Elektroninio Pašto Marketingo Gidas E-Komercijai

Vienas iš pagrindinių privalumų turėti el. prekybos svetainę, yra tai, kad galite susikurti ir kaupti elektroninio pašto adresų sąrašą. Tai yra duomenys, kurių niekas kitas neturi, ir jie suteikia jums konkurencinį pranašumą, nes leidžia užmegzti ryšius su klientais ir išlaikyti jų įtraukimą. Augant internetinių parduotuvių skaičiui, jūsų el. prekybos elektroninio pašto marketingo strategija gali būti labai svarbi jūsų verslo augimui.

Pagal pramonės statistiką el. pašto laiškų atidarymo rodiklis yra 21%, o iš atidariusių – 2.6% spusteli nuorodą į svetainę. Kas įdomu ir svarbiausia e-Komercijos marketinge yra tai, kad 55 % el. laiškų atidaromi mobiliuosiuose įrenginiuose, todėl vienas iš esminių veiksnių, lemiančiu laiško sėkmę, yra laiško prisitaikymas mobiliesiems įrenginiams.

Turint viską vietoje, gal nereikėtų likti ties standartų, m? Taigi čia pateiksime išsamų el. prekybos elektroninio pašto marketingo gidą, kuris padės jums viską įgyvendinti sėkmingai.

Turinys

  • Koks yra e-Komercijos Elektroninio Pašto Marketingo apibrėžimas?
  • Kodėl e-Komercijos elektroninio pašto kampanijos yra tokios svarbios sėkmei?
  • E-Komercijos el. pašto adresų tipai, kuriuos galite siųsti
  • Pagrindiniai e-Komercijos elektroninio pašto komponentai 
  • E-Komercijos el. pašto marketingo geriausios praktikos
  • Veiksmingiausi e-Komercijos elektroninio pašto marketingo įrankiai

Koks yra e-Komercijos Elektroninio Pašto Marketingo apibrėžimas?

El. pašto marketingas yra vienas iš labiausiai vertingų, prieinamų įrankių šiandien, ypač kuomet kalbame elektroninės prekybos verslą, nes tai leidžia jums asmeniškai pasiekti klientą už daug mažesnę kainą.

Kaip rodo pats pavadinimas, e-Komercijos marketingas yra galinga rinkodaros strategija, kuri remiasi el. laiškais, siekiant reklamuoti internetinės parduotuvės produktus ir paslaugas potencialiems bei esamiems klientams. El. laiškai yra populiari komunikacijos internete forma, nes jie yra praktiški, veiksmingi, įperkami ir pelningi.

E-Komercijos elektroninio pašto marketingas gali paprasčiausias el. laiško išsiuntimas klientui, kuris įsidėjo prekių į krepšelį, bet neatliko pirkimo, arba sudėtingenis marketingo variantas būtų sujungti kelias kampanijas, kad padidintumėte savo pardavimus. Tai visiškai priklauso nuo jūsų, kaip panaudosite el. pašto marketingo kampanijas. Tai lemia jūsų įmonės tikslai, rinkodaros tikslai, tikslinė auditorija, verslo augimas ir kt. Esmė yra tai, kad el. pašto marketingas – tai pasitikėjimo skatinimas ir stiprinimas, siekiant užmegzti tvirtus, ilgalaikius santykius su klientais, ir tai daro stebuklus.

Jūsų laiškai įtakoja tai, kaip jūsų klientai interpretuoja jūsų prekės ženklą, kauomet jie apsiperka jūsų parduotuvėje – internetu arba lokaliai. Taigi, jūsų elektroninių laiškų marketingo strategija turi sudominti jūsų klientus ir išlaikyti jų dėmesį. Priešingu atveju, su gausybe el. laiškų, kasdien bombarduojančių iš įvairių įmonių, jūs rizikuojate prarasti klientus savo konkurentams.

