Populiariausi vasaros išmanieji telefonai: „Galaxy A10“ ir „iPhone XR“
„IDC“ ir „Canalys“ analitinės ataskaitos kainuoja nemažus pinigus, o jų viešose versijose yra nepaprastai mažai informacijos. Laimei, mūsų kolegos iš IF/NEWS daro labdaringą veiklą skelbdami daugiau informacijos viešoje erdvėje. Įdomiausia jų pranešimų dalis yra 20 populiariausių išmaniųjų telefonų per pastaruosius tris mėnesius (liepos – rugsėjo mėn.). Lyderiai, palyginti su ankstesniu ketvirčiu, nepasikeitė – tačiau dabar „Samsung Galaxy A10“ aplenkė „iPhone XR“. Korėjiečių išmaniojo telefono per tris mėnesius parduota daugiau nei 12 mln. vienetų. Kiti A serijos išmanieji telefonai gerai perkami: „A20“ ir „A50“ pateko į populiariausių penketuką, „A30“ – į dešimtuką, o „A10“ ir „A2 Core“ – į geriausiųjų dešimtuką.
„Samsung“ lyderystę lemia tai, kad „iPhone XR“ dabar turi stiprią alternatyvą – „iPhone 11“. Per pirmąsias kelias pardavimo savaites pastarąjį modelį įsigijo daugiau nei 9,5 mln. žmonių. Taip pat gana gerai startavo „Redmi 7A“, kurio realizuota beveik 5 milijonai egzempliorių. Tačiau „Redmi Note 7“ staigiai prarado populiarumą, nukritęs nuo ketvirtos pozicijos iki devynioliktos. Tuo tarpu „OPPO A9“ pasirodė sėkmingai: jį įsigijo 5,76 mln. pirkėjų. Reitinge taip pat rasite „Huawei“ flagmanus („P30“ ir „P30 Pro“), tačiau geriausių „Samsung“ telefonų čia nėra.
Kita įdomi statistika yra pagal kainų kategorijas. Biudžetinėje kategorijoje karaliauja „Xiaomi“ („Redmi 7 / 7A“, „Go“), „Samsung“ („Galaxy J2 / A2 Core“, „A10“) ir „OPPO“ („Realme C2“, „A1k“), o viršutiniame kainų segmente lauktai dominuoja „Apple“, „Huawei“ ir „Samsung“ trijulė. Nuo 400 iki 500 JAV dolerių ribose populiariausias yra „iPhone 7“ (prieš kiek metų jis buvo išleistas?!), o kitame „šimtuke“ – „Huawei P30“. 100–300 USD segmente daugiausia įsitaisė „Samsung“ išmaniųjų telefonų, OPPO reikalai taip pat atrodo neblogai, tačiau netikėtai čia atsirado „LG Stylo 5“.
Ir dar vienas reitingas pabaigai – prekės ženklų populiarumas regionuose. Iš pažiūros klasikinė „Samsung“ ir „Apple“ lyderystė iš tikrųjų liko tik dviejuose regionuose – Šiaurės Amerikoje ir Vakarų Europoje. Dar trijuose regionuose „Samsung“ išlaikė lyderio pozicijas, o „Apple“ grįžo į ketvirtą poziciją: Vidurio ir Rytų Europoje ją aplenkė „Huawei“ ir „Xiaomi“, Lotynų Amerikoje – „Lenovo“ ir „Huawei“, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose – „Transsion“ („Tecno“ / „itel“ / „Infinix“) ir Huawei. Tuo tarpu Azijoje tradiciškai pirmauja Kinijos prekės ženklai („Huawei“, „OPPO“, „Vivo“, „Xiaomi“), net „Samsung“ palikdami tik penktąją vietą.