Elektroninio pašto Drip kampanijos patarimai ir geriausia naudojimo praktika

Drip kampanija yra elektroninių laiškų serija, kuri yra automatiškai išsiunčiama auditorijai tam tikru laiku ir datomis bei tam tikra tvarka, atsižvelgiant į jų veiksmus. Drip kampanijos skirtos tam, kad tinkamu laiku būtų išsiųstos tikslinės žinutės reikiamiems žmonėms, taip suaktyvinant norimą veiksmą.

91% vartotojų pirmenybę teikia prekiniams ženklams, kurie prisimena jų pomėgius ir pageidavimus bei pateikia atitinkamas rekomendacijas ir pasiūlymus. Štai kodėl drip kampanijų laiškų atidarymo dažnis yra 80% didesnis nei vienkartinių el. laiškų. Tinkamai atlikus drip kampaniją, ji gali būti labai naudinga siekiant skirtingų verslo tikslų, pavyzdžiui:

  • Svetainės lankytojų pavertimas naujais klientais
  • Savo bendruomenės kūrimas
  • Puoselėti klientus
  • Naujų klientų priėmimas
  • Pakartotinio pirkimo skatinimas
  • Kliento vertės didinimas puoselėjant santykius su klientais (CLV)

Taigi, drip marketingas gali būti naudojamas įvairiems tikslams ir leidžia pasiekti mases, tuo pačiu suasmeninant pranešimą jį automatizuojant. Tik nuo jūsų priklauso, kokie bus pagrindiniai jūsų kitos drip kampanijos tikslai, tačiau trys bendros drip el. laiškų kategorijos gali jums padėti.

Drip Kampanijos Tipo Pasirinkimas

Pasisveikinimo Drip Laiškų Kampanija

Pasinaudokite bet kokia galimybe pasveikinti savo klientus ar potencialius klientus ir išnaudokite ją, kad susidarytumėte teigiamą pirmąjį įspūdį. Kuomet kuriate ilgalaikį įspūdį, pasisveikinimo drip laiškai neįtikėtinai galingi.

Pavyzdžiui, kuomet užsiprenumeruojate e-komercijos naujienlaiškį, paprastai gausite 25-40% pasisveikinimo nuolaidą. Tai labai efektyvus pasitikimas, nes jis suteikia klientui priežastį peršokti iš įprastų prekinių ženklų, mainais į jūsų parduotuvėje esančius prekės ženklus, kas iš pradžių gali pasirodyti rizikinga (ypač be nuolaidos).

Galite pateikti jiems tinkamos informacijos apie savo prekes ir paslaugas, pasiūlyti jiems naudingą turinį, kuris suviliotų dar kartą apsilankyti jūsų svetainėje, arba galite duoti kuponą, skatinantį atlikti pirmą apsipirkimą.

Drip Laiškų Kampanijos Puoselėjimas

Drip kampanijos gali būti sudėtingesnės nei standartinės laiškų siuntimo sekos. Galite pasinaudoti klientų elgsenos duomenimis, kad pradėtumėte kampaniją, skirtą tik konkrečiai situacijai. Drip laiškai tikriausiai yra labiausiai paplitę el. laiškai, skirti kampanijų puoselėjimui. Elektroninių laiškų marketingas gali paskatinti į klientą orientuotą skaitmeninę transformaciją.

Klientai ir potencialūs klientai jūsų svetainėje palieka skaitmeninius pėdsakus, kurie daug atskleidžia apie jų pomėgius, poreikius ir pirkimo įpročius. Dalis jūsų darbo yra susekti šią informaciją ir suteikti klientams tai, ko jiems būtent reikia jų apsipirkimo kelionės metu.

Tai gali būti konkreti informacija, viliojanti juos paspausti pirkimo mygtuką, vaizdo įrašas, paaiškinantis, kaip jūsų produktai yra būtent tas sprendimas, kuris pakeis jų gyvenimą, arba suasmeninta nuolaida anksčiau naršytam ir ieškotam produktui. Galite kurti produktų vaizdo įrašus naudodami bet kurią nemokamą internetinę vaizdo redagavimo svetainę.