Yra daug būdų, kaip galima panaudoti skaitmeninio marketingo strategijas, kad padidintumėte savo internetinės parduotuvės pardavimus, pradedant nuo PPC skelbimų ir atgalinių nuorodų generavimo (angl. backlinks) iki reklaminių el. laiškų ir informacinių naujienlaiškių. Kita vertus, elektroniniai laiškai yra ekonomiškesnis ir tikslingesnis būdas pasiekti klientus, kaip tiesioginė komunikacija tiesiai iš jūsų prekės ženklo. Be to, jūs galite greitai gauti išsamų savo el. pašto rinkodaros našumo vaizdą, atlikti pakeitimus ir taip pagerinti efektyvumą.

Kai kurios pagrindinės metrikos, kurias reikia stebėti vykdant Elektroninės Komercijos el. pašto marketingo kampanijas, būtų tokios:

  1. Pristatymo rodiklis
  2. Atidarymo rodiklis
  3. Konversijų rodiklis
  4. Nepristatytų laiškų rodiklis
  5. Paspaudimų rodiklis
  6. Prenumeratos rodiklis
  7. Prenumeratos atsisakymo rodiklis

E-Komercijos verslo augimas turi supaprastinti visapusiškas el. pašto marketingo kampanijas, suderinant su tikslais, KPI ir našumo metrikomis. Nors norint plėsti jūsų verslą yra reikalingos socialinės medijos priemonės, elektroninio pašto marketingas yra geriausia skaitmeninės rinkodaros priemonė, kuri padeda pritraukti klientus.

Taip yra todėl, nes el. pašto marketingas gali būti naudojamas siekiant pagerinti prekės ženklo žinomumą, pirmuosius klientų įspūdžius ir patraukti vartotojų dėmesį. Kaip bebūtų yra keletas dalykų, kuriuos galite padaryti, kad jūsų laiškai nebūtų pažymėti kaip „šlamštas“:

  1. Nepirkite elektroninio pašto kontaktų sąrašų
  2. Rinkite elektroninio pašto kontaktu naudojant sutikimo formas (angl. opt-in)
  3. Įtraukite prenumeratos atsisakymo nuorodą
  4. Kurkite auditorijos pogrupius
  5. Venkite naudoti spamą primenančias frazes
  6. Skleiskite kokybišką turinį

Kadangi jau aptarėme, kas yra e-Komercijos el. pašto marketingas, kodėl jis yra būtinas, ir kritinius el. pašto marketingo kampanijų stebėjimo ir sekimo metrikas, galime pereiti prie e-Komercijos el. pašto marketingo praktikų, tipų ir pagrindinių elementų, į kuriuos reikia atsižvelgti kuriant elektroninius laiškus, skirtus konversijoms ir pardavimams.

Kodėl e-Komercijos elektroninio pašto kampanijos yra tokios svarbios sėkmei?

Žemiau esant statistika greičiausiai paaiškins, kodėl el. pašto marketingas yra labai svarbus norint pasiekti elektroninės prekybos sėkmę:

  1. Kiekvieną dieną 99% el. pašto vartotojų tikrina savo pašto dėžutes.
  2. Daugiau nei 80% pardavėjų mano, kad el. pašto marketingas yra vienas iš ekonomiškiausių, ryšio su klientais palaikymo, būdų.
  3. 59% vartotojų mano, kad marketingo laiškai turi įtakos jų pirkimo sprendimams.

El. pašto marketingas ne tik padidina prekės ženklo žinomumą ir patikimumą, bet ir padeda išlaikyti klientus.

Elektroninių laiškų tipai, kuriuos galite siųsti e-Komercijoje

Ar jums įdomu, kokius el. laiškus gali siųsti elektroninės prekybos parduotuvė? Peržiūrėkime mūsų sąrašą.

1. Pasisveikinimo laiškai

Pasisveikinimo laiškas yra pirmasis žingsnis kuriant ilgalaikius santykius su klientais. Tai gali būti, ryšio užmezgimo arba nutraukimo momentas, todėl įsitikinkite, kad elektroninio laiško tikslas yra tinkamas, sukelia vartotojui emociją ir skatina imtis veiksmo. Deja, jūs darote tai neteisingai, jei jūsų pasveikinimo el. laiškas yra tik registracijos patvirtinimas.

