VAIO grįžta į tarptautinę rinką
Po „Sony“ pranešimo apie asmeninių kompiuterių gamybos verslo pardavimą daugelis pradėjo apverkti gana kokybiškų, bet ne pačių populiariausių nešiojamųjų kompiuterių seriją „VAIO“. Tačiau „Sony“ padalinio pirkėjai „Japan Industries Partners“ atgaivino „VAIO“ prekės ženklą, Japonijoje išleisdami naują planšetinį kompiuterį „VAIO Z Canvas“. Įdomu, kad visi naujienos gamybos etapai vyko Japonijoje, o pardavimai bus pradėti užsienyje.
„VAIO Z Canvas“ turi 12,3 colių ekraną su 2560×1704 taškų ekrano rezoliucija. Viduje rasite „Intel Core i7-4770HQ“ procesorių, 16 GB operatyviosios ir 256 GB vidinės atminties. Šis gigantiškas planšetinis kompiuteris parduodamas kartu su nuimamu klaviatūra.
Naujieną nuo šių metų spalio bus galima įsigyti internetinėse parduotuvėse ir kai kuriose mažmeninėse „Microsoft“ parduotuvėse Jungtinėse Amerikos Valstijose. Priklausomai nuo modifikacijos, kompiuterių kainos prasideda nuo 2 200 JAV dolerių.
Naujas generalinis direktorius Yoshimo Ota duodamas interviu leidiniui „WSJ“ pasidalino informacija apie tai, kad įmonė taip pat išleis nešiojamąjį kompiuterį su plonesniu korpusu ir korinio ryšio modemu. Ota pridūrė, kad „VAIO” taip pat dirbs su komunikacijos prietaisais, nešiojama elektronika, robotų technika, pramonės automatizavimo sistemomis ir su dirbtiniu intelektu. „VAIO“ gamyklose jau dabar verslo klientams kuriami dvikojai robotai.