Internetinės parduotuvės kūrimas – renkamės nišą

Planuojate pradėti savo verslą? Puiku! Trumpai paaiškinsime, kaip atidaryti internetinę parduotuvę nuo nulio.

Internetinė prekyba tinka tiek tiems, kurie pirmą kartą išbando save verslininko vaidmenyje, tiek tiems, kurie jau turi verslo patirties. Internetinės parduotuvės kūrimas gali būti suskirstytas į kelis etapus.

Pirmiausia derėtų pasirinkti nišą, t. y. nuspręsti ką parduosite savo internetinėje parduotuvėje. Tai yra bene pats svarbiausias etapas. Visos įmonės sėkmė priklauso nuo to, kuo prekiaujate. Čia yra du niuansai: rinksitės populiarią kryptį – neliksite be pelno, bet sulauksite minios aršių konkurentų, jau seniai ir patogiai įsitvirtinusių rinkoje. Pasirinkus mažai žinomą ar naują kryptį – konkurentų beveik nebus, tačiau norėdami išpopuliarinti savo produktą rinkoje, turėsite daugiau investuoti į reklamą. Pagalvokite apie tai.

Tačiau čia yra keletas spragų. Jei pasirinksite pirmąjį metodą, galite taikytis į siaurą temą. Pavyzdžiui, ne moteriški drabužiai apskritai, o būtent suknelės. Didesnės sėkmės galima tikėtis jei tai nebus įprasti rūbai, bet, tarkime, rankų darbo. Tai gali pritraukti daugiau klientų. Antra landa gali būti socialinių ryšių naudojimas, jei jūsų biudžetas nenumato ženklių išlaidų reklamai. Į projektą įtraukite draugus ir artimuosius, duokite pirkėjams premijų ir nuolaidų už gerus atsiliepimus – trumpai tariant darykite viską, kad žmonės kalbėtų apie jūsų parduotuvę.

Pasirinkome nišą, o dabar patikrinkime, ar šie produktai yra paklausūs.

Pvz., dabar vargu ar kas susidomės suktukais, nors maždaug prieš metus jie buvo beprotiškai populiarūs. Paklausos apimtis padės nustatyti „Google Ads“ raktinių žodžių planavimo priemonė – įrašykite užklausą ir pažiūrėkite, kaip dažnai ji buvo įvesta paieškos sistemose.

Čia taip pat galite pamatyti konkretaus regiono statistiką (tai padės suprasti, į kurį miestą reikia atkreipti dėmesį ir kodėl) bei laiką. Tarkime, sezoniniai produktai parduodami geriausiai sezono metu, o likusį laiką užklausų skaičius mažėja. Išstudijavę statistiką ir padarę atitinkamas išvadas galėsime prie prie kitų internetinės parduotuvės kūrimo etapų:

  • Tikslinės auditorijos tyrimas
  • Tiekėjų paieška
  • Internetinės parduotuvės pavadinimo pasirinkimas
  • Internetinės parduotuvės kūrimas
  • Produktų suvedimas arba importavimas
  • Mokėjimų už užsakymus internetinėje parduotuvėje konfigūravimas
  • Įvairių pristatymo variantų nustatymas
  • Pirkėjų pritraukimas

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Jei tam neprieštaraujate, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikimą bet kada galėsite atšaukti interneto naršyklėje ištrindami įrašytus slapukus. SutinkuSužinoti daugiau