Esmė yra ta, kad galite konvertuoti potencialaus kliento aktyvų susidomėjimą į pardavimą, vienkartinį pardavimą į pakartotinį pirkimą, ir jo pirmenybę jūsų prekės ženklui galite paversti į ilgalaikį lojalumą.

Visos laiškų automatizavimo platformos turi kampanijos pakartotinio taikymo funkciją. Tiesiog prijunkite juos prie savo e-komercijos platformos, kad galėtumėte sekti kliento sąveiką su jūsų apmokėjimo puslapiu, ir tada sukurkite elektroninio laiško srautą.

Išlaikančios Susidomėjimą Drip Laiškų Kampanijos

Nors pardavimų ir verslo plėtra yra pagrindinis rinkodaros tikslas, laikui bėgant jūs turite susitaikyti su verslu, kuriame tenka bendrauti su klientais – klientai turi išlikti susidomėję. Jūsų pareiga palaikyti ryšį ir puoselėti santykius. Turite investuoti laiką ir išteklius, kad padidintumėte klientų įsitraukimą, net jeigu jie iš karto nepareiškia noro pirkti jūsų prekės.

Nors dauguma įmonių pasikliauja tik socialiniais tinklais, kad paskatintų susidomėjimą, LinkedIn marketingas taip pat yra puikus būdas susitikti su naujais žmonėmis. Galite efektyviai bendrauti su tiksline auditorija naudodami koreguojamą „In Mails“ funkciją, tačiau drip kampanijos yra daug veiksmingesnės padedant pagrindus ilgalaikiams santykiams su klientais. Taip yra dėl to, kad galite pritaikyti savo pranešimą, kad jis atrodytų patraukliai konkretaus asmens emocijoms ir mąstymui, leisdami jam žinoti, kad jūsų prekės ženklo vertybės rezonuoja su klientu.

Šioje kategorijoje, pakartotinio įtraukimo kampanijos yra labai populiarios. Tarkime, kad vienas iš jūsų kontaktų neatidaro jūsų laiškų, nespaudžia jūsų nuorodų arba neatsako į jūsų užklausas. Galima pamanyti, kad tokie klientai visai nebeaktyvūs. Bet ką galite padaryti, tai išsiųsti jiems seriją pakartotinio susidomėjimo laiškų, taip primindami, kodėl jie užsiregistravo į jūsų sąrašą, arba galite jiems pasiūlyti paskatinantį aktą..

Jei norite išlaikyti aukštus susidomėjimo rodiklius ir pagerinti laiškų pristatymą, tuomet gali tekti pašalinti juos iš sąrašo, jei niekas kitas nebepadeda.

Drip Laiškų Kampanijos Geriausia Praktika

Yra daugybė drip marketingo panaudojimo būdų. Galite naudoti drip kampanijas, kad padidintumėte savo prekių ar prekės ženklo žinomumą, paaiškintumėte savo unikalius pardavimo pasiūlymus žmonėms, kurie ieško panašios paslaugos ar produkto, arba švelniai paskatintumėte apsipirkti antrą kartą. Laimei, jums nereikia išrasti rato iš naujo. Toliau pateikiame kelis geriausius drip laiškų siuntimo kampanijų praktikos pavyzdžius.

Susikurkite Strategiją ir Jos Laikykitės

Pradėti drip kampaniją be plano, tai tarsi naminių marinuotų agurkų pardavimas už bet kokią kainą, kurią sutiks mokėti jūsų kaimynai. Skiriate laiko ir pastangų, galų gale galite uždirbti šiek tiek pinigų, tačiau nesate tikri, ar verslas yra pelningas. Pradėkite nuo savo kampanijos tikslo, kaip dalies bet kokio verslo augimo strategijos.

