Elektroninių laiškų rinkodara internetiniams seminarams: sėkminga jūsų internetinių seminarų reklama pasitelkiant elektroninius laiškus

Internetinis seminaras (angl. webinar) yra esminis ginklas jūsų rinkodaros arsenale. Gerai parengtas internetinis seminaras gali būti pagrindine jūsų strategijos dalimi, kai siekiate surasti daugiau potencialių klientų ar pritraukti naujus klientus. Prieš vesdami efektyvų internetinį seminarą, turėtumėte jį reklamuoti tam, kad užtikrintumėte auditorijos dalyvavimą. Elektroninių laiškų rinkodara yra puikus būdas sėkmingai reklamuoti savo internetinį seminarą.

Šis svarbus renginys gali būti susitikimas, kursai, konferencija, produkto pristatymas, mokomasis vaizdo įrašas arba gyvai internetu vykstantis seminaras. Jis padeda skirtingose laiko juostose gyvenantiems žmonėms užmegzti ryšį. Jis taip pat gali būti pasitelktas tiek komerciniais, tiek nekomerciniais tikslais. Elektroniniai laiškai yra pagrindinis internetinių seminarų reklamos kanalas – 57 % užsirašymų į internetinius seminarus atliekami būtent el. paštu.

El. laiškai yra lengvai įperkamas rinkodaros įrankis, o tarp kitų rinkodaros kanalų internetinių seminarų reklamos strategijoms juos galima laikyti tikra superžvaigžde. Kvietimai el. laiškuose sukelia daugiau susidomėjimo jūsų internetiniais seminarais ir padidina potencialių tikslinių klientų skaičių. Toliau pasidalinsime su jumis keletu patarimų, padėsiančių jums reklamuoti savo internetinius seminarus per el. laiškus ir tai atlikti kiek įmanoma produktyviau.

1. Išsiųskite elektroninį pristatymo laišką

Norėdami sukelti taip reikalingą susidomėjimą, turėtumėte išsiųsti išankstinį el. laišką. Išsiųskite šį el. laišką visiems esantiems jūsų el. laiškų rinkodaros kontaktų sąraše, kad praneštumėte jiems apie savo internetinį seminarą prieš kelias savaites iš anksto. Pateikite nuorodą į savo internetinę svetainę, kurioje būtų daugiau informacijos apie jūsų internetinį seminarą ir pranešėjus. Žmonės galės užsiregistruoti išsiuntę atsakymą į jūsų laišką arba jūsų internetinėje svetainėje.

Šiame pradiniame el. laiške taip pat turėtų būti parodoma jūsų internetinio seminaro reklaminė peržiūra bei pabrėžiamos pagrindinės diskusijos temos. Tai itin svarbu tam, kad skaitytojai nuspręstų, ar internetinis seminaras jiems įdomus. Tam, kad jūsų internetinis seminaras pavyktų ir sulauktų aktyvaus dalyvavimo, jums reikia, kad dalyvaujantys žmonės būtų iš tiesų susidomėję.

Nepamirškite laiške nurodyti renginio laiko ir įtraukti nuorodos su registracija.

2. Optimizuokite elektroninio laiško temą

Sumani temos eilutė patrauks jūsų abonentų dėmesį dar tą akimirką, kai jie ją perskaitys. Jūsų temos eilutė sukuria pirmąjį įspūdį apie jus, tad užtikrinkite, kad ji būtų parašyta itin patraukliai. Ji sufleruoja skaitytojams, ką galima rasti jūsų laiške. Nepateikite jiems ko nors nuobodaus, kad jūsų el. laiškas iškart neatsidurtų šiukšliadėžėje.

Atminkite, kad dėmesį prikaustanti tema gali padėti pabrėžti pagrindinę mintį bei užsiminti apie pateikiamą sprendimą, pavyzdžiui: „Atsibodo menki internetiniai pardavimai – jums gali padėti nebrangus paieškos sistemų optimizavimas!“

Štai keletas patarimų, kaip sukurti patrauklias temos eilutes:

  1. Apsiribokite 50 spaudos ženklų eilutėje. Tai leis joms dailiai atrodyti mobiliuosiuose telefonuose.
  2. Pasitelkite tokią pranašumais pagrįstą kalbą kaip:„Išmokite pardavimų mokymo technikų, kurios pakeis jūsų verslą.“
  3. Tokios frazės kaip „Spauskite čia“, „Geriau neištrinkite“ arba „Atsikratykite skolų“ suaktyvina šlamšto filtrus, tad venkite jų.
  4. Temos eilutėje venkite sąmojo. Tokie sakiniai per trumpi, kad kas nors suprastų jūsų juokelius.
  5. Jei įmanoma, pirmasis žodis turėtų nurodyti veiksmą.

