12 privalomų žinoti patarimų ir gudrybių, kaip užkariauti elektroninio pašto rinkodarą savo e. prekybos versle, 2 dalis

Pirmuosius 3 patarimus rasite straipsnyje 12 privalomų žinoti patarimų ir gudrybių, kaip užkariauti elektroninio pašto rinkodarą savo e. prekybos versle, 1 dalis.

4. Kaip palaikyti aktyvią elektroninio pašto duomenų bazę

Kaip ir visa kita, jūsų adresatų sąrašą reikia prižiūrėti ir jam skirti dėmesio. Aktyvus adresatų sąrašas yra tikras būdas užtikrinti geresnį įsitraukimą, padidinti internetinius pardavimus, sumažinti atmetimų ir prenumeratos atsisakymų skaičių.

Taigi, ką galite padaryti, kad jūsų el. pašto duomenų bazė išliktų aktyvi ir atnaujinta?

Stebėkite atmestus el. laiškus

Paprasčiau tariant, atmestas el. laiškas – tai el. laiškas, kuris nepasiekė gavėjo.

Lengvas atmetimas paprastai rodo laikiną problemą, pvz., pilną pašto dėžutę, o sunkus atmetimas yra nuolatinis. Jei gaunate sunkų atmetimo signalą, nedelsdami pašalinkite kontaktą iš savo adresatų sąrašo, nes el. pašto adresas arba domeno vardas neegzistuoja.

Tvarkykite neaktyvius prenumeratorius: Pakartotinai užmegzkite ryšį arba pašalinkite

Sėkmingai el. pašto rinkodarai labai svarbus pristatomumas. Jei nuolat siunčiate el. laiškus neaktyviais ar net neegzistuojančiais el. pašto adresais, galiausiai sugadinsite savo siuntimo reputaciją. Prasta reputacija padidina tikimybę, kad interneto paslaugų teikėjai jūsų el. laiškus laikys nepageidaujamais laiškais ir išsiųs tiesiai į šiukšlių aplanką.

Pavyzdžiui, jei per pastaruosius šešis mėnesius jūsų prenumeratoriai neatidarė nė vieno el. laiško, laikykite, kad jie nėra įsitraukę. Galite sukurti pakartotinio įsitraukimo kampaniją, o jei nepavyks konvertuoti neaktyvių gavėjų, pašalinkite juos iš sąrašo.

Kai kalbame apie duomenų bazes, neabejotinai geriau rinktis kokybę, o ne kiekybę.

Reguliarus el. pašto diegimas

Labai svarbu reguliariai siųsti prenumeratoriams el. laiškus. Tai naudinga jūsų prekės ženklui ir reputacijai, nes skaitytojai matys jūsų laiškus pašto dėžutėje, be to, tai puikus būdas išlaikyti savo sąrašą švarų ir aktyvų. Kiekviena kampanija parodys jums naujausius atmetimus, o per nustatytą laikotarpį sukaupsite nemažai duomenų, kad galėtumėte priimti tokius sprendimus dėl aktyvių ar neaktyvių prenumeratorių.

5. Mokymasis segmentuoti elektroninės prekybos adresatų sąrašą

Kai žmonės užsiprenumeruoja gauti jūsų el. laiškus, jie tikisi aktualaus ir naudingo turinio. Taigi segmentavimo – arba pagrindinio adresatų sąrašo susiaurinimo iki mažesnių segmentų – tikslas yra pateikti prenumeratoriams aktualų turinį.

5 elektroninės prekybos el. pašto segmentavimo idėjos

Segmentavimo lygis, žinoma, priklausys nuo jūsų duomenų bazės kokybės ir turimos informacijos apie prenumeratorius. Šiandien apžvelgsime penkis populiarius e. prekybos segmentavimo būdus:

1. Geosegmentavimas

Geografinis segmentavimas – tai būdas susiaurinti sąrašą iki konkrečių segmentų pagal geografinę padėtį, pavyzdžiui, šalis, regionus ar miestus. Turėdami internetinę parduotuvę, tikriausiai jau turite šią informaciją savo duomenų bazėje.

2. Demografiniai duomenys

Demografinis segmentavimas – tai bandymas sudaryti adresatų sąrašus ir diegti atitinkamą turinį, skirtą prenumeratoriams pagal demografinius veiksnius.

Pavyzdžiui, amžių, lytį, pajamas ir net šeimos dydį. Pasirinkite jūsų internetiniam verslui svarbiausius aspektus ir segmentuokite savo pašto adresatų sąrašą.

3. Pirkimo elgsena ir pirkėjo kelionė

Galite suskirstyti savo adresatų sąrašą į segmentus ir kurti tikslinį turinį pagal klientų pirkimo elgseną. Pavyzdžiui, atskirkite pirkėjus nuo nepirkėjų, analizuokite ankstesnius pirkimus ir pirkimo įpročius. Sužinokite, kurioje klientų gyvenimo ciklo grandinėje yra jūsų klientai, ir kurkite atitinkamus el. pašto pranešimus.

4. Nustatymai

Jei siunčiate daug skirtingų tipų el. laiškų, labai gerai leisti skaitytojams pasirinkti, ką jie nori gauti. Prenumeratoriai nebendraus su juos nedominančiais el. laiškais.