Visų pirma, pagrindinis šių pranešimų tikslas turėtų būti parodyti naujiems prenumeratoriams, apie ką yra jūsų verslas ir ką jis gali pasiūlyti, nes būtent tuo momentu sulauksite daugiau vartotojo dėmesio nei kada nors paskui.

Paprastas, aiškus ir lengvai skaitomas el. laiško šablonas yra puiki vieta pradėti. Norėtume, kad prekės ženklai apdovanotų naujus vartotojus už prisiregistravimą.

2. Lojalumo laiškai

Kadangi klientų lojalumas neatsiranda per vieną naktį ar per vieną kampaniją, nėra bloga mintis dažnai kurti tikslingas el. pašto kampanijas, skirtas ugdyti esamus ir naujus prenumeratorius ir taip užsitarnauti klientų lojalumą. Tai padidina kliento viso gyvenimo vertę. (angl. lifetime value)

Tikriausiai esate girdėję apie aukščiausios kokybės narystės programas. Tai yra dažniausiai pasitaikančios lojalumo programos, kurias prekės ženklai naudoja norėdami privilioti vartotojus prisiregistruoti prie išskirtinio el. pašto sąrašo, kuris suteikia jiems išankstinę prieigą prie specialių pasiūlymų, produktų išleidimo ir kvietimų į specialius renginius.

3. Jubiliejaus laiškai

Kas gi nenori jaustis unikaliu?

Kai įmonė prisimena jūsų gimtadienį ar jubiliejų, ji pakyla į visiškai naują lygį. Klientų sąveiką ir pasitikėjimą efektyviai didina suasmeninti pasveikinimai tikslinei auditorijai, kurie gali būti kartu su kuponais, nuolaidomis, apdovanojimais ar specialiais pasiūlymais.

Kai kas nors prisiregistruoja prie jūsų el. pašto sąrašo, paklauskite gimtadienio datos, nepateikdami jokios kitos informacijos. Galite paskatinti klientus pirkti ne tik pagal kainą, bet ir bendras vertybes, kliento įsitraukimą bei bendrą patirtį su prekės ženklu, suteikdami paskatų, pagrįstų ankstesne interakcija.

4. Pakartotinio įtraukimo (angl. re-engagement)

E-Komercijoje ir elektroninio pašto marketinge taip pat susiduriame su „atsijungusiais prenumeratoriais“ ir klientais, kurie ilgą laiką nesilankė jūsų parduotuvėje, nepirko iš jūsų ir net neatidarė jūsų el. laiško. Jie žino jūsų prekės ženklą ir produktus/paslaugas, bet…

Kaip bebūtų, dažniausiai jie yra draugiškesnė publika nei nepažįstami žmonės. Pakartotinio įtraukimo paraginimai, su neatsispiriamais pasiūlymais yra veiksmingas būdas sugrąžinti juos į vežes.

Nesvarbu, ar tai būtų nuolaidos pasiūlymas, ar prizų konkursas, užtikrinkite, kad jūsų paskatos būtų aiškiai parodytos. Tik pamąstymui: suasmeninkite, kad klientas jaustųsi ypatingas ir norimas. Niekas niekada negali to atsisakyti!

Norėdami jiems priminti apie ankstesnį ryšį su jūsų prekės ženklu, galite naudoti tokias frazes kaip „Mes jūsų pasiilgome! arba „Prašome sugrįžti!

5. Laiškai po apsipirkimo

Investuoti į naują klientą reikia žymiai daugiau pastangų ir pinigų nei išlaikyti esamą. Todėl sugrįžtantys klientai yra puikus būdas padidinti įmonės ROI.

Vienas iš pagrindinių kampanijos po apsipirkimo privalumų yra tai, kad galima lengviau palaikyti ryšį su savo klientais. El. laiškai yra praktiška alternatyva nepatogiems telefono skambučiams, kurie taip pat atima daug brangaus laiko ir trukdo žmonių užimtumui.

