„Facebook“ klauso vartotojų pokalbių?

Pietų Floridos universiteto masinės komunikacijos ekspertė, profesorė Kelly Barnes eksperimento metu įrodė, kad populiarus socialinis tinklas „Facebook“ klauso vartotojų pokalbių. Tai pranešė „The Independent“.

Pasak Barnes, išmaniojo telefono mikrofoną pokalbių pasiklausymui naudoja mobilioji „Facebook“ aplikacija. Norėdama patikrinti šią hipotezę, profesorė kalbėjo keliomis pasirinktomis temomis, o jos išmanusis telefonas su veikiančia aplikacija tuo metu buvo netoliese. Netrukus programa parodė reklamą, kurios tema sutapo pokalbių esme.

„Facebook“ klauso vartotojų pokalbių?

Informacijos iš aplinkos rinkimo funkcija mobiliojoje aplikacijoje pasirodė 2014 m. Kūrėjai teigė, kad ji naudojama nustatyti, pavyzdžiui,  ką vartotojas daro (klausosi muzikos, žiūr filmus), ir pasiūlyti jam apie tai parašyti socialiniame tinkle. Tačiau Barnes mano įrodžiusi, kad „Facebook“ šnipinėja vartotojus siedama pasipelnyti.

Socialinio tinklo atstovai tikina, kad jie nenaudoja mobiliųjų įrenginių mikrofonų rinkti informaciją, kuri vėliau perduodama naujienų agentūroms ir reklamuotojams. Jis taip pat teigia, kad pokalbiai neįrašinėjami. Tačiau yra ir gerų žinių. Pirma, funkciją galima išjungti nustatymuose. Antra, ji kol veikia ne visose šalyse.

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Jei tam neprieštaraujate, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikimą bet kada galėsite atšaukti interneto naršyklėje ištrindami įrašytus slapukus. Sutinku Sužinoti daugiau