Mados Perkėlimas į Gautuosius: 7 El. Pašto Rinkodaros Patarimai Mados Verslui

Mados prekių ženklų elektroninio pašto marketingas yra neįtikėtinai galingas, nes tai vienas ekonomiškiausių būdų pasiekti ir sudominti tikslinę auditoriją. Apskaičiuota, kad iki 2025 metų, visame pasaulyje bus daugiau nei 4,6 milijardo vartotojų. Su tokia platforma kaip Smaily, kuri siūlo patikimus el. pašto rinkodaros įrankius, pritaikytus prekės ženklo poreikiams, nenuostabu, kad mados prekių ženklai mato elektroninio pašto rinkodarą kaip pagrindinį ir fundamentalų būdą pritraukti, auginti ir paversti savo auditoriją į pirkėjus. Ir atsižvelgiant į investicijų grąžą, kuomet galite tikėtis uždirbti 44$ už kiekvieną išleistą 1$ – elektroninio pašto rinkodara tampa vienu įdomiausių ir patraukliausių bet kokio verslo kanalų.

Tačiau mados pasaulis yra labai konkurencingas, reikalaujantis, kad prekės ženklas viršytų tikėtinas normas, kad išsiskirtų. Kad tikrai sužavėtų savo auditoriją ir ugdytų lojalumą prekės ženklui, mados prekių ženklams labai svarbu sukurti patrauklų el. laiškų turinį, kuris ne tik įkvepia, bet ir skatina sąveiką ir galiausiai paskatina konversijas.

Čia pateiksime 7 esminius patarimus, padėsiančius jums sukurti mados naujienlaiškius, kurie tikrai išsiskirs tarp gautųjų!

1. Supraskite Savo Tikslinę Auditoriją

Savo tikslinės auditorijos supratimas neapsiriboja tik paviršinio lygio demografiniais rodikliais, tokiais kaip lytis ir amžius. Tai apima išsamų auditorijos tyrimą ir segmentavimą, gilinantis į klientų pageidavimus ir jų elgesį. Mūsų patirtis konsultuojant mažas ir dideles įmones rodo, kad nustačius tinkamą taktiką ir atliktus protingą segmentavimą – jau laimėsite puse mūšio šioje rinkodaros srityje. Jūs turite pažinti savo klientą!

Surinkite duomenis atlikdami apklausas arba analizuokite auditorijos sąveiką, kad gautumėte įžvalgų apie jų pirkimo įpročius, pageidaujamus produktus ir įsitraukimo dažnumą. Šios žinios leidžia elektroninio pašto rinkodaros specialistams pritaikyti turinį, kad jis būtų tiksliai skirtas pagal klientų segmentus – asmenų grupes, suskirstytas pagal elgesį ir pageidavimus.

2. Istorijos Pasakojimas Vizualiniais Metodais

Nuostabus mados industrijos dalykas yra tai, kad galite papasakoti tiek daug istorijų per vizualus. Produktų vizualai puikiai tinka mados pramonei. Galite demonstruoti produktus, suteikdami jiems naują gyvenimą, panaudodami aukštos kokybės vaizdus. Jei norite žengti dar vieną žingsnį į priekį, papasakokite savo auditorijai istoriją už kadro. Pavyzdžiui, jei esate veganiškos mados prekės ženklas, pasidalinkite su savo auditorija apie naudojamas medžiagas ir kodėl pasirinkote odos alternatyvas. Dalijimasis šia informacija gali padėti perteikti poveikį, kurio tikitės.

Mūsų partneris iš „Monsoon Accessorize“ pasakojo, kad savo rinkodaros iniciatyvose jie vis pateikdavo įdomią istoriją. Joje buvo pasakojama, kaip įmonės įkūrėjas Peter Simon lankėsi Indijoje ir atrado spaudinių blokelių grožį, kuris sukėlė aistrą indiškiems spaudiniams ir paskatino įkurti „Monsoon“. Vadovaudamiesi šiuo pavyzdžiu, jūs taip pat galite sukurti pasakojimus, kurie rezonuoja su jūsų auditorija ir padidina jūsų prekės ženklo įvaizdį, dėl ko jis tampa išskirtinis ir patrauklus.