Bet koks pirmasis kliento pirkinys – yra pardavėjo ir kliento santykių užmezgimas. Štai kodėl turėtumėte siųsti laiškus po apsipirkimo pirmą kartą perkantiems pirkėjams, kad juos prisijaukintumėte ir paverstumėte lojaliais klientais.

Laiškai po apsipirkimo yra naudojami norint gauti klientų atsiliepimus ir reklamuoti papildomus produktus bei paslaugas, kuriai gali būti susidomėję jūsų klientai.

6. Reklaminiai laiškai

Mes visi kasdien gauname daug reklaminių el. laiškų.

Mano, kaip vartotojo, patirtis rodo, kad dauguma šių pranešimų dažnai yra nelabai strateginiai ir sistemingi. Pavyzdžiui, kiekvieną mėnesį gauname šimtus klišinių reklaminių laiškų, kurių daugumos mes niekada neatidarome. Skamba nelabai gerai. Šias kampanijas reikia atidžiai apsvarstyti.

Reklaminiai laiškai paprastai naudojami siekiant paversti el. pašto prenumeratorius klientais, o esamus klientus – prekės ženklo skleidėjais, priešingai nei sisteminiai (angl. transactional) laiškai informuojantys klientus apie jų užsakymo būseną arba paskyros informaciją.

Paprastai šiuos laiškus prekės ženklai naudoja reklamuodami savo prekes, paslaugas, pasiūlymus ir kampanijas. Dėl to, jūs taip pat turėtumėte daugiau dėmesio skirti šioms kampanijoms.

7. Palikto krepšelio laiškai

Paliktų prekių krepšelyje rodikliai vidutiniškai svyruoja nuo 60% iki 80%. Tačiau, palikto krepšelio laiškų naudojimas, norint susisiekti su pirkėjais, yra vienas populiariausių būdų susigrąžinti prarastas pajamas.

Palikto krepšelio elektroniniai laiškai yra labai į konversiją orientuoti pranešimai, kurie verčia gavėjus veikti. Tokio tipo laiškai yra labai svarbūs švenčių tematikos laiškams, pavyzdžiui, Kalėdų elektroninio pašto kampanijoms arba rinkodaros kampanijoms prieš Vidurvasario šventes.

8. Atsiliepimų laiškai

Atsiliepimai yra puikus būdas padidinti klientų pasitikėjimą, ypač tiems, kurie nesiryžta pirkti. Dėl to jie šiek tiek priartėja prie pardavimo funnelio viršaus.

83% žmonių randa naujus produktus pagal klientų atsiliepimus, o Amerikoje 4 iš 5 klientų perskaito atsiliepimus prieš ką nors pirkdami. Atsiliepimai padeda sukurti prekės ženklo reputaciją, suteikia daug patikimumo jūsų verslui ir pateikia socialinius įrodymus, kurių reikia norint paveikti vartotojų elgesį.

Atsiliepimai suteikia naudingos informacijos apie jūsų produktą ar paslaugą ir perteikia žinią, kad jūsų įmonei rūpi klientai. To pasekoje, klientų atsiliepimų el. laiškai gali padėti užmegzti ryšį tarp jūsų prekės ženklo ir kliento.

9. Kainų kritimo laiškai

Kainodara turi didelę įtaką visų el. prekybos sandorių sėkmei. Norint sukurti kainodarą, kuri motyvuoja pirkti, sėkminga marketingo strategija reikalauja, kad pardavėjas gerai išmanytų apie konkurenciją ir potencialių klientų sprendimų priėmimo procesus.

Kodėl negalime pasinaudoti tuo, kad produkto kaina vis dar yra pagrindinis pardavimo taškas elektroninėje prekyboje, kad padidintume pardavimus?

Kainų kritimo įspėjimai informuoja klientus, kai jų pageidaujamoms prekėms yra taikomos ne išpardavimo nuolaidos. Visi, kurie yra išreiškią susidomėjimą produktu, yra informuojami suaktyvintu laišku, kad jų pageidaujama prekė atpigo.