Taip pat kaip temos eilutę, optimizuoti galima ir „siuntėjo“ vardą. Vietoje oficialiai skambančio įmonės pavadinimo galite naudoti savo vardą arba vardą asmens, su kuriuo jūsų abonentai yra įpratę bendrauti. Labiausiai žmonėms patinka bendrauti su realiais žmonėmis.

3. Susitelkite į pranešėjo vardą

Jūsų internetinio seminaro pranešėjų vardai gali būti pačiu patraukliausiu dalyku klientams. Savo el. laiške pasinaudokite jų pasiekimais tam, kad įkvėptumėte savo klientus. Pranešėjų išsilavinimas ir kredencialai pateikia atsakymus į klientams rūpimus klausimus, o išryškinti pranešėjų asmenybes visada verta.

Jei pranešėjas yra gerai žinomas asmuo, galite įtraukti jo (-s) vardą į temos eilutę. Pavyzdžiui, „Supraskime, kas yra darbo jėgos valdymas su žinomu vadybos specialistu Džonu Dou.“

Taip pat galite gauti naudos ir iš pranešėjo el. pašto adresų sąrašo (jei pranešėjas nėra iš jūsų įmonės) ir taip pasiekti dar daugiau žmonių.

4. Kreipkitės į tikslinę auditoriją

Elektroninių laiškų rinkodaros specialistai žino, kaip svarbu yra atrasti tinkamus žmones ir kreiptis į juos. Jei jūsų internetinio seminaro tikslinė auditorija yra tūkstantmečio (Y) karta, nėra prasmės eikvoti pastangas el. laiškus siunčiant kitoms amžiaus grupėms. Jei neatsižvelgiate į savo gavėjų pomėgius ir profilius, jūs tiesiog siunčiate jiems šlamštą.

Internetinis seminaras dažniausiai yra gera skaitmeninės rinkodaros strategija esantiems pardavimų piltuvo viduryje. Per savo verslą jūs pasieksite klientus, kuriuos reikia iš naujo sudominti arba visai naujus potencialius klientus, kuriuos reikia auginti.

Pavyzdžiui, jei rengiate internetinį seminarą apie tai, kad el. prekybos personalizavimas ir papildytoji realybė yra ateitis, pakvieskite žmonės iš šios pramonės šakos, kurie galėtų pasitelkti personalizavimą ir papildytąją realybę savo versle. Segmentuokite savo el. pašto sąrašą atsižvelgdami į tai, kam jūsų internetinio seminaro turinys bus aktualiausias.

5. Supaprastinkite registraciją

Jūsų el. laiškai turėtų paskatinti jų gavėjus užsirašyti į jūsų internetinį seminarą. Tolesnis procesas jokiu būdu neturėtų būti keblus, nes žmonės neužsiregistruos. Aiškūs ir patrauklūs raginimo veikti (CTA) mygtukai el. laiško pabaigoje gali paskatinti daugiau žmonių užsirašyti ir nuvesti juos į pagrindinę jūsų internetinio seminaro svetainę, kur jie surastų registracijos formą.

Štai keletas taisyklių jūsų raginimo veikti (CTA) mygtuko kūrimui:

  1. Jis turėtų aiškiai išsiskirti iš viso jūsų laiško. Jis turėtų būti didesnis ir ryškesnis nei bet koks likęs jūsų el. laiško tekstas.
  2. Jis turėtų atrodyti spaudžiamas.
  3. Pasirinkite tinkamą vietą jam. Tegul raginimo veikti (CTA) mygtukas būna apsuptas balta erdve.
  4. Naudokite paprastus veiksmą nurodančius žodžius. Savininkiška ir asmeniška kalba sudaro skaitytojui įspūdį, kad kreipiatės į jį (pavyzdžiui, „Užsitikrink sau vietą“).
  5. Pasirinkę tinkamus žodžius, sukurkite skubos pojūtį (pavyzdžiui, „Rezervuok man vietą jau dabar!“)

6. Automatizuokite priminimus apie internetinį seminarą

Patvirtinkite registraciją el. paštu, o tuomet inicijuokite automatinius priminimus, kad užtikrintumėte, jog potencialūs jūsų klientai nepamirštų apie internetinį seminarą. Stenkitės išvengti per didelio el. laiškų kiekio ir pasirūpinkite, kad išsiųstumėte priminimą savaitę prieš renginį, o tuomet dar vieną likus dienai iki internetinio seminaro.

Automatizuokite šiuos priminimus, kad galėtumėte susitelkti į patį internetinį seminarą. Neautomatinis priminimų siuntimas visiems užsiregistravusiems žmonėms gali būti gana varginantis. Nemanykite, kad keletas el. laiškų suerzins potencialius jūsų klientus. Jie užsiregistravo į jūsų renginį. Jiems rūpi jūsų prekės ženklas ir turinys. Šie priminimai yra reikalingi, nes gyvenime daug visko vyksta, ir žmonės yra linkę pamiršti.

