Jaustukai Elektroninio Pašto Marketinge – Mažiau Žodžių, Daugiau Jausmų

Nuotrauka yra verta tūkstančio žodžių. Gerai žinomas posakis galioja visais gyvenimo aspektais – mes naudojame vaizdinius socialiniuose tinkluose, kasdieniam bendravimui su draugais, kolegomis ir net verslo komunikacijai.

Todėl, jaustukai čia yra ne be reikalo Jie linksmi, patrauklūs, išraiškingi ir įžvalgūs. Jie padeda sukurti emocijas, pagrindinį bendravimo komponentą. Remiantis „Unicode“ surinktais duomenimis, 92% viso pasaulio internetinės populiacijos bendravimui mieliau naudoja jaustukus.

Nenuostabu, kad jaustukai atsidūrė mūsų darbe ir ypač el. pašto marketinge, tapdami vyšnia ant torto. Šiame straipsnyje pasidalinsiu viskuo, ką jums reikia žinoti apie jaustukus elektroninio pašto rinkodaroje, kaip juos naudoti, ką daryti ir ko reikėtų vengti naudojant jaustukus marketingo srityje. Pasinerkime gilyn.

Jaustukų kilmė – kaip jie tapo tokie populiarūs

Jaustuko konceptas nėra naujas. Įvairios kultūros skirtingais šimtmečiais naudojo įvairias piktogramas, kad išreikštų emocijas. Šiuolaikinė jaustukų samprata kilo 1990 metais, kai klasikiniai jaustukai buvo naudojami norint parodyti šypseną : ) arba išreikšti liūdesį : ( bendravime.

Vis dėlto to, jums gali kilti klausimas, ką reiškia jaustukas ir iš kur jis kilęs. Na, žodis jaustukas (emodžis) kilęs iš japonų kalbos žodžio „nuotrauka“ (絵), kuris tariamas kaip „eh“, ir raidės (文字), tariama kaip „modži“.

Jaustukų kūrėju yra laikomas žinomas japonų dizaineris Shigetaka Kurita, sukūręs daugiau nei 170 jaustukų rinkinį garsiai Japonijos mobiliųjų telefonų kompanijai „DoCoMo“. Idėją greitai nukopijavo ir kiti Japonijos mobiliojo ryšio operatoriai. Šiuo metu visame pasaulyje naudojama daugiau nei 3000 jaustukų, kurių visų originalus dizainas yra Shigetako Kuritos.

Jaustukų naudojimas el. pašto rinkodaroje buvo gana nuspėjamas, bet tuo pat metu novatoriškas. Mažas besišypsantis veidelis🙂 arba ugnies vaizdas🔥 pradėjo išskirti el. laišką nuo šimtų kitų laiškų pašto dėžutėje. Šiuolaikinis elektroninio pašto marketingas 2014 metais buvo tikrai pažymėtas šio įvykio. Tačiau kol kas, nėra kito būdo pridėti žmogiško prisilietimo ir jausmų į tekstinius pranešimus.

Be to, jaustukai padeda suasmeninti el. laiškus – tai pats svarbiausias elektroninio pašto marketingo aspektas. Jie taip pat atlieka gana svarbų vaidmenį pritraukiant srautą į jūsų svetainę ar tinklaraštį.

Nuotraukos šaltinis: Freepik  

El. laiškai su jaustukais yra puikus būdas patraukti gavėjo dėmesį, tačiau jie turi būti naudojami išmintingai, kad sulauktumėte daugiau konversijų ir nesulauktumėte neigiamų vertinimų iš auditorijos. Pažiūrėkime, kaip reikėtų efektyviai naudoti jaustukus elektroninio pašto marketinge.

Kaip naudoti jaustukus elektroninio pašto marketinge

El. pašto marketingo specialistai visame pasaulyje didina atidarymo ir paspaudimų rodiklius naudodami jaustukus marketinge.

Taip, šiuolaikinėse ataskaitose teigiama, kad jaustukai tikrai teigiamai veikia paspaudimų, atidarymo ir atsako rodiklių KPI. „Experian“ teigimu, palyginti su laiškų pavadinimais be jaustukų, yra 56 % didesnė tikimybė, kad laiškas su jaustuku bus atidarytas.