Tarkime, kad norite konvertuoti žmones, kurie kelis kartus apsilankė jūsų svetainėje, peržiūrėjo kelis produktus ar puslapius, bet niekada nepirko. Ir jūs norite juos pasveikinti su drip kampanija, kuri turi nedidelę nuolaidą, nes, pripažinkime, 80 procentų pirkėjų sako, kad nuolaida skatina juos pirkti pas naują prekės ženklą. Pažiūrėkime, kokie yra galimi pasirinkimai.

Kampanijos trukmė gali priklausyti nuo:

  • Nuolaidų kampanijos biudžetas (tarkime iki 1000€)
  • Tinkamumo kriterijai (pavyzdžiui, daugiau nei 3 apsilankymai prie produktų, kurių kaina yra didesnė nei 100 €)
  • Sėkmės kriterijai (konvertuoti 45%, arba 500 iš 1000 klientų)

Planavimas leis jums įvertinti drip kampanijos gyvybingumą ir atlikti reikiamus pakeitimus, kad išlaikytumėte pelningumą. Naudodami CRM platformą, kuri suteikia galimybę matyti klientų apsipirkimo kelionę, daug paprasčiau stebėti daugybę vartotojų paspaudimo taškų svetainėje.

Daugybė CRM platformų su laiškų siuntimo marketingu ir automatizavimo galimybėmis leidžia lengvai planuoti drip kampanijas. Tereikia nustatyti taisykles (atsižvelgiant į jūsų kriterijus) ir laukti rezultatų.

Drip kampanijos yra naudojamos keliose pramonės šakose, tačiau daugiausiai drip kampanijų naudoja internetinės parduotuvės arba SaaS įmonės, kurios naudoja drip kampanijas klientų įtraukimui, tolesniems veiksmams ir daugeliui kitų atvejų. Galite pasirinkti bet kurį CRM, skirtą SaaS, kuris turi drip kampanijos funkciją ir galite pradėti.

Pranešimo redagavimas ir kaip jį pristatysite

Vienas iš sudėtingiausių kūrybinės rinkodaros aspektų yra nuolatinis priminimas sau, kad kai esate tas, kuris pradeda pokalbį, turite išlaikyti žinutę trumpą. Kadangi jau prašote žmonių skirti jums laiko, geriausiai yra pateikti informatyvią žinutę glaustai. Be abejo, jūsų pranešimas turėtų būti naudingas skaitytojui.

Tokio tipo drip kampanijos turėtų įtraukti informaciją kaip:

  • Darbas su jumis naudingas, nes išspręs konkrečią jų problemą (pavyzdžiui, specialų jūsų įrankio funkcionalumą)
  • Pateikiate tai, ko negalima lengvai pasiekti kitur, pavyzdžiui, pramonės tyrimus, aukštos kokybės tinklaraščius ar produktų rekomendacijas, pagrįstas pagal asmens pageidavimus
  • Jūsų sėkmės istorija, kuri galėtų pasitarnauti, kaip motyvacija
  • Pranešimas apie lojalumo ar nuolaidų programą

Kad nebūtumėte įkyrūs, prieš imdamiesi veiksmų pirmiausiai turite teisingai susirinkti klientų duomenis. Kai kurie klientų įtraukimo įrankiai gali padėti rinkti duomenis ir sukurti klientų profilius pagal surinktus duomenis.

Tarkime, kad norite sukurti pakartotinės rinkodaros drip kampaniją, kuri skirta krepšelyje prekes palikusiems asmenims, kurie apsilankė jūsų svetainėje per pastaruosius du mėnesius. Yra keletas būdų, kaip juos suvilioti, įskaitant ir:

  • Produktų linijos reklamavimas, su produktu, dėl kurio linija išsiskiria
  • Laiškų apie kainų mažinimą siuntimas (informavimas, kuomet prekė yra išparduodama)
  • Suteikti pritaikytą nuolaidą būtent šiam produktui
  • Suteikti nemokamą pristatymą

Raktas yra išbandyti visas šias strategijas laikui einant ir suskirstyti auditoriją pagal tai, į ką ji geriausiai reaguoja. Pavyzdžiui, klientai, kurie labai apsvarsto kainas, greičiausiai pasinaudos nuolaida.

