Remiantis naujausia statistika, el. paštas yra esminė mūsų kasdienio internetinio gyvenimo dalis. 2020 metais, pasaulyje buvo keturi milijardai el. pašto vartotojų, o iki 2025 metų šis skaičius turėtų išaugti iki 4.6 milijardo.

Kalbant apie perspektyvą, 2020 socialiniais tinklais naudojosi 3.6 milijardo žmonių. Kaip matome, el. paštu naudojasi daugiau žmonių nei socialiniais tinklais.

Dar įdomiau yra tai, kad mobiliųjų įrenginių tendencija paveikė ir el. laiškus, nes mobilieji įrenginiai sudaro beveik 50% iš visų atidarytų el. laiškų. To pasekoje, žmonės gali lengvai patikrinti savo el. paštą būdami toli nuo kompiuterio.

Kalbant apie kanalo efektyvumą, 47% rinkodaros specialistų sutiko, kad elektroninis paštas yra efektyviausias, po to seka socialinių tinklų rinkodara (39%), SEO (33%) ir turinio rinkodara (33%).

Atsižvelgimas į jūsų verslą elektroninio pašto rinkodaros srityje. Štai keletas dalykų, kuriuos turėtumėte atsiminti:

● Ateities el. pašto rinkodaros kampanijos turėtų būti labiau individualizuotos, nes vartotojai gautus reklaminius el. laiškus paprastai suvokia kaip šlamštą.

● El. pašto rinkodaros metodai, dėl kurių žinutė veikia labiau kaip svetainė, pavyzdžiui, HTML laiško šablonai, kurie taip pat yra lengvai pasiekiami mobiliuosiuose įrenginiuose, bus svarbūs.

Smulkaus verslo savininkai ir marketingo specialistai, norintys pasiruošti el. pašto rinkodaros ateičiai, turėtų perskaityti šį straipsnį. Visuose geriausiuose rinkodaros patarimuose elektroninio pašto rinkodara yra pagrindinis rinkodaros strategijos tobulinimo taškas.

7 Elektroninio Pašto Rinkodaros Tendencijos, Kurios Nulems Rinkodaros Ateitį 2023 Metais

Atkreipkite dėmesį į 2023 metų elektroninio pašto rinkodaros trendus, jei norite, kad jūsų el. pašto strategija ir toliau išliktų veiksminga rinkoje. Atsižvelgdami į šias tendencijas gausite pranašumą prieš savo konkurentus el. pašto ir socialinių tinklų srityse, ir kad suteiktumėte geresnę patirtį klientams. Štai septynios tendencijos, į kurias reikėtų atkreipti dėmesį.

1. Mašininis Mokymasis: Debesija pagrįstos Technologijos ir Dirbtinis Intelektas Transformuos Elektroninio Pašto Rinkodarą

El. pašto marketingas vis labiau priklauso nuo mašininio mokymosi ir dirbtinio intelekto, kaip ir daugumoje kitų sektorių. Technologijų pažanga šiose srityse atvėrė duris rinkodaros automatizavimui, kuris gali pritaikyti pranešimus tikslinei demografinei grupei naudojant klientų duomenis.

„Anvil Media“ prezidentas ir įkūrėjas Kentas Lewis pareiškė, kad dirbtinis intelektas „atneš naujų ir patobulintų el. pašto rinkodaros galimybių“, kurios ne tik garantuos, kad kampanijos atitiks privatumo taisykles, tokias kaip BDAR, bet ir suteiks smulkaus verslo savininkams įrankius sukurti reikšmingas elektroninių laiškų kampanijas be didelių biudžetų.

Jis tvirtino, kad „dirbtinis intelektas automatizuos ir pagerins daugelį laiškų planavimo ir valdymo dalių“. Pavyzdžiui, dirbtinis intelektas gali greitai atlikti tokias užduotis kaip A/B ir kelių kintamųjų testai, kuriems anksčiau reikėjo daug laiko reikalaujančio darbo, optimizuoto siuntimo bei personalizavimo iki labai aukšto lygio, remiantis demografiniais rodikliais ir, dar svarbiau, numatant vartotojų elgesį. Sudėtingumas, kurį sukelia BDAR atitiktis ir kiti didėjantys reguliavimo apribojimai, gali būti valdomi ir supaprastinami naudojant AI.