Parinkčių centras gali suteikti jūsų prenumeratoriams galimybę daug išsamiau pasirinkti naujienas apie konkrečius produktus. Pavyzdžiui, esate internetinė įtaisų parduotuvė; jūsų prenumeratorius gali dominti prekės, kurios patenka į tam tikrą kainų intervalą. Leiskite jiems pasirinkti ir el. laiškų siuntimo dažnumą. Net ir neturėdami pageidavimų centro, galite pabandyti rankiniu būdu nustatyti savo klientų pageidavimus.

5. Įsitraukimas

Kai kurie jūsų skaitytojai gali būti labai įsitraukę, o kiti tik retkarčiais atsidarys jūsų el. laiškus. Tokios informacijos analizė gali padėti sukurti tikslinius duomenų bazės segmentus, todėl galėsite siųsti tinkamus ir naudingus el. laiškus. Stenkitės iš naujo įtraukti neangažuotus asmenis ir netgi paversti potencialius klientus klientais.

Daugiau segmentavimo idėjų rasite mūsų tinklaraštyje!

6. Pardavimo ir rinkodaros el. laiškų paaiškinimai

Rinkodara el. paštu gali apimti įvairius el. laiškus, pavyzdžiui, rinkodaros laiškus, naujienlaiškius, arba pardavimo el. laiškus, kuriais tiesiogiai ar netiesiogiai siekiama parduoti.

„Hubspot“ pardavimo ir CRM el. pašto šablono pavyzdys

Kas yra pardavimo el. laiškai?

Pardavimo el. laiško tikslas yra vienas – skatinti pardavimus. Naudodamiesi el. parduotuvės pardavimo el. laiškų strategija, stenkitės vengti šaltų el. laiškų siuntimo.

Pardavimo el. laiškus taip pat galima tikslingai nukreipti ir segmentuoti. Naudokite raginimus imtis veiksmų, pavyzdžiui, „pirkti dabar“ arba „apsipirkti dabar“, kad tiesiogiai parduotumėte savo produktus ar paslaugas.

Kai kurie rinkodaros specialistai kuria HTML el. laiškus, imituojančius paprastą tekstą, kad palaikytų savo pardavimo kanalus arba lašelines kampanijas. Be to, verslo plėtros ar pardavimo atstovai dažnai juos naudoja norėdami gauti daugiau informacijos apie klientą arba bandydami suplanuoti skambutį ir sudaryti pardavimo sandorį telefonu. Tik turėkite omenyje, kad tiesioginio pardavimo el. laiškai paprastai sukelia daugiau prenumeratos atsisakymų ir net šlamšto skundų.

Paveikslėliuose matote du kontrastingų el. laiškų, kuriais siekiama padidinti pardavimus, pavyzdžius. Pirmasis – tvarkingai sukurtas „Groupon“ el. pašto laiškas, kuriame pristatomi įvairūs parduodami produktai, o antrasis – „HubSpot“ el. pašto šablonas, skirtas pardavimų ar CRM atstovui, kuris naudojamas kaip tolesnis el. laiškas.

„Groupon“ el. pašto pavyzdys

Kas yra rinkodaros el. laiškai?

Visų pirma, rinkodaros el. laiškus taip pat galima naudoti netiesioginiams pardavimams paremti, pavyzdžiui, siūlyti nemokamus bandymus arba nemokamą pristatymą, dovaną perkant, nuolaidų kuponus ir net produktų pavyzdžius.

Tikimasi, kad ši funkcija sutampa, nes rinkodara, kaip funkcija, taip pat turėtų remti įmonės pardavimus. Tačiau rinkodaros el. laiškai yra daug sudėtingesni; jie turi daug skirtingų tikslų.

Jei organizuojate internetinį renginį, naudosite rinkodaros kvietimus. Rinkodaros el. laiškai gali būti naujienlaiškiai arba el. laiškai, kuriuose pateikiamos instrukcijos apie konkrečius produktus. Jie taip pat gali būti jūsų e. parduotuvės prekės ženklo žinomumo kampanijos, apklausos ir net konkursų reklaminiai pranešimai.

Čia galite dar kartą peržiūrėti pirmuosius 3 patarimus.

Tęsinys…

Ką reikia turėti omenyje:

  • El. pašto sąrašams reikia priežiūros ir dėmesio
  • Pakartotinai įtraukite arba pašalinkite neaktyvius el. pašto prenumeratorius

Kitas: Šlamšto supratimas: šlamšto žodžiai, kurių reikia vengti el. laiškuose

Šlamšto filtrai atlieka svarbų vaidmenį jūsų el. pašto rinkodaros kampanijų sėkmei.

Anksčiau nepageidaujamų laiškų vertinimas galėjo būti labiau orientuotas į patį pranešimą, žodžius ir frazes, vartojamą kalbą, gramatiką, rašybą ir net skyrybą.

Tačiau dabar tai sudėtingiau nei bet kada anksčiau. Skaitykite kitą mūsų tinklaraščio įrašą ir sužinokite, ką daryti ir ko vengti siunčiant masinius el. laiškus.

Būtinai reguliariai tikrinkite mūsų tinklaraštį ir nepamirškite užsiprenumeruoti mūsų el. laiškų. Arba, jei praleidote paskutinį tinklaraščio įrašą „Kaip pasiekti, kad jūsų pranešimai būtų siunčiami su geresnėmis temos eilutėmis“, galite jį perskaityti čia.