Įvadas į privačių prekių ženklų papildų gamybos pasaulį: išsamus vadovas
Sveikatos ir grožio pramonė auga nuostabiu greičiu. Atrodo, kad niekas neapsieina be maisto papildų. Ir kiekvienais metais pramonė rodo vis daugiau vystymosi ženklų. Tai palengvino išaugusi prevencinės gerovės ir sąmoningumo sveikos gyvensenos svarba. Todėl rinkoje atsiranda naujų prekių ir prekių ženklų. Už tai slypi daug darbo dėka gaminant maisto papildus pagal savo prekės ženklą. Norint sukurti ir išleisti produktą, kuris patiks jūsų auditorijai ir taptų jų kasdieniu pasirinkimu, reikia daug laiko ir darbo. O privatus prekės ženklas padeda pagreitinti produktų išleidimą į rinką. Tai bus aptarta mūsų šiandieniniame straipsnyje.
Rinkodaros požiūris į privačių prekių ženklų priedų gamybą
Nesusipratimų dažnai kyla, kai privatus prekių ženklinimas painiojamas su gamyba pagal sutartį. Pirmajame variante priedo formulė yra iš anksto sukurta ir pagaminta, o reklamai klientas turi susikurti savo dizainą, prekės ženklą ir rinkodaros strategiją. Gamybos pagal sutartį atveju pagal sutartį gamintojas individualiai klientui parengia formulę, kuris užtrunka ilgiau ir kainuoja daugiau. Kalbant apie gamybą pagal savo prekės ženklą egzistuoja tam tikra marketingo samprata, kuri remiasi keliais svarbiais elementais:
- Tyrimų atlikimas ir produkto auditorijos nustatymas;
- Unikalaus pasiūlymo parengimas ir optimalios kainos nustatymas;
- Prekės ženklo skatinimo strategijos kūrimas ir platinimo kanalų paieška;
- Darbas su atsiliepimais ir klientų atsiliepimų apdorojimas;
- Kampanijos veiklos stebėjimas ir reklamos optimizavimas.
Neseniai FDA pareiškė, kad vien Jungtinėse Valstijose trys iš keturių žmonių kasdien vartoja tam tikrus maisto papildus. Todėl produktas tampa vis populiaresnis rinkoje. Tačiau neužtenka tik išleisti produktą ir laukti, kol pasirodys klientai. Orientacija į rinką reikalauja tam tikrų principų. Pirma, tai yra tyrimas. Jų dėka galite suprasti, kokio tipo maisto papildai yra paklausūs tarp auditorijos, ko tiksliai klientas laukia iš šių papildų ir kokį segmentą reikia pasiekti papildų pagalba, norint gauti norimą rezultatą. Antra, atliekant tyrimą svarbu atsiminti savo konkurentus ir mokėti analizuoti jų darbą. Tai liečia ne tik konkurento parduodamus gaminius, bet ir skatinimo kanalus, reklamines kampanijas, pakuočių dizainą, kuriuo pritraukiama. Analizės esmė — įkvėpti konkurentų darbo ir dirbti su savo produktu.
Svarbu išlaikyti pusiausvyrą ir sukurti privatų prekės ženklą, kuris išsiskirtų iš konkurentų. Taip yra todėl, kad kopijavimas ne tik pažeidžia nuosavybės teises, bet ir sumažina vartotojų pasitikėjimo gaminiu lygį. Veiksminga rinkodaros strategija čia yra pritaikyti konkrečiai rinkai ir auditorijai. Galite suskirstyti rinką į panašių vartotojų segmentus ir pradėti juose skirtingas reklamines kampanijas. Tada, vadovaudamiesi tuo pačiu principu, sukurkite maisto papildų gamybą pagal savo prekės ženklą taip, kad kiekviena klientų grupė gautų norimą prekę. Visos strategijos turi bendrą principą — pakankamai laiko sukurti ir pasirinkti kokybišką atlikėją.
Atskirų priedų receptūrų kūrimas
Prekiniams ženklams skirtų maisto papildų kūrimas grindžiamas žmogaus fiziologijos ir biocheminių procesų žiniomis, kurie atsiranda organizme įvairiomis aplinkybėmis. Pavyzdžiui, norint sukurti sportinius maisto papildus, būtina suprasti sportininko energijos balansą, jo gyvenimo būdą, treniruočių intensyvumas ir krūvių skaičius. Papildo tipas ir dozė priklauso nuo to.
