„Adobe“ sukūrė nemokamą „Photoshop“ žiniatinklio versiją

„Adobe“ pradėjo nemokamos „Photoshop“ žiniatinklio versijos testavimą. Iš pradžių ši grafikos redaktoriaus versija tapo prieinama Kanadoje, tačiau palaipsniui galimybė ją naudoti taps prieinama visiems nemokamų „Adobe“ paskyrų savininkams visame pasaulyje.

Paslaugos aprašyme kalbama, kad „Photoshop“ internetinė versija išliks nemokama, tačiau kai kurios funkcijos ilgainiui iš jos išnyks ir bus prieinamos tik mokamiems abonentams. Nepaisant to, nemokami vartotojai galės naudotis pagrindiniu vaizdo redagavimo įrankių rinkiniu.

„Norime, kad „Photoshop“ būtų prieinamesnė ir paprastesnė, kad daugiau žmonių galėtų išbandyti produktą“, – sakė „Adobe“ viceprezidentė Maria Yap.

Pirmoji „Photoshop“ žiniatinklio versija plačiajai visuomenei buvo pristatyta praėjusį spalį. Tai yra supaprastinta rastrinės grafikos redaktoriaus versija, tinkama pagrindinėms operacijoms atlikti. Nors internetinėje „Photoshop“ versijoje yra daug naudingų įrankių, redaguojant ir kuriant vaizdus, ​​programa yra gerokai prastesnė už pilną redaktoriaus versiją. Nepaisant to, „Photoshop“ žiniatinklio versija palaiko bendrą darbą ir kitas naudingas funkcijas.

„Photoshop“ internetinė versija skirta parodyti vartotojams kai kurias redaktoriaus funkcijas ir pritraukti naujų mokamų abonentų. „Adobe“ panašiai reklamuoja kitus savo produktus, tokius kaip „Fresco“ ir „Express“. Konkreti data, kada nemokamas „Photoshop“ bus prieinamas už Kanados ribų, nenurodyta.


Be to, „Adobe“ pristatė naują neuroninį filtrą, pagrįstą AI algoritmu. Filtras vadinamas nuotraukų atkūrimu ir skirtas senų nuotraukų kokybei pagerinti. Pavyzdžiui, jos pagalba galima automatiškai pašalinti įbrėžimus nuo pageltusios senos nuotraukos, taip pat iš dalies atkurti jos spalvą. Kartu su jau esamu Colorize filtru, skirtu juodai baltoms nuotraukoms suteikti spalvų, nuotraukų atkūrimas padės greitai atgaivinti senas nuotraukas.