Arm pristato GPU su spindulių sekimu, skirtą „Android“ išmaniesiems telefonams

Arm pristatė savo savo mobiliųjų GPU flagmaną Immortalis-G715. Tai pirmoji „Arm“ grafikos plokštė, palaikanti aparatinės įrangos pagreitintą spindulių sekimą. Mobiliųjų lustų segmente jau yra sprendimas su šia technologija – Samsung Exynos 2200 su Xclipse grafika, paremta RDNA 2 architektūra, kurią sukūrė AMD.

Priklausomai nuo modifikacijos, Arm Immortalis-G715 turi nuo 10 iki 16 shader branduolių ir iki 1 MB L2 talpyklos. Naujasis GPU taip pat gavo VRS (variable rate shading – kintamas kadrų dažnis) technologijos palaikymą.

Gamintojo teigimu, „Immortalis-G715“ yra 15% greitesnis ir efektyvesnis nei ankstesnis flagmanas GPU „Mali-G710“. Įjungus VRS, našumas gali padidėti 40 %. Aparatinės įrangos sekimo įdiegimas užėmė apie 4% Immortalis-G715 ploto, tačiau gamintojas teigia, kad aparatinės įrangos sekimo našumas yra 300% didesnis nei programinės įrangos.

Bendrovė išleido dvi demonstracines versijas, parodančias „Immortalis-G715“ grafikos aparatinės galimybes. Epic Games ir Unity įsipareigojo palaikyti Arm aparatinės įrangos spindulių sekimą savo žaidimų varikliuose.

Su Immortalis-G715 Arm pristatė paprastesnius Mali-G715 ir Mali-G615 GPU be spindulių sekimo, bet su VRS. Pirmasis gaus nuo 7 iki 9 shader branduolių, antrasis – 6 ar mažiau. Bendrovė nekalbėjo apie šių GPU našumą.

Pirmųjų išmaniųjų telefonų su naujausia „Arm“ grafika tikimasi šių metų pabaigoje arba kitų pradžioje.

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Jei tam neprieštaraujate, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikimą bet kada galėsite atšaukti interneto naršyklėje ištrindami įrašytus slapukus. Sutinku Sužinoti daugiau