2. Personalizavimas Vis Dar Yra Svarbus

Vienas dalykas yra aiškus, nepaisant to, ar jūsų el. pašto rinkodaros planas yra skirtas vartotojams ar kitoms įmonėms – žmonės nori jaustis taip, lyg būtų tenkinami jų konkretūs poreikiai. Skirkite šiek tiek laiko ir apgalvokite apie savo pašto dėžutę. Esate labiau linkę ištrinti ar priskirti laišką kaip šlamštą, jei jis atrodo per daug reklaminis arba nesusijęs su jūsų interesais.

Pasak „CrazyCall“ rinkodaros specialisto Jakubo Kliszczako, „Žmonės paprasčiausiai atsidaro ir reaguoja į jiems skirtus el. laiškus, tačiau nepakanka nurodyti jų vardo ir pavardės“. „Žengti dar vieną žingsnį ir suasmeninti laišką pagal neseniai lankytą svetainę, jiems patinkančius dalykus ar naujausią veiklą yra daug veiksmingiau“.

Šis artumo jausmas skatina pasitikėjimą, kuris yra būtinas kuriant santykius – ypač šiuolaikinėje visuomenėje. Dėl šios priežasties dauguma įmonių naudoja nuspėjamąją personalizavimo programinę įrangą (PPS).

Nuspėjamasis personalizavimas yra savaime suprantamas, nes jūs numatote, kokį turinį ar produktus norės matyti konkretus vartotojas, apsilankęs jūsų svetainėje. Tai pagrįsta istorinių duomenų derinimu su realaus laiko kontekstiniais duomenimis apie vartotoją, kaip kad vieta, laikas, data ir oras.

Pavyzdžiui, viskas, ką daro „Netflix“, yra pagrįsta duomenimis, nuo laidų, kurias jie kuria, iki reklamuojamų filmų. „Netflix“ renka didžiulį duomenų kiekį apie kiekvieną vartotoją, kurį vėliau įveda į dirbtinio intelekto valdomą algoritmą, kad nuspėtų, ką jie norės žiūrėti toliau. Duomenys, tokie kaip demografiniai rodikliai, žiūrėjimo istorija, įvertinimai ir nuostatos, turi įtakos algoritmo numatymui ir jis beveik visada yra teisingas. Maždaug 80% to, kas žiūrima „Netflix“, yra dėl rekomendacijų. Turėdama tokią tvirtą sistemą, įmonė kasmet sutaupo 1 milijardą dolerių išlaikydama klientus.

3. Interaktyvūs Laiškai Padės Lengviau Užbaigti Išpardavimus

Elektroninio pašto rinkodaros ekspertai prognozuoja, kad ateinančiais metais daugiau interaktyvių elektroninių laiškų revoliucionuos verslą. Interaktyviuose laiškuose yra interaktyvių elementų, skatinančių vartotojus sąveikauti su jūsų laiškais. Tai būtų paveikslėliai, patrauklus vaizdo įrašų turinys, pirkinių krepšeliai, apžvalgos ir kiti elementai. Vietoj įprastų tik tekstinių laiškų, kuriuos gauna dauguma el. pašto prenumeratorių, interaktyvūs el. laiškai išsiskiria tuo, kad jie suteikia interaktyvesnę ir patrauklesnę patirtį. To pasekoje, jūsų el. pašto rinkodara pagerės, nes 2023 metais padidės paspaudimų rodikliai, konversijų rodikliai ir prenumeratorių įsitraukimas.

Pasak „CANZ Marketing“ generalinio direktoriaus Zararo Ameeno, „kuo interaktyviau galite ką nors padaryti, tuo daugiau žmonių nekantrauja tuo pasinaudoti“. Kalbant apie įsitraukimą, elektroninio pašto rinkodara turi daug erdvės vystytis.

Tokie elektroninio pašto rinkodaros kampanijų kūrimo pakeitimai gali padidinti klientų sąveiką ir paspaudimų rodiklius. Interaktyvūs elementai gali „dinamiškai perkelti vartotojų sugeneruotą informaciją į laiškus dinamiškai, pateikiant patrauklesnį pasakojimą padidinant įsitraukimo ir perskaitymo rodiklius“, – tvirtino Lewisas.

