Didelis elektromobilių darbo šaltyje bandymas
Kinijoje buvo atlikti eksperimentiniai elektromobilių atsparumo šalčiui bandymai. Tikslas buvo išsiaiškinti, kaip šalyje paklausūs ir vis labiau populiarėjantys aplinką tausojantys automobiliai veikia esant -20 laipsnių Celsijaus temperatūrai. Paaiškėjo, kad daugelis sugebėjo nuvažiuoti vos pusę deklaruoto atstumo.
Geriausią gyvybingumą pademonstravo šios elektromobiliai: Weilai EC6, Xpeng P7, Jikrypton 001, Nezha U, Gaohe HiPhi X, GAC Aion Y, Tesla Model Y, Geely Geometry C, Audi e-tron ir Volkswagen ID.4X.
„Wuling Hongguang Mini EV“ geriausiai pasirodė esant ekstremalioms sąlygoms. Jam pavyko išsaugoti 60,7% galios rezervo ir su deklaruojamu 170 kilometrų rodikliu nuvažiavo 103,2 kilometro. Tuo tarpu didžiausią atstumą įveikė „Weilai EC6“ – 336,9 km, o tai sudarė 54,7% nuo skelbiamos 615 kilometrų atsargos.
„LiXiang One“ pademonstravo prasčiausią rezultatą – jis atlaikė tik 59,3 kilometro, nors automobilių gamintojas teigia, kad jis nuvažiuoja 188 kilometrus. Taigi šaltyje jo savarankiškumas sumažėja iki 31,54% nuo deklaruojamo.
Daugelis ataskaitoje pateiktų modelių šiuo metu parduodami tik Kinijos rinkoje. Jei vertintumėme elektromobilius, parduodamus už šio valstybės, galime išskirti tokius automobilius: Tesla Model Y (nuvažiuota 279,6 iš 594 km – 47%), Audi e-tron (272,3 iš 465 km – 58,6%), Porsche Taycan. (226,2 iš 414 km – 54,6 proc.), „Tesla Model 3“ (200 iš 468 km – 42,8 proc.) ir „Volkswagen ID.3“ (167,3 iš 430 km – 38,9 proc.).