Laiško Temos Pavadinimas 🙂🔥 ❤️

Esminis žingsnis gerinant atidarymo rodiklį yra paįvairinti laiško temos pavadinimą – tai galite padaryti naudodami jaustukus. Ka tai darysite – nepamirškite būti išmintingu. Ne kiekvienas jaustukas turėtų būti įtrauktas į laiško pavadinimą. Jaustukai gali būti naudojami siekiant patraukti skaitytojo dėmesį pašto dėžutėje, pavyzdžiui, reklamuoti išpardavimus, naujų produktų pristatymus, šventinius išpardavimus, taip pat pristatyti svarbius pranešimus.

Pavyzdžiui, laiško pavadinimas „Karštas pasiūlymas🔥“ yra daug labiau tikėtina, kad bus atidarytas nei, kad  paprastas „Karštas pasiūlymas“. Tačiau nerekomenduojama persistengti laiško temos eilutėje naudojant jaustukus, nes yra didelė tikimybė, kad tai gali suerzinti laiško gavėją. Pasirinkite aukso viduriuką!

Auditorija 👩 ‍🦰👱 ‍♂️👨 ‍🦳👩 ‍🦳🧕

Elektroninio pašto marketingo pagrindinis veiksnys yra savo auditorijos pažinimas. Kuo geriau ją pažinsite, tuo labiau suasmenintus jaustukus naudosite, ir tuo labiau bus suasmenintas el. laiškas. Tuo atveju, nėra jokios galimybės, kad gavėjas tokį laišką ignoruos. Pavyzdžiui, moterys gavėjos mieliau atidaro el. laiškus su jaustukais nei vyrai. Taip pat atsižvelkite ir į amžiaus skirtumą. Z karta arba mileniumai jaustukus suvokia ne taip, kaip senesnės kartos atstovai.

Nuotraukos šaltinis: Freepik

Kitas svarbus veiksnys, į kurį reikia atsižvelgti dedant jaustukus laišką – geografinis komponentas. Taip, jaustukai laikomi skaitmeninio pasaulio „lingua franca“. Tačiau skirtingos kultūros gali suteikti jiems skirtingą interpretaciją. Pavyzdžiui, laiškuose, skirtuose tarptautinei auditorijai, nenaudokite gyvūnų jaustukų, nes daugelis šių jaustukų įvairiose kultūrose laikomi patyčiomis.

Prekės Ženklo Balsas 🔊

Kaip ir jūsų naujienlaiškis, taip ir jaustukai turi atitikti jūsų prekės ženklo balsą ir žinutę. Elektroninės prekybos įmonės jaustukai turėtų skirtis nuo medicinos ar finansų įmonės jaustukų. Ir gal laiškas iš banko su liepsnos jaustuku priverstų skaitytoją įsivaizduoti, jog dega jo pinigai?

Pasitvirtinę tikslinę auditoriją, apibrėžkite prekės ženklo balsą, sukurkite turinį, tada atitinkamai įtraukite ir jaustukus.

Kiekvieną kartą, kai pridedate jaustuką prie laiško, paklauskite savęs: „Koks yra jaustuko pridėjimo tikslas?“. Jei nerandate atsakymo į šį klausimą, pagalvokite ar verta jį išvis dėti! Atminkite, kad atsitiktinai pridėti jaustukai gali turėti įtakos jūsų prekės ženklo reputacijai. Ir galiausiai – jaustukai turėtų papildyti jūsų el. pašto turinį, o ne būti naudojami vietoje jo.

Jaustukų Pavyzdžiai Elektroninio Pašto Marketinge

Žemiau pateiksime keletą populiariausius el. prekybos verslų ir kitų sričių el. laiškų jaustukus. Taip pat labai daug jaustukų galite rasti Emojipedia ir Emojicopy. Smagiai apsižvalgykite, suraskite reikiamą jaustuką ir nukopijuokite/įklijuokite jį, kad pagerintumėte savo laišką.

●     Ugnies jaustukas 🔥. Tai vienas iš plačiausiai pasaulyje naudojamų jaustukų reklamuojant karščiausius pasiūlymus. Ir tai tikrai veikia.

