Kam žmonės naudoja paieškos sistemas ir kaip SEO paslaugos gali padėti verslui?

Norėdami sukurti efektyvią reklamos strategiją, turėtumėte pažinti savo tikslinę auditoriją. Kai suprantate, ko jūsų potencialūs klientai ieško, galite pritraukti daugiau lankytojų į svetainę ir, kad yra ne mažiau svarbu, išlaikyti juos. Šiame procese ypač efektyviu reklamos būdu gali tapti SEO paslaugos. Vienas iš pagrindinių SEO specialistų lozungų skelbia: „kurkite svetaines vartotojams, o ne paieškos sistemoms“. Jei lankytojams nepatinka jūsų svetainė ir jie neranda joje jo ieškojo, tai gali neigiamai paveikti tinklapio pozicijas paieškos rezultatuose. Kita vertus, jei lankytojai bus patenkinti po apsilankymo jūsų svetainėje – tai pagerins matomumą paieškoje.

Kas vartotojai ieško?

Yra trijų tipų paieškos užklausos:

  • Transakcines užklausas įveda vartotojai, kurie ketina atlikti tam tikrą veiksmą, kaip antai „nusipirkti bilietą” arba „klausytis muzikos internetu.”
  • Informacijos užklausos naudojamos, kai vartotojas ieško bet kokią informacijos, pavyzdžiui, muzikinės grupės pavadinimo arba geriausio restorano mieste.
  • Navigacinių užklausų pagrindinis tikslas yra ieškoti internete konkrečios svetainės, pavyzdžiui, oficialios muzikinės grupės svetainės ar socialinio tinklo.

Ar manote, kad jūsų svetainė galėtų patenkinti šiuos lankytojų poreikius? Šį klausimą nuolat sau užduoda ir paieškos sistemos, kurios kasdien nuskaito milijonus puslapių ir bandyti nustatyti, ar jie yra vertingi vartotojams.

Kaip vartotojai ieško informacijos internete?

Paieškos sistemos yra nuolat tobulinamos ir plėtojamos. Tačiau pagrindiniai informacijos paieškos principai išlieka tokie patys. Paprastai interneto paieška apima šiuos etapus:

  1. Atsakymo, problemos sprendimo arba kitokios informacijos gavimo poreikio atsiradimas;
  2. Užklausos suformavimas;
  3. Užklausos įvedimas į paieškos sistemą;
  4. Tinkamo rezultato pasirinkimas;
  5. Perėjimas į puslapį;
  6. Puslapio peržiūra ir reikiamos informacijos suradimas;
  7. Jei atsakymas netenkina vartotojo poreikių – sugrįžimas į paieškos rezultatų puslapį ir kito puslapio pasirinkimas arba …
  8. Nauja paieška su kita, tikslesne užklausa.

Statistika, kuri jus nustebins

Jūs vis dar abejoju dėl būtinybės investuoti lėšas į SEO paslaugas arba skirti savo pastangų ir laiko svetainės optimizacijai? Galbūt taip yra todėl, kad jūs negalite įsivaizduoti interneto paieškos viso masto ir svarbos. Kviečiame pamatyti kai kurių tyrimų rezultatus, kurie padės suvokti paieškos sistemų galią.

SEO paslaugos

Internetinei reklamai kasmet išleidžiami milijardai dolerių. Štai keletas bendrovės „Forrester“ ekspertų prognozių apie interneto rinkodaros išlaidas:

  • 2016 metais internetinės reklamos išlaidos bus apie 77 mlrd. JAV dolerių;
  • Ši suma sudarys 26% visų reklamos išlaidų.

Interneto paieška netrukus pakeis žinynus ir laikraščius. Nepriklausomi tyrimų įmonė „Burke“ atliko apklausą, kurios analizės metu buvo gauti šie rezultatai:

  • 76% respondentų ieškodami informacijos apie vietines įmones naudoja paieškos sistemas, o 74% tam tikslui pasitelkia spausdintus katalogus;
  • 57% naudojasi internetiniais įmonių katalogais, 44% – spausdintais leidiniais;
  • 67% naudojosi paieškos sistemomis ieškodami vietinių verslų bent kartą per pastarąsias 30 dienų, 23% tam naudojo socialinius tinklus.

„Slingshot SEO“ ekspertai išnagrinėjo svetainių užimančių pirmąsias pozicijas paieškos rezultatuose gaunamų paspaudimų kiekį ir nustatė, kad:

  • Svetainės, užimančios pirmą vietą rezultatuose gauna 18,2% visų paspaudimų;
  • Antroji nuoroda gauna 10,1% paspaudimų, trečioji – 7,2%, ketvirtoji – 4,8%, o likusiosios – mažiau nei 2%.
  • Pirmųjų dešimties „Google“ rezultatų vidutinis CTR yra 52,32%.Svetainės gaunamų paspaudimų priklausomybę nuo jo padėties paieškoje puikiai iliustruoja šis „šilumos“ žemėlapis:

SEO paslaugos

Pabaigai

Išskirsime pagrindinius dalykus, į kuriuos derėtų atkreipti dėmesį į:

  • Interneto paieškos sistemos yra labai populiarios. Paieška naudojasi milijonai žmonių visame pasaulyje ir jų skaičius sparčiai auga;
  • internetinė paieška vaidina svarbų vaidmenį įmonių reklamoje;
  • Pirmoji svetainės pozicija paieškos rezultatų puslapyje suteikti didžiausią matomumą;
  • Pirmoji pozicija ne tik užtikrinti didelį lankytojų srautą, bet ir skatina vartotojų pasitikėjimą jūsų svetaine ar įmone bei verčia juos manyti, kad jūs iš tikrųjų suteiksite vertingos informacijos.

Internetas, ypač paieškos sistemos, yra vienas iš geriausių būdų klientų pritraukimui ir verslo plėtrai, nepriklausomai nuo pastarojo dydžio ir orientacijos. Gerokai pasigilinę į temą, galite bandyti savo svetainę optimizuoti savarankiškai, tačiau konkurencingose srityse gali tekti užsisakyti SEO paslaugas iš profesionalų.