Prekiniams ženklams svarbu suprasti privataus prekės ženklo maisto papildų gamybos principą. Šis verslo būdas padeda aprėpti kai kuriuos aspektus, kurios standartinės gamybos metu yra pačios prekės ženklo atsakomybės sferoje. Kurdamas privačios prekės ženklo produktus, klientas gali patekti į šiuos spąstus:
— Formulę. Tik technologas žino, kokius ingredientus galima naudoti, kurie derinami tarpusavyje, kaip sukurti saugų ir kokybišką produktą. Todėl svarbu kreiptis pagalbos į specialistus, siekdami gauti maisto papildai, išsprendžiančių jiems pavestas užduotis.
— Atsargos. Kadangi maisto priedai turi galiojimo laiką, jiems būtina numatyti specialias laikymo sąlygas. Sunku tai padaryti pačiam ir tam reikia savo biudžeto dalies. Speciali privačių prekių ženklų gamybos įmonė tuo užsiima jau daugelį metų ir išmano visas maisto papildų laikymo subtilybes.
— Žymėjimas. Siekiant užtikrinti, kad gaminys atitiktų šalies reikalavimus ir įstatymus, svarbu tinkamai paženklinti gaminį ir etiketėje nurodykite tik tai, kas įmanoma. Priešingu atveju maisto priedai tiesiog nebus išleisti į rinką, o tai reiškia, kad galite prarasti savo prekės ženklo reputaciją, klientus ir pinigus. Jei užduotį patikėsite profesionalams — rezultatas bus greitas ir teigiamas.
Įmonės, gaminančios privačių prekių ženklų maisto papildus, būtinai investuoja į mokslinius tyrimus ir plėtrą, kuriais siekiama įgyti naujų žinių ir praktinio pritaikymo kuriant naują produktą ar technologiją. Tokio darbo dėka gamintojai gali pasiūlyti klientams unikalias formules ir receptus, kurie išsiskiria rinkoje tarp konkurentų. Be to, MTEP užtikrina, kad privačių prekių ženklų gamintojai atitiktų reguliavimo institucijų nustatytus kokybės ir saugos standartus.
Papildų pakavimo strategijos ir prekės ženklas
Pirkėjui užtenka tik 3 sekundžių, kad pamatytų prekę, ją įvertintų ir priimtų sprendimą pirkti. Todėl pakuotė — tai ne tik maisto papildų apsauga nuo išorinių veiksnių. Tai komunikacija tarp prekės ženklo ir kliento. Pakuočių kūrimui ir kūrimui turi būti skirta pakankamai laiko, kad gautumėte tai, ko norite. Kai užsisakote, kad priedo pakuotę sukurtų privačios prekės ženklo gamintojas, atkreipkite dėmesį į medžiagą. Pageidautina, kad pakuotė būtų pagaminta iš daugiasluoksnio polimero, kuri apsaugos maisto priedus nuo mechaninių pažeidimų ir saulės spindulių poveikio.
Kalbant apie pakuotės dizainą, ryškūs ir patrauklūs elementai padidina galimybę atkreipti klientų dėmesį. Jūsų dizainas turi išsiskirti iš konkurentų, tuo pačiu turi panašias visų maisto priedų savybes. Tai padeda susidaryti teisingą įspūdį apie produkto kokybę ir patikimumą. Gamyba pagal savo prekės ženklą reiškia, kad susisiekę su gamintoju turite sukurtą prekės ženklo logotipą. Taip savo maisto papildus atpažinsite tarp konkurentų. Naudokite spalvų schemą ir šriftą, kuris tinka jūsų tikslinei auditorijai. Pavyzdžiui, ženklinkite tamsių spalvų priedus vyrams, o moterys renkasi šiltus ir šviesius atspalvius.
Jei nesate tikri, kokį pakuotės dizainą pasirinkti savo maisto papildų pramonei, galite pasisemti įkvėpimo iš populiarių prekių ženklų dizaino. Pastaruoju metu beveik visi prekių ženklai pakrypo minimalizmo link. Paprasto ir švaraus stiliaus tendencija neleidžia perkrauti kliento gyvenimo ir suteikia erdvės sugalvoti savo versiją. Be to, prekės ženklai vis labiau linkę atkreipkite dėmesį į aplinką. 53 % vartotojų teikia pirmenybę šios pozicijos prekių ženklams, o 75 % klientų netgi yra pasirengę mokėti daugiau, jei ne tik gaminys, bet ir pakuotė yra draugiški aplinkai.
Privati etiketė, palyginti su firminiais produktais: pagrindiniai skirtumai
Rinkdamiesi verslo būdą, kai kurie žmonės dažnai painioja privačių prekių ženklų gamybą ir baltųjų ženklų gamybą. Tai yra skirtingi variantai, kurie turi savų privalumų ir trūkumų. Eikime eilės tvarka.
