„Verbatim“ užsiims „amžinų“ diskų gamyba

Kompanijos „Verbatim“ ir „Millenniata“ paskelbė apie susitarimą, pagal kurį jos kartu kurs ir platins duomenų archyvavimo technologijas ir optines laikmenas su prekės ženklu „M-Disc“. „Millenniata“ direktorius naują bendradarbiavimą vadinama „plataus masto ir giliu“.

M-Disc
Iliustracija: Millenniata

Nuo šiol, Verbatim ir jos patronuojanti bendrovė „Mitsubishi Kagaku Media“ (MKM) pradeda rinkodaros kompaniją ir užsiims „M-Disc“ prekės ženklo CD, DVD, BD-R diskų pardavimu. Į „MKM“ atsakomybės ribas taip pat įtrauktas santykių su programinės įrangos kūrėjais, gamintojais ir verslo klientais kūrimas ir palaikymas.

Millenniata
Nuotrauka: goughlui.com

„Verbatim“ asortimentą papildys 4,7 GB talpos „DVD M-Disc“, 25 GB „BD-R M-Disc“ diskai, 100 GB „BD-R BDXL M-Disc“ ir dvipusis 200 GB „Blu-ray M-Disc“. Be to, šių metų pradžioje, galima tikėtis naujų partnerių bendrai sukurtų produktų. Prisiminsime, kad kompanijos „Millenniata“ patentuota technologija „M-Disc“ leidžia sukurti specialius archyvinius diskus, pavyzdžiui, DVD ir Blu-ray, kuriose galima saugoti informaciją iki tūkstančio metų.

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Jei tam neprieštaraujate, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikimą bet kada galėsite atšaukti interneto naršyklėje ištrindami įrašytus slapukus. Sutinku Sužinoti daugiau