Pagrindinė idėja yra aiški. Klientų, kurie pasirinko gauti jūsų rinkodaros el. laiškus, naršymo istorija yra renkama ir išsaugoma. Jūsų elektroninės prekybos sistema automatiškai išsiunčia el. laišką, kuomet jūs pakeičiate kainą.

10. Vėl prekyboje atsiradusių prekių laiškai

Jūsų produktų sandėlyje gali baigtis dėl įvairiausių priežasčių, įskaitant padidėjusią paklausą per tam tikras šventes ir sezonus, pavyzdžiui, per Heloviną, vasaros atostogas, Padėkos dieną, Kalėdas ir Naujuosius metus. Klientams, kurie tikisi, kad galės nusipirkti tai, ko nori, kada nori, šiems šis efektas gali gali būti labai erzinantis.

Atsargų trūkumas gali sukelti ilgalaikę žalą. Kartu su pardavimo praradimu, jūs taip pat rizikuojate pakenkti santykiams su klientu, jei jis nuspręs užmegzti verslą su konkurentu. ‍

Tačiau, rinkodaros specialistai gali panaudoti produktą, kurio nėra sandėlyje, kad paprasčiausiai produktyviau pritrauktų klientus.

Vėl prekyboje atsiradusių prekių laiškai suteikia galimybę kompensuoti prarastus pardavimus, išlaikyti klientų susidomėjimą jūsų prekės ženklu ir galiausiai pradžiuginti klientus suteikiant jiems norimas prekes.

Esminiai elementai e-Komercijos laiškui 

1. Svetainės Konversija

Jūsų el. pašto marketingo sėkmę tiesiogiai paveiks tai, kaip gerai optimizuosite savo svetainę, kad galėtume rinkti el. pašto adresus. Taip pat labai svarbu tinkamai paruošti ir nustatyti savo svetainę.

Puiku turėti didelį svetainės srautą ir nustatyti automatines galines elektroninių laiškų sekas, tačiau tai nebus naudinga, jei lankytojai į jūsų svetainę niekada nesugrįžta. 

Pagrindinis e-Komercijos elektroninio pašto marketingo komponentas yra svetainės konversijų optimizavimas. Ką galite padaryti, kad nustatytumėte savo svetainę efektyviam laiškų kontaktų rinkimui:

  1. Savo pagrindiniame puslapyje įtraukite kontaktų surinkimo formą
  2. Įdėkite formą geriausiai matomoje vietoje, priekyje
  3. Skatinkite socialinį dalijimąsi, kad padidintumėte registracijų skaičių
  4. Atkreipkite dėmesį į savo vertės pasiūlymą
2. Žinutė

Susirašinėjimas žinutėmis yra vienas iš svarbiausių el. pašto komponentų. Laiškas yra visiškai nenaudingas, jei pranešimai yra neįdomūs auditorijai arba neatitinka rinkodaros tikslų.

Jūsų pranešimai turi įtikinti klientus atidaryti jūsų laiškus, atsakyti į jūsų raginimus veikti, perskaityti jūsų turinį ir apsipirkti jūsų internetinėje parduotuvėje. Kokia prasmė, jei tai nesuveiks?

Kalbant apie jūsų pranešimų siuntimą, reikia atsižvelgti į keletą faktorių. Kai kurie iš šių faktorių yra susiję su techniniais elektroninio pašto marketingo aspektais, o kiti su klientų įtraukimu.

