„Scania“ plataus naudojimo sunkvežimiuose montuos naują variklį

Pasižymintis kompaktiška konstrukcija, iki 7 proc. mažesnėmis degalų sąnaudomis ir būdinga „Scania“ inžinerine išmone, naujasis „Super 11“ variklis išplečia bendrovės siūlomos „Super“ linijos jėgos agregatų asortimentą, kad atitiktų svoriui jautrių ir energiją taupančių sprendimų poreikius.

Naujausia „Scania“ inovacija atveria naują našumo ir lankstumo lygį 11 litrų variklių segmente. Užimantis nišą tarp jau įsitvirtinusių 9 ir 13 litrų darbinio tūrio galios platformų, „Super 11“ pasižymi iki 7 proc. didesniu degalų naudojimo efektyvumu, palyginti su dabartiniu 9 litrų „Scania“ varikliu, ir yra net 85 kg lengvesnis už „Super 13“. Tai leidžia vežėjams padidinti krovinio svorį, kai tai svarbu, neaukojant galios, efektyvumo ar patikimumo.

Super 11 Scania 11-litre engine

„Šis variklis atveria naujas galimybes energiją taupančiam ir ekonomiškam transportui. Jis lengvesnis, kompaktiškesnis ir lankstesnis, tačiau išlaiko visą tą galią ir patikimumą, dėl kurių „Scania“ yra gerai žinoma. Tai protingas pasirinkimas vežėjams, kasdien derinantiems našumą, krovinio svorį ir tvarumą“, – sako Ayyoobas Zarmehri, „Scania“ sunkvežimių pardavimų ir rinkodaros produktų vadovas.

Sukurtas akcentuojant degalų taupymą ir ilgaamžiškumą

„Super 11“ siūlomas trijų galios pakopų – 350 AG (1 800 Nm), 390 AG (2 000 Nm) ir 430 AG (2 200 Nm) – ir atitinka „Euro 4“, „Euro 5“ bei „Euro 6“ emisijų standartus. Jis užtikrina aukštą našumą įvairiose transporto srityse – nuo miesto logistikos iki regioninių pervežimų.

Be to, „Super 11“ naudoja net 85 proc. tų pačių komponentų kaip ir laiko patikrintas „Super 13“ variklis, išlaikydamas „Scania“ inžinerinį DNR, bet pritaikytas kitokiam darbo profiliui.

Naudojant LDF-5 variklio alyvą, techninės priežiūros intervalai gali būti iki 30 proc. ilgesni nei 9 litrų „Scania“ variklių – tai padeda vežėjams padidinti transporto priemonių eksploatavimo laiką ir sumažinti bendras sąnaudas.

Inovatyvios technologijos

„Super 11“ variklis pasižymi daugybe esminių patobulinimų, sukurtų per daugelį metų nuosekliai vystant technines inovacijas. Naujoji jėgainė aprūpinta „Scania“ sukurta paskirstymo veleno fazių technologija, leidžiančia realiuoju laiku reguliuoti vožtuvų darbą. Tai užtikrina pažangią terminę variklio kontrolę bei efektyvesnį degimo procesą.

Super 11 Scania 11-litre engine

Ši sistema veikia kartu su nauja variklio valdymo programine įranga ir balansiniais velenais, kurie mažina vibraciją, bei galinga stabdymo varikliu funkcija – iki 344 kW stabdymo galia pasiekiama naudojant „Scania“ kintamosios vožtuvų stabdymo sistemos technologiją. Visa tai leidžia užtikrinti dar sklandesnę ir patogesnę vairavimo patirtį.

Be to, patentuota „Scania“ turbininė dozavimo sistema pagerina „AdBlue“ naudojimo efektyvumą ir dar labiau padidina bendrą variklio našumą.

Švaresnis veikimas nuo pat pirmos dienos

Įspūdingas degalų taupymas ir mažesnis svoris jau savaime yra stiprūs argumentai, pabrėžiantys šio variklio tvarumo galimybes, tačiau dar svarbiau tai, kad „Super 11“ pritaikytas naudoti tiek hidrinto augalinio aliejaus (HVO), tiek riebalų rūgščių metilesterių (FAME) dyzelinius biodegalus.

Tai leidžia vežėjams reikšmingai sumažinti išmetamųjų teršalų pėdsaką nekeičiant infrastruktūros. Šis sprendimas padeda vienu metu pasiekti tiek operacinius verslo tikslus, tiek įgyvendinti ilgalaikes tvarumo strategijas.

Vienas variklis – daugybė pritaikymo galimybių

Kompaktiškas, lengvas ir galingas „Super 11“ sukurtas itin plačiam pritaikymui transporto srityje – nuo savivarčių ir birių krovinių pervežimo, degalų ir tūrinės produkcijos transportavimo, atliekų surinkimo bei temperatūrinio režimo reikalaujančių vežimų iki bendrųjų krovinių, kabamųjų keltuvų, platformų su kranais, techninės pagalbos automobilių ir net priešgaisrinių transporto priemonių.

„Super 11“ variklis – tai naujos kartos išmanus transportas. Jame dera geriausi „Scania“ inžineriniai sprendimai, efektyvumas ir pritaikomumas, kurio šiandien tikisi vežėjai. Nesvarbu, ar tai miesto maršrutai, ar tolimieji reisai – šis variklis sukurtas patikimai veikti kilometras po kilometro“, – teigia A. Zarmehri.

„Super 11“ variklių diegimas transporto priemonėse bus pradėtas 2025 m. birželį.