Kaip bebūtų, labai emocionalūs pirkėjai ar daug išleidžiantys klientai domėsis jūsų prekės ženklo istorija, todėl jiems bus veiksmingiau reklamuoti savo liniją su šiek tiek istorijos apie jus. Čia yra labai svarbi jūsų bendra turinio marketingo strategija. Naudokite tinkamus turinio marketingo įrankius, kad susikurtumėte turinio strategiją, pritaikytą jūsų tikslinei auditorijai.

Naudodami A/B testus, galite patikrinti keletą kampanijų su skirtingais vertės lygiais ir pritaikyti savo žinutę kiekvienam segmentui. CRM platformos ir elektroninių laiškų marketingo programinė įranga leidžia labai suasmeninti savo žinutę todėl naudokite suasmenintus CTA, formuluotes, rekomendacijas ir nuolaidas.

Stebėkite drip kampanijos statistiką

CRM įrankiai ir laiškų marketingo programos parodys atidarymo rodiklius, paspaudimų rodiklius ir paspaudimų atidarymo rodiklius, kurie yra labai svarbūs norint nustatyti keik buvo sėkminga jūsų drip kampanija.

Vadovaudamiesi šiais trimis rodikliais galėsite suprasti, kaip galite išlaikyti auditorijos dėmesį bei nusistatyti klaidas. Pavyzdžiui, neįdomūs arba atvirai reklaminiai laiškų pavadinimai gali priversti jūsų auditoriją ignoruoti laišką ir netgi raportuoti jį kaip šlamštą.

Visada būkite atsargūs ir prieš siųsdami laiškų kampanijas išsitestuokite, ar nekylą problemų dėl laiškų pristatymo ar spamo. Yra daugybė laiškų tikrinimo įrankių, kurie gali įvertinti ir suteikti jums spamo/šlamšto balą, taip pat išanalizuoti jūsų el. pašto adresą ir pranešti apie bet kokias pristatymo problemas. Čia galite patikrinti įvairius, nemokamus, internetinius resursus, iš mūsų tinklaraščio straipsnio.

Kita statistika, kurią reikia stebėti, yra konversijų rodiklis, kuris įvertina, ar pasiekiate pagrindinį kampanijos tikslą, kuris yra, kad auditorija imtųsi norimo veiksmo. Jei jūsų norimas veiksmas yra, kad jie užsiregistruotų į būsimą internetinį seminarą, jūs tikitės, kad jie paspaus ant CTA mygtuko, kuris nukreips juos į formos puslapį, jie užpildys formą ir sutiks, kad su jais susisiektumėte. Kai tai įvyksta, tai yra vadinama konversija.

Ir, žinoma, galiausiai viskas priklauso nuo jūsų kampanijos ROI. Kiek ketinote investuoti, kiek iš tikrųjų investavote ir kokia buvo grąža?

Nykščio Taisyklė Drip Kampanijai

Paprasčiausiai pažiūrėkite, ką gavote ir ką išleidote per kampaniją, ir tęskite, jei tai buvo pelninga jūsų įmonei. Jūs nenorite išleisti per daug pinigų arba eiti į minusą.

Apibendrinimas

Drip kampanijos – tai automatinės laiškų sekos, kurios suaktyvinamos, kai yra įvykdomos tam tikros, iš anksto nustatytos, sąlygos. Elektroninių laiškų automatizavimo platformos leidžia sukurti kelis drip kampanijų srautus ir nustatyti jų sąlygas.

Yra skirtingi kampanijų tipai kiekvienoje iš šių kategorijų: informaciniai laiškai, produktų reklamos, rekomendacijos ir nuolaidos, renginių reklamos, papildomi ir kryžminiai pardavimai, krepšelyje paliktų prekių laiškai, atnaujinimai, pakartotinio įsitraukimo kampanijos, pristatymo stebėjimas, atsiliepimų laiškai ir t.t.

Naudokite anksčiau aptartas strategijas, resursus ir geriausią praktiką, kad pasinaudotumėte šiomis drip kampanijomis ir padidinti pardavimus/klientų susidomėjimą.