Ką galite padaryti, kad pagerintumėte pranešimus:

  • Laikykitės prenumeratos atsisakymo taisyklių ir venkite įprastų spaminių frazių.
  • Optimizuokite el. paštą pridėdami akį traukiančius jaustukus ir laiško pavadinimus, kad padidintumėte atidarymo rodiklius ir sudomintumėte vartotoją.
  • Geros strategijos yra – išskaidyti savo laišką į kelis testinius variantus (angl. split-testing), apriboti raginimų imtis veiksmų skaičių, naudoti iliustruojančias nuorodas, segmentuoti kontaktų sąrašus tikslesniam kampanijų taikymui, ir elgesiu paremti suasmeninimai.
3. Personalizavimas

Daugiau nei „First Name“ žymos pridėjimas prie laiško laikoma suasmeninimu

Tai gali padėti jūsų elektroninės prekybos verslui išsiskirti klientų pašto dėžutėse, padidinti atidarymo ir paspaudimų rodiklius ir galiausiai padidinti pardavimus. Tai sustiprina jūsų santykius su klientais ir demonstruoja jūsų susirūpinimą jų pageidavimais bei interesais.

33% marketingo specialistų personalizavimą laiko paču svarbiausiu dalyku ateities plėtroje, nes jis yra labai svarbus.

Veiksmingi būdai suasmeninti el. laiškus:

  • Produkto rekomendacijos: Pasiūlykite susijusią prekę, kurią jūsų klientas tikriausiai ketina pirkti
  • Automatizuokite el. laiškus pagal aktyviklius (angl. triggers), pagrįstus naudotojo elgesiu, naudodami konkretaus puslapio automatizavimą
  • Siųskite atitinkamus pranešimus konkretiems vartotojams naudodami išmanų sąrašų segmentavimą ir kontaktų įvertinimą balais
4. Dizainas

Kadangi redaguoti palei save HTML laiškus yra taip įprasta, patrauklus dizainas yra sėkmingų e-Komercijos el. pašto rinkodaros kampanijų reikalavimas.

Klientai laukia fantastiškos pašto dėžutės patirties, stulbinančios grafikos ir patrauklių vaizdų infografikų, GIF’ų, diagramų ir grafikų, pavyzdžiui, skritulinių diagramų, apvalių diagramų ar Sankey diagramų. Štai keletas patarimų, kaip pagerinti laiškų išvaizdą.

  • Prekės ženklas (pvz. logotipo dizainas, šablonas ir kt.) ir išsiskiriančios spalvos
  • Pritaikymas įrenginiui ir optimizavimas
  • Nuoseklūs ir tinkami raginimai veikti
  • Protingai išdėstytas turinys ir tekstas
  • Įtraukiantys vaizdiniai komponentai

Elektroninio pašto geriausios praktikos E-Komercijai

Panagrinėkime geriausias elektroninio pašto marketingo praktikas, kad galėtumėte pagerinti savo el. pašto marketingo planą.

  • Įsitikinkite, kad jūsų laiško dizaino šablonai yra pilnai reaguojantis į mobilius įrenginius, kad juos būtų galima perskaityti bet kuriame įrenginyje. Galite rinktis iš pilnai optimizuotų, redaguojamų el. laiškų kolekcijos šablonų, kuriuos suteikia Smaily. Įsitikinkite, kad nuorodas būtų nesunku pastebėti.
  • Vykdydami A/B testavimą, galite geriau suprasti savo klientus. Sužinosite apie savo klientų poreikius, kad pagerinttumėte elektroninio pašto kampanijų efektyvumą ir pardavimų skatinimą.
  • Demografinis segmentavimas yra įrodytas būdas padidinti atidarymo rodiklius, paspaudimų rodiklius ir, galiausiai – pardavimus. 
  • Viena iš efektyviausių e-Komercijos elektroninio pašto rinkodaros strategijų, skatinančių klientų lojalumą ir kuriant brand’o įvaizdį, yra išskirtinių ir papildomų nuolaidų pasiūlymai arba atlygio taškai.
  • Informuokite savo klientus apie svarbius įvykius, pavyzdžiu, išpardavimus, šventines nuolaidas , specialius sezono pabaigos pasiūlymus, karštus pasiūlymus ir kt., kad pritrauktumėte juos apsilankyti jūsų svetainėje.
  • Siųskite tik konkretiems naudotojams skirtus, labai suasmenintus laiškus, kurie aktyvuojasi pagal tam tikra kliento elgesį. Laiškai, kuriuose prašoma palikti atsiliepimus, patvirtinti užsakymus ir siuntos būseną, yra keletas būtent tokio tipo laiškų pavyzdžiai.
  • Sukurkite rekomendacijų programą, kad padidintumėte savo klientų bazę ir puoselėtumėte ilgalaikius santykius. Tai puiki galimybė reklamuoti savo prekės ženklą, nes žmonės dažnai tiki tuo, ką rekomenduoja jų draugai ir bendraamžiai.

