„Avitela“ ir „Elektromarkt“ sandoris padengs visą Lietuvą, tačiau prekės ženklai išliks atskiri

25 metus veikianti prekybos buitine technika ir elektronika bendrovė „Avitelos prekyba“ įsigijo kitą rinkos žaidėją – įmonę „GV Group“, valdančią „Elektromarkt“ parduotuves. Po įsigijimo, „Elektromarkt“ tampa „Avitelos“ įmonių grupės dalimi, tačiau išliks kaip du atskiri prekės ženklai.

Iki „Elektromarkt“ parduotuvių įsigijimo „Avitela“ valdė 21 parduotuvę 20-yje Lietuvos miestų. Šiandien veikiančios 8 „Elektromarkt“ parduotuvės išlieka, o abiejų prekės ženklų parduotuvių skaičius po susijungimo – 29 parduotuvės visoje šalyje, kurių bendras prekybos plotas sieks daugiau nei 21 tūkstantį kv. m. „Avitelos prekyba“ planuoja 2019 metus užbaigti su 35 mln. Eur apyvarta, o 2020 metais tikimasi pasiekti 50 mln. Eur apyvartą.

„Prekės ženklas „Avitela“ – vienas pirmųjų prekybos buitine technika ir elektronika Lietuvoje, sėkmingai veikiantis jau 25 metus. Natūralu, kad per šiuos metus sukaupta patirtis bei užsitarnautas pirkėjų pasitikėjimas leidžia pereiti prie kito etapo – plėtros. Tuo metu įmonė „GV Group“ pastaruoju laikotarpiu patyrė sunkumų, nepasitvirtino kai kurie verslo valdymo sprendimai. Nepaisant to, pats prekės ženklas „Elektromarkt“ yra puikiai atpažįstamas Lietuvos rinkoje ir turi savo pirkėją. Taigi, perimdami „GV Group“ valdymą, planuojame ir toliau plėtoti prekės ženklą „Elektromarkt“ bei, remdamiesi mūsų ilgamete patirtimi, išspręsti įmonės problemas, trukdžiusias sėkmingai vystyti veiklą“, – teigia bendrovės „Avitelos prekyba“ generalinis direktorius Algirdas Mitalas.

Elektromarkt“

Tarp artimiausių bendrovės planų – asortimento plėtra, dėmesys klientų aptarnavimo sprendimams bei didžiausioms „Elektromarkt“ parduotuvėms Vilniuje.

„Plėtrą ir prekės ženklų sinergiją matome kaip galimybę pateisinti augančius mūsų klientų lūkesčius: plėsti prekių asortimentą, pasiūlyti dar patrauklesnes prekių kainas bei diegti inovatyvius kliento patirties gerinimo sprendimus. Didelis dėmesys bus skiriamas didžiausioms „Elektromarkt“ parduotuvėms prekybos centruose „Panorama“ bei „Nordika“, šių parduotuvių asortimentas pasipildys dar patrauklesniais žinomų pasaulio gamintojų pasiūlymais. Be to – ne mažiau svarbios ilgametės bendrovės vertybės: profesionalumas, kokybė, patikimumas ir draugiškumas. Jas vienodai puoselėsime dirbdami tiek su „Avitelos“, tiek su „Elektromarkt“ prekės ženklais“, – sako A. Mitalas.