Kinai nusprendė ką darys su „Sharp“ ir „Nokia“ prekiniais ženklais
Leidinys „DigiTimes“ praneša, kad „Foxconn“ pradeda turimų išmaniųjų telefonų prekinių ženklų integraciją. Kinų bendrovė jau seniai parduoda savo sukurtus įrenginius su „InFocus“ prekiniu ženklu, o dabar ketina Japonijoje savo išmaniuosius platinti su „Sharp“ pavadinimu, kadangi tekančios saulės šalyje šis logotipas vertinamas daug palankiau.
„InFocus“ komanda Taivano rinkoje platins išmaniuosius telefonus (tame tarpe ir „RoBoHoN“) su „Sharp“ ir „Nokia“ prekiniu ženklu. „InFocus“ pavadinimas išliks, tačiau bus naudojamas tik biudžetinio ir vidutinio kainų segmentų prietaisams papuošti. Dar vienas iš „Foxconn“ priklausančių mobiliųjų prekinių ženklų – „MeiTu“, taip pat bus išsaugotas ir šie, pirmiausia asmenukių mėgėjams skirti telefonai, ir toliau bus platinami su pažįstamu logotipu.