Veiksmingiausi e-Komercijos elektroninio pašto marketingo įrankiai

Smaily

Smaily yra visapusiškas elektroninių laiškų marketingo įrankis, sukurtas specialiai tam, kad padėtų įmonėms vykdyti skaitmeninės rinkodaros kampanijas, įdedant keik įmanoma mažiau darbo ir gaunant didžiausią našumą. Naudodami Smaily, galite gauti daugiausiai elektroninio pašto marketingo funkcijų už mažiausią įmanomą kainą.

Tai palengvina svetainės lankytojų konvertavimą į pirkėjus. Galite kurti suasmenintas ir automatizuotas laiškų kampanijas, kad pateiktumėte pardavimų naujienas, praneštumėte apie naujus produktus ar bendrintumėte bet kokias kitas naujienas, kurias jums gali tekti pasidalinti per pilnai optimizuotus ir visuose įrenginiuose veikiančius šablonus, kiekvienam verslo poreikiui.

Programą labai paprasta ir intuityvi. Drag-and-drop kūrimo įrankyje jau iš anksto yra įkelta šimtai šablonų, todėl galite greitai ir lengvai kurti formas, laiškus ir nukreipimo (angl. landing apge) puslapius.

Hubspot

Hubspot yra įrankis, kuris yra lengvai integruojamas su Smaily ir kuris leidžia valdyti socialinius tinklus, tinklaraščius ir CRM, neskaitant marketingo kampanijų. Kaip ir Smaily platformoje, taip ir čia galite lengvai stebėti savo laiškų pristatymo rodiklius. Be to, galite išsaugoti neribotą skaičių kontaktų ir mokėti tik už tuos, kuriuos naudojate marketingo tikslais.

Clearout

Clearout yra el. pašto adreso validavimo įrankis, padedantis išlaikyti švarų elektroninio pašto adresų sąrašą, o tai yra labai svarbus bet kurios sėkmingos el. pašto marketingo kampanijos aspektas. Elektroninio pašto rinkodaros duomenų bazės kasmet natūraliai mažėja maždaug 22.5%. Dėl blogos kontaktų duomenų bazės el. laiškų pristatomumas gali būti žemas, su aukštais atmetimo rodikliais, prasta siuntėjo reputacija, ir netgi domenas gali būti įtrauktas į juodąjį sąrašą (angl. blacklist) arba vesti prie paskyros suspendavimo. Taigi, kontaktų patvirtinimas yra labai svarbus aspektas prieš siunčiant bet kokias kampanijas savo prenumeratoriams.

Išvados

Jūsų elektroninio pašto rinkodaros strategija yra labai svarbi norint palaikyti gerą ryšį su klientais ir užtikrinti, kad jie turėtų teigiamą patirtį su jūsų įmone. Turėjus teigiamą patirti – yra daug didesnė tikimybė, kad pirkėjai grįš ir taps lojaliais klientais, kurie atliks pakartotinius užsakymus. Nedelsdami pradėkite kurti savo e-Komercijos elektroninio pašto strategiją, kad sukurtumėte veiksmingas, reklamines ir sėkmingas elektroninių laiškų kampanijas, kurios padidins pardavimus ir padės jūsų verslui augti. Ar norite daugiau sužinoti apie tai, kaip el. prekybos elektroninio pašto marketingas gali padėti jums 3 kartus padidinti pardavimus? Turime jums fantastišką tinklaraštį: „Elektroninio Pašto Marketingas e-Komercijai – 10 Tobulų Strategijų 3x Padidinti Jūsų Pardavimus