Šaltinis: Freepik

3. Užburiančios Laiško Pavadinimo Eilutės

Didesnis dėmesys laiško pavadinimui taip pat atsispindi ir įvairių el. pašto rinkodaros metrikų pagerėjime. Per ketverius metus per Smaily siunčiamų laiškų skaičius išaugo beveik dvigubai ir pasiekė 1 378 759 583, todėl tai yra tvirtas analizės pagrindas. Elektroninės prekybos sektoriuje, per šiuos ketverius metus atidarymo rodiklis išaugo nuo 17,8% iki 24%. Žinoma, tam labai svarbią įtaka daro laiško temos (laiško pavadinimo) eilutė, nes nuo jos priklauso, ar gavėjas paspaus ant laiško.

Mados industrijoje labai lengva pakliūti į tą patį laiško pavadinimų eilučių ciklą, nes, kaip ir patikima sportbačiu pora, jie gerai dirba iki tol, kol atgyvena. Skubumas gerai veikia su mados prekių ženklais, ypač tais, kurie vykdo reguliarius „flash“ išpardavimus arba sezoninius išpardavimus, o žmonės reaguoja į skubumą ir trūkumą, todėl galima sugalvoti puikių laiško temų pavadinimų. Bet kaip sudominti žmones ne per išpardavimų laikotarpį? Grįžtame prie istorijų pasakojimo ir turinio strategijos, kuri nesiremia tik pardavimu.

Pardavimais pagrįsti laiško pavadinimai pasikartoja jūsų auditorijai ir jūs prarandate išskirtinumą gautuosiuose. Vietoje to pagalvokite apie tai, ką atstovauja jūsų prekės ženklas ir į ką šiuo metu daugiausiai dėmesio skiriate arba ką ketinate pristatyti, pavyzdžiui, naują veganiškos mados asortimentą, kuriame pagrindinis dėmesys skiriamas augalinės kilmės odai. Grįžtame prie to, kuo domisi jūsų auditorija ir tikriausiai jie norės apie tai perskaityti.

Geriausias būdas sužinoti, ar laiško temos eilutė veikia, yra atlikti A/B testą, kurio metu ištestuosite ir palyginsite skirtingus laiško temų pavadinimus, kad sužinotumėte, kurios iš jų yra sėkmingiausios. Tai išbandytas ir patikrintas būdas įvertinti skirtingų rinkodaros el. laiškų elementų efektyvumą.

4. Suasmeninimas

Mados prekių ženklai gali pasiekti įvairius klientų duomenis, kas leidžia suasmenintai ir segmentuotai komunikuoti. Pavyzdžiui, galite įdiegti dinaminį turinį, pagrįstą klientų duomenimis, taigi, jei norite išsiųsti naujienlaiškį skirtingiems segmentams, turintiems skirtingus pomėgius, galite įdiegti turinio bloką, kuris atrodys patraukliai tiems skirtingiems segmentams. Kuo daugiau duomenų galėsite surinkti apie savo auditoriją, tuo efektyvesnis bus jūsų el. pašto marketingas.

Pagalvokite apie apsipirkimo istorijos ar naršymo elgsenos panaudojimą. Daugelis mados prekių ženklų dabar pateikia suasmenintas rekomendacijas, kurios gali būti labai smagus ir puikus būdas kryžmai ir papildomai parduoti kitus produtkus (cross-selling ir upselling). Daugiau apie papildomo pardavimo (upselling) strategijas galite sužinoti Smaily tinklaraštyje čia.

5. Išskirtinis Turinys ir „Sneak Peeks”

Išskirtinio turinio suteikimas prenumeratoriams yra puikus būdas paskatinti jų įsitraukimą ir atlyginti jiems už lojalumą. Tai gali būti ankstyvas produkto pristatymas, naujas asortimentas arba bet koks naujienos vertas turinys, kuris jūsų auditorijai atrodys patrauklus ir apie kurį norės perskaityti. Išskirtinis turinys suteikia jūsų prenumeratoriams pranašumą gauti turinį, skirtą pirmiausiai prenumeratoriams, tai tarsi būdas padėkoti jiems už lojalumą.