Gamyba pagal savo prekės ženklą — Tai yra susitarimas tarp užsakovo ir rangovo, kuris gamina gaminį. Tokio verslo pranašumas yra tas, kad galite sukurti specialų maisto papildų prekės ženklą. Jūs pritraukiate klientus ir kuriate pasitikėjimą jais siūlydami įvairių tipų papildus. Be to, jūs pats nurodote rangovui, ką norite gauti, nustatykite konkurencingą kainą ir prekės ženklus savo gaminiams, atsižvelgiant į jūsų pageidavimus ir auditorijos reikalavimus. Privataus ženklinimo trūkumai yra ilgas gamybos laikas ir reikalingos investicijos. Tačiau tai vis tiek yra pigiau nei sukurti savo gamybos liniją ir samdyti specialistus, kurie sukurtų receptus ir pakuotės dizainą. Naudodami privatų ženklinimą galite tiesiogiai susitelkti į savo maisto papildų rinkodarą ir reklamą. Ir investuokite daugiau pinigų ir laiko šia kryptimi.
Firminiai papildai arba White Label — tai bendri produktai, kuriuos gali parduoti skirtingi platintojai. Tuo pačiu metu gamybos įmonė netgi nustato jūsų prekės ženklo pavadinimą ant pakuotės. Jūs negalėsite sukurti unikalių papildų savo klientams ir kontroliuoti gamybos procesą. Be to, baltojo prekės ženklo gamintojas dažniausiai siūlo tą produktų partiją, kuri yra paklausi rinkoje, bet ne tarp jūsų auditorijos. Jis nežino, į kokį tikslinį segmentą nukreiptas jūsų prekės ženklas.
Augimo tendencijos ir populiarūs asmeninių prekių ženklų priedai
Maisto papildų pramonė klesti, nes kasdien į rinką ateina nauji produktai, skirti patenkinti auditorijos sveikatos ir kūno rengybos poreikius. Jei norite pradėti gaminti savo prekės ženklo maisto papildus, svarbu suprasti, kokie produktai šiandien yra populiarūs.
- Baltymas. Papildo ypatumas yra tas, kad jis turi įvairių išleidimo formų — išrūgų baltymai, kazeinas, veganiški baltymai, o tai reiškia, kad turite galimybę pasiekti didesnį auditorijos segmentą. Baltymų paklausa visada yra, nes papildas padeda auginti raumenų masę.
- BCAA skatina raumenų audinio atstatymą, padeda pagreitinti raumenų augimą, pagreitina jų atstatymo ir gijimo procesą, skatina baltymų sintezę. Todėl tikrai tinka tiems klientams, kurie nori atsigauti po intensyvių jėgos treniruočių. Tai taip pat populiarus fitneso entuziastų pasirinkimas.
- Kreatinas sportininkai naudoja jėgą, ištvermę ir raumenų augimą. Į privataus prekės ženklo maisto papildų sąrašą įtraukus kreatiną, galėsite padėti klientams pasiekti norimą tikslą ir išskirti savo prekės ženklą rinkoje.
- Vitaminų kompleksas yra svarbus bet kuriam žmogui, nes padeda papildyti vitaminų ir mineralų trūkumą organizme. Todėl susitelkimas į šį priedą gali patenkinti plačią auditoriją, nuo paprastų žmonių iki pasaulinio lygio sportininkų.
Privačių prekių ženklų priedų pramonėje stebimos šios tendencijos: švarios etiketės produktai ir naujoviškos formulės. Švarios etiketės produktai yra maisto papildai, kuriuose yra minimalus dirbtinių ingredientų, priedų ir konservantų kiekis. Ir vartotojai pirmiausia atkreipia dėmesį į tai. Tačiau privačių prekių ženklų gamintojai stengiasi pasiūlyti natūralias alternatyvas ir supaprastintas formules. Ingredientai yra aktyviai tiriami siekiant nustatyti naujoviškus produktus. Tai būtina norint padidinti maisto priedo funkcionalumą nenaudojant dirbtinių medžiagų. Be to, privačių prekių ženklų papildų gamintojai daug dėmesio skiria atliekų mažinimui ir vis labiau eina link tvaraus aplinkos vystymosi.
Išvada
Kurdami privataus prekės ženklo maisto papildų verslą, atkreipkite dėmesį į gamintojo patikimumą ir produktų kokybę. Tuo pačiu metu maisto papildai turi atitikti jūsų auditorijos lūkesčius ir atitikti jų poreikius bei tikslus. Tokio tipo bendradarbiavimu gamintojas teikia visas reikalingas paslaugas gaminių gamybai, ir jūs vis dar turite laiko ir biudžeto maisto papildams reklamuoti rinkoje.