Kas nutiko? Įkrovimo pajėgumų infografika tarp pirmaujančių prekių ženklų

Vos tik susitaikėme su mintimi, kad pasiekėme USB-C įkrovimo galios lubas (Realme GT Neo 5 nuopelnas), kai „Xiaomi“ vakar sumušė šį rekordą, demonstruodama eksperimentinę 300 vatų technologiją. Tiesa, ji kažkodėl tai padarė Redmi antrinio prekės ženklo vardu. Tačiau, atvirai kalbant, visi pirmaujantys prekių ženklai tai daro, ką aiškiai iliustruoja šis infografikas:

Kaip matote, pirmaujantys Kinijos prekės ženklai nori siekti rekordų antrinių prekių ženklų rankomis, tarsi nerizikuodami savo reputacija. Taigi, „Vivo“ reklamuoja 200 W įkrovimą savo antrinėje įmonėje „iQOO“, OPPO viršija rekordus per „Realme“, patys neperžengdami 80 W, o ZTE – per „Red Magic“.

Įdomu tai, kad ši diagrama daugmaž tiksliai iliustruoja prekių ženklų padėtį rinkoje, tačiau atvirkštine tvarka: šimtus milijonų išmaniųjų telefonų parduodantys „Samsung“ ir „Apple“ mieliau nerizikuoja, o „Motorola“ ar „Redmi“ drąsiai leidžiasi į kraštutinius eksperimentus.