Po 10 metų „YouTube“ uždaro skiltį „Trending“

„YouTube“ pašalina skiltį „Tendencijos“ praėjus 10 metų nuo jos paleidimo. Artimiausiu metu vietoj jos atsiras modernesni įrankiai, skirti ieškoti virusinių vaizdo įrašų ir tendencijų.

Vietoj „Trending“ skilties platformos kūrėjai vartotojams pasiūlys teminius topus, suskirstytus pagal įvairias kategorijas, pavyzdžiui, „Populiarūs muzikinių klipų topai“, „Geriausios savaitės tinklalaidės“ ir „Tendencingi anonsai“. Ateityje jų skaičius didės.

„YouTube“ aiškina, kad dabartinė skiltis visas tendencijas sujungia į vieną srautą, o tai, didėjant fandomų ir vietinių tendencijų skaičiui, tapo nepatogu. Vaizdo įrašų grupavimas į teminius topus padės geriau atspindėti tikrąjį populiaraus turinio vaizdą ir palengvins vartotojų navigaciją.