Kartu su formulės bolidu Vilniaus centre debiutuos naujasis „Alfa Romeo Tonale“ krosoveris
„Tonale“ – šį pavadinimą lietuviai turėtų kaip reikiant įsiminti, mat svylančių padangų dūmų, greičio ir adrenalino, neįtikėtinų pasirodymų kupiname renginyje ateinantį šeštadienį, rugsėjo 3-ąją, Vilniuje pirmą kartą Lietuvos vairuotojams bus parodyta ir karščiausia „Alfa Romeo“ gamos naujiena – naujasis „premium“ segmento SUV „Tonale“.
„Unikalumas, kurio nepaslėpsi“ – taip karštakraujai italai pristato šviežiausią „Alfa Romeo“ šeimos narį. Tad ir tam, kad visa Lietuva pamatytų išskirtinį modelį, reikėjo kažko neįprasto ir įdomaus. Štai kodėl šeštadienį Vilniaus Konstitucijos prospekto asfalto lygumą po 12 metų pertraukos leidus patikrinti tikram „Oracle Red Bull Racing“ komandos formulės bolidui, kurį pilotuos lenktynininkas Patrickas Friesacheris, šio unikalaus renginio vedėjai taip pat važinės naujuoju „Tonale“ krosoveriu.
„Alfa Romeo Tonale“ modelio debiutui Lietuvoje norėjome drąsaus, išskirtinio, pabrėžiančio šio gamintojo stipriausias savybes renginio. Formulės bolido atvykimas į Lietuvą yra vienas laukiamiausių renginių, tad simboliška, kad „Tonale“ pristatymas įvyks būtent čia, kartu su vienu įspūdingiausių pasaulyje sportinių automobilių“, – apie pristatymą kalbėjo „Autobrava Motors“ rinkodaros specialistė Vaida Baranauskaitė Juočepė.
Laikosi tradicijų
Suteikdami savo gaminiams pavadinimus, „Alfa Romeo“ laikosi tradicijų: „Tonale“ yra perėja Italijos kalnuose. Tiesa, kaip ir naujasis automobilis, taip ir ji yra šiek tiek mažesnė už „Stelvio“ perėją – šiuo vardu pavadintas didžiausias kompanijos visureigis.
Naujasis „Alfa Romeo“ SUV priklauso kompaktiškų visureigių segmentui. Tačiau po didesne prošvaisa, aptakiomis kėbulo detalėmis slepiasi ne dar vienas miesto visureigis, o automobilis, paveldėjęs visą italų prekės ženklo DNR. Naujasis „Tonale“ simbolizuoja ir virsmą – gamintojo žengimą į elektrifikacijos erą, tad modelis pirkėjams siūlomas kaip įkraunamas arba švelnusis hibridas (angl. mild hybrid). Tai pirmasis žingsnis į 2027-uosius, kai, skelbia „Alfa Romeo“, bus gaminami vien elektra važiuoti galintys modeliai.
Faktas, kad automobilyje po kapotu vidaus degimo variklis suporuotas su elektros motoru toli gražu nereiškia, kad italams teko paaukoti tai, kuo ženklas garsėja – važiavimo savybes. Švelnusis hibridas generuoja 130 arba 160 AG, o elektrinis variklis leidžia važiuoti naudojant vien elektros energiją kai tik pasitaiko galimybė. Šio modelio baterija savaime įsikrauna automobiliui važiuojant.
Iš tinklo įkraunamo hibrido vidaus degimo ir elektrinių variklių galia bendrai siekia 275 AG, o vien tik elektros energija, talpinama 15,5 kWh talpos baterijoje, visais ratais varomam modeliui leidžia nuvažiuoti iki 80 kilometrų. Iki 100 km/val. šis modelis pagreitėja per 6,2 sek. ir tai, sako gamintojas, reiškia, kad „Tonale“ yra sportiškiausias savo klasės automobilis.
Garantuoti sportiškumą padeda D. N. A. raidėmis pažymėti vairavimo režimai, o manevringumą ir sukibimą su kelio danga užtikrina „Alfa Link“ sistema. Galiausiai, Q4 raidėmis pažymėtas modelis dar turi ir keturis varančiuosius ratus, užtikrinančius maksimalų saugumą ir efektyvumą kelyje.
„Šio modelio debiuto laukėme labai ilgai, tad norėjome, kad tai būtų ryškus ir išskirtinis pristatymas. Taip pat svarbu paminėti, kad nors „premium“ segmento miesto visureigis jau ir taip išsiskiria iš gausybės modelių savo ryškiu dizainu ir suteikiamu vairavimo malonumu, pirmieji „Tonale“ pirkėjai turi galimybę gauti ir išskirtinę šio modelio versiją – „Edizione Speciale“, – pasakoja V. Baranauskaitė Juočepė.
Jau skelbiama, kad „Tonale“ kainos Lietuvoje prasideda nuo 34 990 eurų.
Sostinėje – tikra „formulė“
„Tonale“ pristatymas Lietuvoje tapo neeiliniu renginiu. Itališkas visureigis papuoš išskirtinį šou – rugsėjo 3-ąją Vilniaus Konstitucijos prospektu lėks „Oracle Red Bull Racing“ komandai priklausantis formulės bolidas, pilotuojamas Patricko Friesacherio. Šis bandymas yra „Red Bull“ komandos sugrįžimas po 12 metų, mat 2010-aisiais sostinėje jau suko ratus formulės bolidas, tuomet taip pat sulaukęs milžiniško susidomėjimo.
Tikro lenktyninio žvėries važiavimas „Red Bull Showrun“ renginio metu – ne vienintelis akį traukiantis ir kvapą gniaužiantis pasirodymas. Prie adrenalinu alsuojančio renginio prisijungė Aras Gibieža, visame pasaulyje žinomas motoakrobatas, bandysiantis pasiekti pasaulio rekordą – nuvažiuoti ilgiausią atstumą motociklu ant vieno rato be rankų.
Prie jo pasirodymo prisijungs ir motoakrobatų komanda, kurią sudaro Šarūnas Kezys, Nerijus Malinauskas ir Virgilijus Dikšas.
Kaip reikiant pasvilinti padangas pasiruošę ir keturi šonaslydininkai – Benediktas Čirba, Oliver Randalu, Donatas Macpreikšas ir Tautvydas Gylys. Beje, nemokamo renginio žiūrovų laukia ir ypatinga staigmena – „Red Bull Showrun“ metu norintys galės išbandyti savo jėgas sėsdami prie virtualios formulės vairo. Tiesa, tą jau padarė ir A. Gibieža su B. Čirba, susilažinę, kuris greitesnis prie formulės vairo.
Išgirsti, kaip skamba tikro formulės bolido variklis, pamatyti naujausią „Alfa Romeo“ koncerno kūrinį „Tonale“, pasigrožėti lenktynininkų, motoakrobatų ir šonaslydininkų viražais bus galima jau rugsėjo 3-ąją, Vilniuje, Konstitucijos prospekte nuo 12 valandos.