Meizu padalintas į tris prekinius ženklus
„Meizu“ paskelbė restruktūrizavimą, kurio metu kinų bendrovė bus padalinta į tris padalinius: „Meizu“, „Blue Charm“ ir „FlyMe“. „Meizu“ ir toliau vadovaus generalinis direktorius Bai Yongxiangas. Prekės ženklo „Blue Charm“ plėtra užsiims buvęs kinų bendrovės rinkodaros viceprezidentas Li Nanas, o už firminės programinės įrangos „FlyMe“ kūrimą dabar bus atsakingas buvęs technologijų padalinio viceprezidentas Yang Yanas.
Įmonės reorganizavimas pirkėjams neturės jokios įtakos. „Meizu“ ir toliau kurs ir gamins flagmanus ir vidutinio segmento išmaniuosius telefonus bei kitus įrenginius. Tuo tarpu padalinys „Blue Charm“ specializuosis biudžetinių išmaniųjų telefonų gamyboje. Ši prietaisų linija už Kinijos ribų yra žinoma M ir „M Note“ pavadinimais. „FlyMe“ padalinys toliau tobulins ir plėtos firminę vartotojo sąsają.