Jausitės ypatingas kaip prenumeratorius ir labiau tikėtina, kad norėsite ir toliau bendrauti su prekės ženklu. Užkulisinis turinys yra dar vienas puikus būdas įkvėpti ir įtraukti auditoriją. Visiems patinka žinoti, kas iš tikrųjų vyksta už uždarų durų, o atskleisti tai elektroniniu paštu yra patikimas būdas paskatinti įsitraukimą. Bendradarbiavimas yra vienas iš būdų pasiekti naują auditoriją ir sukurti prekės ženklo reputaciją bei patikimumą.

6. Užburiantys Raginimai Veikti

Nors vizualiai patrauklūs laiškai yra svarbūs, pagrindinis tikslas yra nukreipti prenumeratorius imtis veiksmų. Jei pastebite aukštą atidarymo, bet mažą paspaudimų skaičių, apsvarstykite galimybę pakeisti raginimo veikti vietą arba pakoreguoti jo spalvą, kad būtų lengviau matomas. Be to, optimizuokite nukreipimo (landing page) puslapius, kad užtikrintumėte sklandžią konversiją. Užtikrinkite, kad jūsų prenumeratoriai galėtų greitai rasti tai, ko jiems reikia, supaprastindami jų kelionę ir pagerindami bendrą patirtį.

Šaltinis: Freepik

 

7. Mobiliesiems Įrenginiams Draugiškas Dizainas

Daugelis mūsų laiškus tikrina keliaudami, todėl planuodami savo elektroninius laiškus, atsižvelkite į tai, kaip jie atvaizduojami mobiliajame telefone. Tai gali atrodyti akivaizdu, tačiau daugelis prekių ženklų to nepatikrina prieš išsiųsdami el. laišką. Jei el. laiškas prastai rodomas telefone, susidaro įspūdis, kad prekės ženklas iš tikrųjų nežino, ką daro.

Įgyvendindami šias strategijas, mados prekės ženklai gali sukurti patrauklius elektroninio pašto naujienlaiškius, kurie rezonuoja su jų auditorija, didina lojalumą ir skatina konversijas. Tobulėjant technologijoms ir keičiantis vartotojų lūkesčiams, svarbu nuolat diegti naujoves ir pritaikyti elektroninio pašto rinkodaros strategijas, kad išliktumėte priekyje mados industrijoje ir puoselėtumėte ilgalaikius santykius su klientais. Pasinaudokite kūrybiškumu, papasakokite įtikinamas istorijas, nes kiekvienas laiškas yra svarbus.

Apibendrinant

Elektroninio pašto rinkodara suteikia daugybę įrankių įmonėms visame pasaulyje ir visose srityse, įskaitant ir mados industriją. Labai svarbu iš esmės suprasti tikslinės auditorijos poreikius ir pageidavimus. Įtraukiantys vizualai, pasakojami per įtikinamą istoriją, dažnai tampa prekės ženklo balsu. Sujungus tai su akį traukiančiais laiško temų pavadinimais – skaitytojas dėmesys gali būti patrauktas nuo pat pradžių. Suasmeninta komunikacija, atlikus tinkamą segmentavimą, užtikrina, kad žinutės rezonuotų su reikiamais asmenimis. Išskirtinis turinys, trumpi prekių pristatymai ir aiškūs raginimai veikti ne tik pritraukia prenumeratorius, bet ir gali paskatinti reikšmingas konversijas.

Išmokite šių esminių gudrybių, kad pakeltumėte savo mados prekės ženklą į naujas aukštumas, o jei turite konkretesnių klausimų apie geriausias elektroninio pašto rinkodaros taktikas ir galimybes – visada galite susisiekti su Smaily ekspertais.

———

Ar norite, kad jūsų rinkodaros laiškai tikrai reklamuotų jūsų prekės ženklą?

Ar jūsų verslui reikia, kad pranešimų (transactional) laiškai veiktų tiksliai kaip laikrodis?

Atraskite geriausius elektroninio pašto rinkodaros sprendimus – nuo nuostabių laiškų dizainų iki nepriekaištingo automatizavimo – per nemokamą asmeninę Smaily platformos demonstraciją ČIA!

Tai tiesiog taip paprasta – mokykitės iš sukauptos patirties!