Dešimtmečio blogiausi: „Galaxy S21“ serija parduodama prasčiau nei nesėkminga S20
Daugelis skaitytojų tikriausiai prisimins, kad praėjusių metų flagmanų linija „Samsung Galaxy S20“ pademonstravo prastus pardavimus. Išleidus „Galaxy S21“ atrodė, kad gamintojas atsižvelgė į klaidas, rimtai perdirbo ne itin sėkmingą dizainą, nušlifavo programinę įrangą ir tikėjosi gero pelno. Tačiau naujausi Pietų Korėjos žiniasklaidos pranešimai rodo, kad situacija yra visiškai priešinga. Per šešis „Galaxy S21“ serijos prekybos mėnesius bendrovei pavyko iš viso realizuoti apie 13,5 mln. prietaisų. Žemiau esančioje diagramoje pavaizduotas staigus paskutinių dviejų „Galaxy S“ kartų pardavimų kritimas.

Maža to, „Samsung“ į nugarą jau kvėpuoja „Xiaomi“, antrojo ketvirčio pabaigoje išstūmusi „Apple“ iš antros pozicijos pagal išmaniųjų telefonų pardavimus. Beje, pigių įrenginių segmente „Samsung“ taip pat nesiseka taip sklandžiai kaip jiems norėtųsi: dvejus metus trukusi kova su „Xiaomi“ dėl lyderystės Indijos rinkoje neseniai baigėsi korėjiečių pralaimėjimu.

Šiais metais atsisakius „Galaxy Note“ linijos ir akcentuojant brangius sulankstomus išmaniuosius telefonus „Galaxy Z“, gali būti prarasta ne tik pirmoji pasaulinės pardavimo lyderės vieta, bet ir iškritimas premium segmento lyderių, kur karaliauja „Apple“ ir kuriame taip pat aktyviai prisistato „Xiaomi“ bei keletas kitų Kinijos prekės ženklų.