„DxOMark“ vadovas paaiškino, kodėl prekės ženklai testams nebeduoda išmaniųjų telefonų
Istorija apie „Xiaomi“ atsisakymą atsiųsti „Xiaomi 12S Ultra“ išmanųjį telefoną testavimui „DxOMark“ sulaukė netikėto tęsinio.
Atvirai nuvertinę šio modelio kameras, leidinio „specialistai“ nusprendė žengti dar vieną keistą žingsnį. „DxOMark“ generalinis direktorius Fredericas Guichardas davė interviu Kinijos „Jiemian News“ leidiniui, kuriame bandė paaiškinti daugelio prekės ženklų atsisakymą pateikti savo išmaniuosius telefonus „DxOMark“ testui.
„Priežastis ne tai, kad vis mažiau gamintojų mini mūsų testus, o tai, kad vis mažiau išmaniųjų telefonų gali užimti pirmąją vietą. Ir kadangi „tik pirma vieta reitinge gali padėti reklamuotis“, įmonės tariamai nenori siųsti savo naujų produktų apžvalgai.
Aukščiausias vadovas taip pat paneigė gandus, sakydamas, kad „DxOMark“ išvados yra nepaperkamos: „mes neparduodame taškų ir vietų reitinge“, o „verslo modelis yra parduoti laboratorijas ir technologijas“. Įrašo komentaruose pasisakėo buvęs OPPO viceprezidentas (kuris, beje, prieš pusantrų metų atsisakė bendradarbiauti su DxOMark). Anot jo, „tiesa, parduodamas ne balas ir vieta reitinge, o parduodama „paslauga“, įskaitant atsiliepimus tobulinimui, kurie vėliau padeda padidinti galutinį balą“.
Nuostabu, kiek šis aprašymas atitinka tai, apie ką pačioje 2020 metų pradžioje autoritetingas Kinijos šaltinis paskelbė „testavimo mokesčio“, kurį privalo sumokėti kiekvienas gamintojas, norintis gauti atsiliepimą iš „DxOMark“, tvarką ir net kainą.