Leica pristatė pirmąją 35 mm fotojuostelę su savo prekės ženklu
Legendinė (įskaitant ir dėl kainų politikos) kompanija „Leica“ pristatė savo pirmąją firminę 35 milimetrų fotojuostelę „Monopan 50“, kuri bus parduodama su „Leica“ prekės ženklu. Ši itin smulkiagrūdė nespalvota fotojuostelė prekyboje pasirodys rugpjūčio 21 d. ir kainuos 10 USD už 36 kadrų ritinėlį.
„Monopan 50“ pasižymi žema 50 ISO šviesos jautrumo verte ir yra skirta pirmiausia plačios apertūros fotografijai. Pasak kompanijos, mažas šviesos jautrumas taip pat yra aliuzija į panašių charakteristikų fotojuostelę, naudotą prieš šimtą metų pristatytoje 35 mm tolimatinėje kameroje „Leica I“.
„Monopan 50“ užtikrina aukštą fotojuostelei skiriamąją gebą – 280 linijinių porų milimetre, o jos pankromatinis jautrumas iki 780 nm bangos ilgio suteikia platų toninį diapazoną ir galimybę naudoti šią fotojuostelę infraraudonajai fotografijai.
„Leica“ ypač pabrėžia, kad „Monopan 50“ gaminama Vokietijoje, tačiau nenurodo gamintojo. Ekspertų nuomone, visos naujosios fotojuostelės charakteristikos, įskaitant spektrinio jautrumo diagramos kreives, visiškai atitinka „Adox HR-50“ fotojuostelę. Skirtumas tarp „Monopan 50“ ir „Adox HR-50“ yra kaina: atitinkamai 10 ir 7,5 USD. Paprasti aritmetiniai skaičiavimai rodo, kad „Leica“ retro stiliaus pakuotę įvertino 2,5 USD.