Arm pristato GPU su spindulių sekimu, skirtą „Android“ išmaniesiems telefonams

Arm pristatė savo savo mobiliųjų GPU flagmaną Immortalis-G715. Tai pirmoji „Arm“ grafikos plokštė, palaikanti aparatinės įrangos pagreitintą spindulių sekimą. Mobiliųjų lustų segmente jau yra sprendimas su šia technologija – Samsung Exynos 2200 su Xclipse grafika, paremta RDNA 2 architektūra, kurią sukūrė AMD.

Priklausomai nuo modifikacijos, Arm Immortalis-G715 turi nuo 10 iki 16 shader branduolių ir iki 1 MB L2 talpyklos. Naujasis GPU taip pat gavo VRS (variable rate shading – kintamas kadrų dažnis) technologijos palaikymą.

Gamintojo teigimu, „Immortalis-G715“ yra 15% greitesnis ir efektyvesnis nei ankstesnis flagmanas GPU „Mali-G710“. Įjungus VRS, našumas gali padidėti 40 %. Aparatinės įrangos sekimo įdiegimas užėmė apie 4% Immortalis-G715 ploto, tačiau gamintojas teigia, kad aparatinės įrangos sekimo našumas yra 300% didesnis nei programinės įrangos.

Bendrovė išleido dvi demonstracines versijas, parodančias „Immortalis-G715“ grafikos aparatinės galimybes. Epic Games ir Unity įsipareigojo palaikyti Arm aparatinės įrangos spindulių sekimą savo žaidimų varikliuose.

Su Immortalis-G715 Arm pristatė paprastesnius Mali-G715 ir Mali-G615 GPU be spindulių sekimo, bet su VRS. Pirmasis gaus nuo 7 iki 9 shader branduolių, antrasis – 6 ar mažiau. Bendrovė nekalbėjo apie šių GPU našumą.

Pirmųjų išmaniųjų telefonų su naujausia „Arm“ grafika tikimasi šių metų pabaigoje arba kitų pradžioje.