Pravartu būtų pridėti kalendorinį kvietimą į renginį po registracijos patvirtinimo siunčiamame laiške, kurį skaitytojai galėtų įtraukti į tinkamą kalendorių. Tokiu būdu skaitytojai prisimins sudalyvauti renginyje.

Į patvirtinimo ir priminimo el. laiškus taip pat įtraukite nuorodą į internetinį seminarą. Vartotojai yra įpratę ieškoti nuorodų į renginius savo pašto dėžutėse. Kuo lengviau bus galima ją surasti, tuo daugiau žmonių galės patekti į jūsų internetinį seminarą.

7. Prie savo laiškų pridėkite socialinių įrodymų

Pridėdami klientų apžvalgas ir atsiliepimus, padidinate savo prekės ženklo patikimumą. Parodykite savo el. laiškų gavėjams, kokią naudą iš panašių internetinių seminarų gavo kiti. Tai paskatins juos dalyvauti, nes socialiniai įrodymai yra galingas įrankis, skirtas pasitikėjimo kūrimui. 92 % žmonių yra labiau linkę pasitikėti neapmokamomis rekomendacijomis nei bet kokia kita reklama.

Į vieną laišką galite įtraukti vieną ar du atsiliepimus. Pasistenkite pasitelkti žmones ir jų nuotraukas, o ne įmones. Taip gavėjams bus lengviau susitapatinti. Atsiliepimai parodo, kad kiti žmonės to ėmėsi ir liko patenkinti. Atsiliepimai paveikia tą žmogaus smegenų dalį, kuri pasikliauja emocijomis, o ne logika. Jei kitas žmogus gavo naudos iš tam tikro internetinio seminaro, tikėtina, kad taip nutiks ir mums.

8. Pateikite pasiūlymus pirmiems užsiregistravusiems

Iš anksto užsiregistravusiems suteikiamos nuolaidos gali būti naudingos abiems pusėms. Pasiūlymai pirmiems užsiregistravusiems dažnai paskatina daugiau registracijų, o su daugiau iš anksto įplaukiančių pinigų taip pat galite pasididinti savo pelną.

Bet to, pirmiems užsiregistravusiems dalyviams galite pasiūlyti kitų premijų, tokių kaip nemokami maišeliai arba nuolaidos kuriam nors jūsų produktui ar paslaugai – bet ko, kas padėtų jiems pajusti, kad juos branginate. Sukurkite patrauklius pasiūlymus ir įtraukite juos į pristatymo laišką, kad žmonės galėtų užsirašyti kiek įmanoma anksčiau.

9. Į savo el. laiškus įtraukite ištraukas iš savo internetinio seminaro

Idealiu atveju tą dieną, kai pradėsite el. paštu reklamuoti savo internetinį seminarą, jūsų internetinio seminaro turinys jau turėtų būti galutinai parengtas. Kaip jauką savo el. laiške galite panaudoti savo internetinio seminaro ištraukas. Galbūt panaudokite skaidrę, kurioje būtų reikšmingos informacijos, o pačiame savo laiške paminėkite kontekstą, taip parodydami skaitytojams, kokia informacija bus siūloma internetiniame seminare.

Dalindamiesi informacija, kuri kitu atveju būtų prieinama tik internetinio seminaro metu, parodote gavėjams, kad esate linkę dalintis žiniomis ir siūlote kažką tikrai vertingo. Tai padeda skaitytojams aiškiau suprasti, apie ką bus jūsų internetinis seminaras, ir suteikia jiems dar vieną priežastį užsiregistruoti.

Elektroninių laiškų rinkodara – geriausia internetinių seminarų reklamos strategija

Vadovaudamiesi aukščiau pateiktomis gairėmis, pastebėsite, kad su jūsų internetiniu seminaru susiję el. laiškai yra dažniau atidaromi, ir yra dažniau paspaudžiama ant juose esančių nuorodų.

Galiausiai padaugės registracijų į jūsų internetinius seminarus. Sekite savo elektroninių laiškų kampanijas ir naudokite A/B testavimą, siekdami optimizuoti savo raginimo veikti (CTA) mygtukus, registracijos formas ir el. laiškų turinį, kad užsitikrintumėte maksimalius pardavimus.

Elektroninių laiškų rinkodara nėra paprasta. Norint pamatyti rezultatus, prireikia keleto pakartotinių bandymų ir šiek tiek laiko, tačiau tai yra geriausia reklamos strategija internetiniams seminarams. Jei jūsų pastangos bus nuoseklios, kai atrasite tobulą formulę, kaip priversti auditoriją registruotis į jūsų internetinius seminarus, jūsų lauks neįtikėtini rezultatai.