Atnaujintas „Skype for Business“ leis vienu metu bendrauti su 10 tūkst. žmonių
Technologijų bendrovė „Microsoft“ pristatė pokalbių ir vaizdo konferencijų platformos „Skype for Business“ atnaujinimus: konferencinius pristatymus iki 10 tūkst. klausytojų, vidinių PBX telefonų stočių perkėlimą į debesį bei galimybę per šią „Skype“ platformą skambinti ir priimti skambučius iš įprastų telefonų. Taip pat bendrovė „Office 365“ platformą papildė naujais saugumo ir produktyvumo sprendimais.
„Modernūs bendravimo įrankiai vaidina itin svarbų vaidmenį, bendrovėms bandant įgalinti savo darbuotojus pasiekti daugiau. Pavyzdžiui, žmonės praleidžia apie trečdalį savo darbo laiko susitikimuose, o 90 proc. mus pasiekiančių žinučių būna perduotos ne žodžiais, bet kūno kalba, grafiniais elementais ir kitomis priemonėmis, t. y., bendraujame efektyviau, jei savo pašnekovą ir aptariamą turinį matome tiesiogiai. Todėl savo sprendimais siekiame susitikimus paversti modernesniais ir efektyvesniais“, – sako Ainis Kavaliauskas, „Microsoft Lietuva“ generalinis direktorius.
Nuo šiol „Skype for Business“ bendrovėms leis transliuoti virtualius susitikimus iki 10 tūkst. žmonių (dabartinė riba – 250), kuriuos vartotojai galės stebėti realiu laiku praktiškai bet kokiame įprastame ar „Mac“ kompiuteryje, planšetėje ar išmaniajame telefone. Į debesį perkeltos bendrovės vidinės PBX stotys (Cloud PBX) leis darbuotojams atlikti ar priimti darbo skambučius biure, namuose ar kelyje per įprastus stalinius telefonus, kompiuterius ar išmaniuosius įrenginius.
Taip pat „Microsoft“ pristatė galimybę (PSTN Conferencing[1]) prisijungti prie „Skype for Business“ virtualių susitikimų, naudojant įprastus telefonus, o JAV vartotojai galės, naudodami „Skype for Business“, skambinti ir priimti (PSTN Calling) įprastus skambučius su išmaniuoju telefonu, planšetiniu ar įprastu kompiuteriu.
Nauji saugumo ir produktyvumo sprendimai
Kartu buvo pristatyti ir „Office 365“ platformos papildymai. Nuo šiol vartotojai gali naudotis „Delve Analytics“ sprendimu, kuris aiškiai ir grafiškai parodo, kaip darbuotojas leidžia laiką, su kokiais projektais ar užduotimis dirba. Taip pat „Office 365“ papildė ir „Power BI“ – verslo analitikos sprendimas, kuris padeda vizualizuoti ir analizuoti duomenis per gyvas ataskaitas ir įdomius grafinius sprendimus. O „Office 365 Advanced eDiscovery“ naudoja mašininį mokslą, teksto analitiką bei taip leidžia sumažinti kaštus ir rizikas, valdant milžiniškus duomenų kiekius.
„Customer Lockbox“ suteiks vartotojui pilną kontrolę savo duomenų „Office 365“ platformoje retais atvejais, kai „Microsoft“ specialistui reikės tiesioginės prieigos prie jų, pavyzdžiui, sprendžiant pašto dėžutės ar dokumento turinio problemas. Vartotojas turės duoti atskirą leidimą, kai „Microsoft“ atstovas norės gauti prieigą prie tam tikrų duomenų. Kitas saugumo sprendimas – „Advanced Threat Protection“ – padės išvengti nežinomų virusų ar kitų kenksmingų programų, nes naudos elgesio analizės principus, kad galėtų nustatyti, kurie prisegti failai ar nuorodos el. laiške turi didesnę saugumo riziką.
Visos minėtos „Skype for Business“ ir „Office 365“ naujovės prieinamos naujojo „Office 365“ plano E5 vartotojams.
[1] Šiuo metu funkcija prieinama JAV, Jungtinėje Karalystėje, Belgijoje, Kanadoje, Danijoje, Suomijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Italijoje, Nyderlanduose, Norvegijoje, Pietų Afrikoje, Ispanijoje, Švedijoje ir Šveicarijoje.