„Citroën“ jaudinančią erą pasitinka su nauju prekių ženklo identitetu ir logotipu
„Citroën“ atskleidė naują įmonės prekių ženklo identitetą ir pristatė logotipą, kalbantį apie drąsią, įdomią ir dinamišką erą, į kurią įžengė 103 metų senumo markė. Prancūzijos gamintojas sėkmingai vykdo savo misiją didinti elektrinio mobilumo prieinamumą ir plačiau taikyti savo pamatines savybes: įperkamumą, drąsą bei rūpinimąsi keleivių gerove.
Atnaujinta išvaizda naujai interpretuoja originalųjį logotipą, kurį pirmą kartą sumodeliavo bendrovės įkūrėjas André Citroënas, įkvėptas savo pirmosios metalo apdirbimo įmonės sėkmės. Ši gamino ševrono formos „eglutės“ tipo pavarų sistemas. Lengvai atpažįstama dviejų ševronų nuoroda išliko „Citroën“ tapatybės šerdyje nuo pat tų laikų.
Elegantiška naujoji emblema rodo prekių ženklo evoliuciją. Rugsėjo pabaigoje ji debiutuos ant svarbaus gamintojui koncepcinio „Citroën“ šeimos automobilio. Nuo 2023 m. vidurio naujojo logotipo versijos palaipsniui nuguls ant ateities produkcijos ir daugybės kitų koncepcinių modelių, kurie bus pristatyti nuo 2023-ųjų vidurio.
Patobulintas vertikalus ovalas atspindės naują dizaino kalbos kryptį: vizualiai ryškus ženklelis taps iš karto atpažįstamu visų „Citroën“ modelių firminiu elementu. Atnaujintą logotipą papildys ir nauja įmonės prekių ženklo identiteto programa bei naujas šūkis: „Niekas taip mūsų neveža kaip „Citroën“ (angl. Nothing Moves Us Like Citroën).
„Pradedame bene įdomiausią įspūdingos 103 metų istorijos skyrių, tad atėjo laikas „Citroën“ pakeisti išvaizdą. Mūsų naujasis identitetas yra elegantiškas pažangos simbolis, nes mes fiziškai iš vienos vietos į kitą perkeliame savo klientus drąsiomis, ateitį simbolizuojančiomis transporto priemonėmis. Jos meta iššūkį tradicinėms rinkos taisyklėms.
Rūpinamės, kad žmonės – ypač vairuojantys elektrinius automobilius – jaustųsi užtikrintai, patogiai ir maloniai. Norime atliepti klientų poreikius, nes mums svarbios jų emocijos. Mūsų istorija rodo, jog vartotojus įkvėpdavome drąsiais ir revoliuciniais automobiliais, o tai skatina mus priimti kitokį, labiau įtraukiantį požiūrį į būsimą šeimų mobilumą“, – sako „Citroën“ generalinis direktorius Vincent’as Cobée.
Nauja, bet atpažįstama
Pagrindinė naujojo prekių ženklo tapatybės dalis yra visame pasaulyje žinomo „Citroën“ dviejų ševronų simbolio raida – dešimtasis reikšmingas bendrovės logotipo atnaujinimas nuo įmonės įkūrimo 1919 m. Kontrastuojančiame vertikaliame ovale įrėmintos detalės tapo ryškesnės ir platesnės.
Kartu su naujuoju logotipu įgyvendinama nauja, išsami įmonės tapatybės programa. Pagrindinis jos tikslas – įkūnyti elementus, įkvėptus intymesnių ne automobiliams skirtų prekių ženklų, įskaitant kosmetiką ir drabužius. Siekiama rasti šiltesnę prekių ženklo išraišką, kad ji būtų maloni akiai skirtingoje aplinkoje.
Pavyzdžiui, naujoji tapatybė buvo apgalvotai kuriama naudojant gryną ir supaprastintą vartotojo sąsają su automobiliu. Ypatingas dėmesys skirtas dizainui, siekiant užtikrinti, kad skaitmeninė aplinka patenkintų naujų klientų lūkesčius dėl ergonomikos bei estetikos ir atitiktų griežtus internetinės prekybos poreikius ir reikalavimus.