4. Elektroninio Pašto Rinkodarą Bus Varoma Patrauklus Pasakojimo

Visiems patinka geras pasakojimas, taigi, jei jūsų įmonė tokį turi, el. pašto rinkodaros strategijos turėtų tai ir parodyti. Pasak Tasmin Lockwood, „Radial Path“ turinio vadovės, klientai nori sustiprinti savo ryšį su įmone.

Ji tvirtino, kad naujienlaiškiai suteikia informacijos apie darbą, kultūrą, socialinę sąmonę ir ateities planus. Dėl to klientas jaučiasi tarsi keliautų kartu su verslu.

Be to, kad leistų asmenims sąveikauti su jūsų įmone, siunčiant kasdienius naujienlaiškius išskirtų juos iš gautųjų laiškų ir padėtų pritraukti potencialių klientų.

5. Marketingo Laiškuose Vis Dagiau Bus Naudojamas Vartotojų Sukurtas Turinys

Produktus, kuriuos rekomenduoja kiti žmonės – juos vartotojai dažniau pirks apsipirkdami internetu. Kai į rinkodaros laiškus įtraukiate naudotojų sukurtą turinį (UGC), jūs parodote, kad tikri žmonės perka jūsų produktus ir, dar svarbiau, kad jie jiems pakankamai patinka, kad galėtų pasakyti kitiems žmonėms apie juos.

Galite automatiškai siųsti laiškus, prašydami klientų paskelbti atsiliepimus su vaizdais po apsipirkimo, kad rinktumėte UGC. Tada galite pridėti šiuos vertinimus ir vaizdus prie savo komunikacijos pranešimų. Ši informacija jums nekainuos papildomų pinigų, todėl tai yra puikus, nemokamos el. laiškų rinkodaros pavyzdys.

6. Duomenų Saugumas Bus Ypač Svarbus

Priėmus Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (BDAR) ir pakeitus rinkodaros el. paštu reglamentus, turite sugebėti pademonstruoti, kad jūsų elektroninio pašto sąraše esantys klientai davė sutikimą gauti jūsų el. laiškus. Šie pakeitimai atspindi didėjantį vartotojų susirūpinimą dėl duomenų privatumo.

Tiesiog laiškuose pareiškę, kad jie atitinka BDAR ir Mokėjimo Kortelių Pramonės (PCI) atitikties taisykles, galite sumažinti šį nerimą. Kiekvieną kartą, kai pasikeičia privatumo sąlygos, turėtumėte išsiųsti el. laiškus savo klientams. Į šiuos naujinimus, kaip ir į kiekvieną laišką, turėtų būti įtrauktos prenumeratos atsisakymo pasirinkimas. Klientai galės atšaukti prenumeratą ir apsaugoti savo informaciją, jei jiems bus nepatogi tokia jūsų duomenų praktika.

7. Užšifruokite Savo Organizacijos Elektroninio Pašto Komunikaciją

Šioje tendencijoje, jūs turite išmokti apsaugoti savo organizacijos komunikaciją, kad ją galėtų skaityti tik įgalioti žmonės. Jei to nepadarysite, atsiversite galimoms el. pašto saugumo grėsmėms. Nuo pat pradžių labai svarbu nustatyti elektroninio pašto saugumo politiką.

Tai tikrai padės apsisaugoti, kad pašaliniai asmenės galėtų pasiekti jūsų duomenis, failus, vaizdus ir kitus svarbius dokumentus. Geriausias būdas užtikrinti, kad niekas nepasiektų jūsų konfidencialios informacijos, yra Asmeninio Autentifikavimo Sertifikatas (SMIME Sertifikatas). Jis apsaugos jūsų organizacijos elektroninio pašto ryšį ir pasirašys dokumentus pridėdamas skaitmeninį parašą.

Asmeninis Autentifikavimo Sertifikatas suteikia stipriausią šifravimą iš 256 bitų, kuris sukuria nuo galo iki galo šifravimo tunelį tiek siuntėjo, tiek gavėjo galuose ir padaro jį neleistinu trečiosioms šalims ir kibernetiniams nusikaltėliams.

4 Patarimai, Kaip Ateityje Neatsilikti Nuo Elektroninio Pašto Rinkodaros

Elektroninio pašto rinkodara yra strategija, kuri nuolat besikeičianti. Jei nuolat bandote neatsilikti nuo el. pašto rinkodaros plėtros, štai keli žingsniai, kurių galite imtis, kad užtikrintumėte savo strategiją ateityje.