●     Mojuojančios rankos jaustukas 👋. Geriausias būdas pasveikinti savo tikslinę auditoriją. Naudokite tai, kad suaktyvintumėte temos eilutę ir patį laiško turinį. Visiems visada smagu matyti draugišką mostelėjimą.

●     Sprogimo jaustukas 💥. Naudokite jį savo sprogstamiesiems pasiūlymams ir akcijoms. Taip pat galite naudoti šį jaustuką norėdami informuoti savo skaitytojus apie naują produktą, kuris rinkoje pasirodė su akivaizdžiu trenksmu, tačiau žemiau esančiame sąraše galite rasti dar geresnį jaustuką šitam reikalui atvaizduoti.

●     Žaibo jaustukas ⚡️. Tai taip pat puikiai tinka naujai išleistiems produktams. Be to, jis puikiai tinka naujoms funkcijoms, kurios gali pakeisti jūsų klientų gyvenimus ir pagerinti jų, kaip naudotojų, patirtį.

●     Žvaigždė(-ės) jaustukas ⭐️✨. Šie mirgantys jaustukai jūsų marketingo laiškuose puikiai tinka norint atkreipti dėmesį į el. laiško turinį. Gražu ir paprasta. Tai taip pat yra puikus būdas nuraminti skaitytoją, kad jūsų parduodamas produktas turės išskirtinį poveikį jų gyvenimui.

●     Raketos jaustukas 🚀. Parodykite savo auditorijai, kad jūsų produktas juda taip greitai, kaip raketa, naudodami šį jaustuką. Žinoma, tai yra geriausias jaustukas, norint išsiųsti produkto startavimo laišką.

●     Dėmesio jaustukas 📣. Naudokite šį jaustuką svarbiems ir skubiems pranešimams, kurių nenorite, kad jūsų prenumeratoriai praleistų. Rekomenduojame jį naudoti daugiau oficialiems pranešimams, o ne produktų reklamai.

●     Žalia varnelė ✅. Šis jaustukas suteikia pozityvumo, nes žalia laikoma ramia, laiminga spalva. Be to, kas nenorėtų matyti ženklo, siejamo su kažko atlikimu? Naudokite jį norėdami parodyti savo produkto ar paslaugos naudą arba, gerai… Įtikinkite savo prenumeratorių, kad kažkas yra atlikta.

Prieš pradėdami naudoti bet kurį iš šių ar kitų jaustukų, atminkite, kad ne visos sistemos ir įrenginiai juos palaiko. Nors daugelis gavėjų mato 🙂, kai kuriems tai gali atrodyti kaip tekstas „šiek tiek besišypsantis veidelis“ arba tiesiog paprastas simbolis ☐. Taigi, nespėk -geriau testuok. Prieš naudodami jaustukus elektroninio pašto kampanijoje, išbandykite juos skirtinguose įrenginiuose ir sistemose. Geros naujienos yra tai, kad Gmail, populiariausias el. pašto paslaugų teikėjas, palaiko visų tipų jaustukus.

Taip pat, išlikite aukštos kokybės. Nepridėkite per daug jaustukų į laiško temos pavadinimo eilutę ar į turinį, nes per daug jaustukų atrodo banaliai ir netgi gali būti atpažinti kaip spamas. Jei jums patinka griaustinio ir sprogimo jaustukai jūsų naujojo pardavimų laiško pavadinime, pirmiausiai pagalvokite apie A/B testavimą ir sužinokite, kuris iš jų veiks geriausiai.

Baigiamosios Mintys

Jaustukų naudojimas elektronino pašto marketinge yra laikomas ne pranašumu, o bendru poreikiu. Jaustukų pridėjimas prie laiškų padeda išreikšti daugiau jausmų ir patraukti dėmesį. Paprasčiausiai įsitikinkite, kad tai darote strategiškai, stilingai ir atsargiai. Visada turėkite omenyje – ką parduodate, kas yra jūsų tikslinė auditorija, ir niekada nepamirškite savo prekės ženklo balso.

Išnaudokite jaustukų teikiamus privalomus vadovaudamiesi šiame straipsnyje aptartais patarimais ir geriausios praktikos pavyzdžiais!