Mitai ir faktai apie reklamą internete

Gera reklama gali ne tik parduoti, tačiau taip pat ir paginti Jūsų verslo reputaciją. Tai puikiai supranta visi, tad vis dar keista, kad yra žmonių, kurie galvoja, kad verslas gali funkcionuoti be reklamos. Ypač – be geros reklamos. Bene dažniausiai giriamas pasirinkimas yra reklama internete. Natūralu, kad kaip ir kitos geros galimybės, taip ir ši dažniausiai yra apipinta mitais, kurie kartais trukdo suvokti – kurią galimybę labiausiai verta rinktis.

Galiausiai, kiek reikia investuoti, kad būtų nauda ir tuo pačiu kaip pasiekti savo tikslinius klientus. Bet kuriuo atveju visi dažniausiai akcentuojami mitai bus pateikiami šiame straipsnyje, tad esame tikri, kad tai padės Jums kur kas paprasčiau pasirinkti tinkamiausią reklamą.

1.      Mitas – skaitmeninė reklama kainuoja daugiau nei tradicinė.

Iki šiol skaitmeninė reklama labai dažnai supriešinama su tradicine, kurią apima spausdinimas, tentai, reklama ant mašinų ir t.t. tikrai negalima sakyti, kad viena arba kita reklama yra brangesnė, kadangi kaina priklauso nuo daugelio veiksnių. Bet kuriuo atveju taupantys, kad ir kokią reklamos alternatyvą nuspręs pasirinkti – visada gali sutaupyti ir rasti pigias galimybes, tačiau nepamirškite, kas reklama dažniausiai kainuoja daugiau nei verslininkai tikisi išleisti.

2.      Mitas – skaitmeninė reklama turi mažai naudos.

Kalbėti apie naudą taip pat sunku, kadangi pačios reklamos galimybių yra labai daug, jos labai skirtingos ir ta pati reklama gali padėti pasiekti daugiau arba mažiau naudos. Tai priklauso ir nuo investicijų, ir tuo pačiu nuo specialisto, kuri turėtų kūrybiškai pasižiūrėti į bet kokias situacijas. Naudos tikrai bus ir gali būti labai daug, tačiau reikia mokėti ją pasiekti ir tuo pačiu tinkamai išnaudoti pasirenkamos reklamos galimybes.

3.      Mitas – tokia reklama gali padėti pasiekti tik trumpalaikę naudą?

Reklama internetu yra labai įvairi, tad niekas negali atsakyti, kokia bus nauda. Štai seo paslaugos tikrai labai vertinamos dėl ilgalaikės kokybės, kuri tarnaus daugelį metų net ir tokiu atveju, kai bus nustojama skirti dėmesio. Kai tuo tarpu Google reklama tikrai tarnauja kur kas trumpiau, tai yra  – tiek laiko, kiek investuojama. Taigi, šiuo atveju reikia nepamiršti, kad reklamos yra labai įvairios ir tuo pačiu dažniausiai pasirenkamos skirtingos strategijos. Tačiau tikrai negalima sakyti, kad nauda bus trumpalaikė, kadangi tai nėra tiesa.

4.      Mitas – skaitmeninis marketingas tinka tik naujoms įmonėms.

Jeigu Jūs esate internete – tokiu atveju skaitmeninio marketingo galimybės Jums puikiai tinka. O jeigu dar nesate internete – tokiu atveju siūlome kuo greičiau čia persikelti, kadangi esame tikri, kad tik tokiu atveju pavyks pasiekti kuo daugiau ir tuo pačiu plačiai išnaudoti galimybes. Skirtingos reklamos galimybės padeda pasiekti ir labai skirtingus rezultatus, tačiau atsiminkite, kad tai pasirinkimas, kuris tinka ir senam, ir jaunam verslui.

5.      Mitas – reklama internete nėra pamatuojama.

Reklama internete yra būtent ta, kuri padeda labai tiksliai pamatyti naudą ir tuo pačiu įvertinti, ar ta nauda yra tokia, kokios reikia. Tiksliau – galima gana paprastai sekti rezultatus, kurie padės įvertinti, ar pasiekiama tiek ir to, o reikia. Atsiminkite, kad reklamos nauda yra pamatuojama. Būtent tokiu atveju, kai pasirenkamas skaitmeninis marketingas. Štai todėl siūlome daugiau dėmesio skirti specialistams, kurie pateikia detales pasirinktos reklamos analizes ir tuo pačiu rezultatus, kurie buvo pasiekti per tam tikrą laiko tarpą.

Daugiau informacijos apie reklamą internete: https://www.fad.lt/reklama-internete-praktiniai-patarimai-verslui/