„CFMOTO“ naujienų lavina Milano parodoje: nauji modeliai ir naujas prekinis ženklas

Didžiausia pasaulyje motociklų parodoje EICMA, vykstanti Milane, Italijoje, šiemet minėjo 110 metų sukaktį. Lapkričio pradžioje vykusiame renginyje apsilankė daugiau nei šeši šimtai tūkstančių lankytojų, savo produktus demonstravo gamintojai iš 45 šalių ir viso buvo galima pamatyti net 2163 skirtingus prekinius ženklus, apimančius ne tik transporto priemones, bet ir įvairius aksesuarus ar priedus. „CFMOTO“, vienas sparčiausiai augančių motociklų ir keturračių gamintojų, prie savo stendo, kuriame buvo pristatytos net kelios naujovės, pritraukė dideles minias žmonių.

Šiemet jau 35 metų veiklos jubiliejų minintis gamintojas vartotojams pristatė kelis naujus modelis, kuriuos galima suskirstyti į tris pagrindines kryptis: dviračiai motociklai, aprūpinti naujausiomis technologijomis ir pasižymintys rinkoje lyderiaujančiomis savybėmis, elektrifikuotas miesto transportas bei keturračiai. Pastarosios šakos naujienos buvo bene labiausiai nustebinusios – gamintojas pristatė ne tik naują keturračių platformą, tačiau ir naują prekinį ženklą.

Keturračių gama plečiasi

Lietuvoje ilgą laiką užtikrintai populiariausiųjų keturračių sąrašo viršuje esantis gamintojas atskleidė naują, ketvirtosios kartos, platformą „CFORCE VISION GEN4“. Tiesa, kol kas tai dar tik koncepcinis modelis, prekyboje pasirodysiantis po kurio laiko, tačiau žadantis gerokai patobulintas keturračių savybes, lyginant su dabartiniais. Taip pat lietuviai jau gali užsisakyti „CFORCE 1000 Overland“ modelį, o jau artimiausiu metu Lietuvoje pasirodys ir ilgai lauktas „CFORCE 1000 MUD“.

Viena didžiausių naujienų buvo pristatytas prekinis ženklas, įkurtas Prancūzijoje ir dabar perpirktas „CFMOTO“ – „GOES“. Šiomis raidėmis padabinti keturračiai pasižymės žemesne kaina ir bus sukurti tam, kad taptų pagalbininkais dirbant sudėtingus ūkio darbus. Štai jau 2025 metais Lietuvoje pasirodys „Terrox 500“ modelis – vidutinio dydžio keturratis, kurį kuriant buvo nuvažiuota daugiau nei 20 tūkstančių kilometrų. Šie modeliai galės vilkti net iki 600 kg masę, o važiuoklė pritaikyta įveikti sudėtingiausias sąlygas.

Daug simpatijų sulaukė naujasis motobagis „ZFORCE Z10“. Tai 143 AG išvystančiu turbininiu varikliu varomas modelis, aprūpintas pažangiais „FOX“ amortizatoriais ir skirtingais važiavimo režimais, leidžiančiais patirti ekstremalius pojūčius prie vairo. Motobagio salonas pasižymi į vairuotojo poreikius orientuotu dizainu su daugiafunkciu vairu ir 12,3 colio skersmens jutikliniu ekranu su „Apple CarPlay“ integracija. Taip pat, šis motobagis iš minios išsiskiria savo futuristiniu ir puikiai išbaigtu dizainu.

Motociklai tiek greičio, tiek praktiškumo mėgėjams

Kalbėdami apie dviračių motociklų naujienas „CFMOTO“ atstovai pasidžiaugė, jog jų komandos narys Davidas Alonso iškovojo pasaulio čempiono titulą „Moto3“ klasėje, o taip pat pristatė kelis naujus modelius.

Pirmiausia paslapties šydas buvo atidengtas nuo sportiškojo 675SR-R modelio, varomo nauju trijų cilindrų varikliu, išvystančiu beveik 90 arklio galių ties 11 tūkstančių sūkių per minutę. Šis motociklas 100 km/val pasieks per vos 3,6 sekundės ir išvystys maksimalų 220 km/val greitį. Tinkamas važiavimo savybes užtikrins gamykliškai montuojami KYB reguliuojami amortizatoriai, quick-shifter ir aptakus, aerodinamiškas korpusas.

Populiariąją gamintojo gatvės motociklų NK seriją taip pat papildė naujas modelis, aprūpintas tuo pačiu trijų cilindrų varikliu bei reguliuojama sukibimo kontrole, dviejų kanalų ABS sistema ir kitomis moderniomis savybėmis, tokiomis kaip greičio palaikymo sistema ar junglumas su išmaniuoju telefonu.

NK serija pasipildė ir naujuoju 125 kubinių centimetrų varikliu varomu motociklu – šis modelis išlaikė sportišką išvaizdą, sėdėseną ir technologines savybes, o taip pat bus patrauklus pasirinkimas jaunimui ar tiems, kurie nori pradėti važinėti motociklu. Pagal Lietuvoje galiojančias taisykles, turintys B kategorijos vairuotojo pažymėjimą važinėti šiuo motociklu galės išklausę vos keletos valandų kursą vairavimo mokykloje.

Vienas didžiausių netikėtumų parodos dalyviams tapo CF-X modelis – krosinis motociklas, varomas elektra. „CFMOTO“ atstovai sako, kad šis, kol kas koncepcinis modelis, buvo sukurtas laikantis kompanijos šūkio „drauge patirti daugiau“. Sveriantis vos 125 kilogramus, šis motociklas generuoja galią, lygia 450 kubinių centimetrų varikliui, yra aprūpintas WP amortizatoriais ir suderintas taip, kad leistų maksimaliai išnaudoti tokio tipo modelio savybes.

Pademonstravo įspūdingą variklį

Drąsus pareiškimas tapo naujos serijos V.04 variklio pristatymas – tai žymės naują įmonės gaminių etapą ir išplęs CFMOTO portfelį į kitus rinkos segmentus. Pristatytas motoras tai 90 laipsnių V4 konfigūracijos, 997 cc darbinio tūrio agregatas, kurio numatoma galia siekia daugiau nei 209 AG ties 14 500 aps./min., o didžiausias sukimo momentas – 114 Nm.

Kiekvienas šio motoro komponentas buvo kuriamas taip, kad būtų pasiektas geriausias įmanomas balansas, minimali vibracija, tolygus galios tiekimas. Variklyje naudojami titaniniai švaistikliai, įsiurbimo ir išmetimo vožtuvai, kad būtų užtikrintas didžiausias potencialas, o tuo pačiu ir patikimumas. Kai kurie sprendimai kuriant šį agregatą buvo pasiskolinti iš „MotoGP“ technikos, tad tai, sako įmonės atstovai, yra naujos eros šiam gamintojui ženklas.