1. Įdiekite Pagal Laiką Paremtus Automatizavimo Aktyviklius

Automatizuodami naudokite laiku pagrįstus aktyviklius (triggerius), kad strategija būtų tinkama. Galite sukurti laiku pagrįstus aktyviklius, pavyzdžiui:

● Follow-up laiškai turėtų būti išsiųsti praėjus X valandų po pradinio laiško (X valandų gali būti 24 valandos arba 48 valandos, priklausomai nuo asmens ir jų strategijos)

● Elektroniniai laiškai automatiškai išsiunčiami per prenumeratoriaus gimtadienį.

● Kai vartotojai sąveikauja su jūsų svetaine, siųskite jiems follow-up laiškus.

● Kai vartotojai pamiršta užbaigti apsipirkimą, jie gauna palikto prekių krepšelio laiškus.

Laiku pagrįsti aktyvikliai (triggeriai) efektyviai pasiekia vartotojus tinkamu tam laiku, ypač jiems atlikus norimą veiksmą.

2. Galvokite Apie Savo Prenumeratorius

Stebėdami 2023 metų el. laiškų tendencijas, nepamirškite savo prenumeratorių.

Jūs siunčiate laiškus, kad paskatintumėte žmones bendrauti su jūsų įmone, todėl visada turėtumėte apsvarstyti, kas jūsų prenumeratoriams suteiks geriausią patirtį. Galite pastebėti, kad pridėjus interaktyvų elementą pagerėja el. pašto turinys arba mygtuko spalvos pakeitimas pagerina vartotojo patirtį.

Išlaikydami auditoriją elektroninio pašto rinkodaros kampanijų priešakyje, galėsite siųsti sėkmingus laiškus.

3. Egzaminuokite Savo Laiškus

Elektroninio pašto rinkodara yra nuolat besikeičianti, kaip ir jūsų prenumeratorių pomėgiai ir pageidavimai. Laiškų testavimas yra geriausias būdas neatsilikti nuo visų šių pasikeitimų.

Testavimas leidžia sužinoti, kas tinka jūsų tikslinei auditorijai, o kas ne. Galite išbandyti įvairius laiškų aspektus, pavyzdžiui, laiško pavadinimą, mygtukų spalvas ir paveikslėlių pakeitimus.

Laiškų testavimas leidžia matyti auditorijai patinkančius ir nepatinkančius dalykus, o tai leidžia nuolat tobulinti kampanijas.

4. Nepirkite Elektroninio Pašto Adresų Sąrašo

Daugelis įmonių mieliau renkasi nusipirkti elektroninio pašto adresų sąrašą (listą) ir užsiima netikslinio turinio siuntimu, tačiau prieš tai darydami turite laikytis kelių taisyklių, kaip ir bet kurioje kitoje verslo komunikacijoje.

Taigi, mes norime pasirinkti organišką el. pašto adresų sąrašą. Organiško el. pašto sąrašo pranašumai yra gana akivaizdūs. Organiško sąrašo gavėjai jau domisi jūsų teikiamais produktais ir paslaugomis, o jūs esate susipažinę su sąrašo kokybe.

Organiško el. pašto sąrašas padeda taupyti išteklius ir laiką bei padidinti efektyvumą ir pardavimus.

Išvada

Taip, mes tai pasakysime patys: žmogus žmogui (H2H) rinkodara yra viskas, dėl ko reikėtų nerimauti.

Skamba pigiai? Tiesa, bet didėjant elektroninio pašto privatumo kontrolei, pavyzdžiui, kad ir Apple Mail Privatumo Apsaugai ir vyriausybės teisės aktams, marketingo sėkmei labai svarbu pažinti savo auditoriją.

Tai gali atrodyti paprasta, tačiau nukreipti strategiją nuo paprastų metrikų, tokių kaip, atidarymų ir paspaudimų rodikliai link geriausio turinio identifikavimo ir planavimo, kokius klausimus užduoti auditorijai ir kaip dažnai juos užduoti, gali užtrukti šiek tiek laiko.

2023 metai įsibėgės jums net nepastebėjus. Įsidiekite šias aptartas elektroninio pašto rinkodaros tendencijas šiandien, kad galėtumėte pradėti modernizuoti savo laiškų siuntimo rinkodarą.