Žaidimų turnyre lietuviai išmėgins pažangiausias technologijas

Išmanieji telefonai vis tvirčiau žengia į kompiuterinių žaidimų sektorių: nuo dėmesį prikaustančių papildytos realybės žaidimų, tokių kaip „Pokemon Go“, kurių populiarumas muša pasaulinius rekordus, iki profesionalių žaidimų su ypatingos raiškos grafika – entuziastai turi iš ko rinktis. Pirmą kartą Lietuvoje, bendrovė „Samsung“ įrengs pažangiausių technologijų žaidimų erdvę palaikomą tik mobiliu 4G internetu.

Šį savaitgalį „Radistai Village 2016“  festivalio metu vyks tarptautinis e.sporto turnyro „GSL Baltics Samsung Challenge“ finalas. Pirmą kartą pasaulyje, tokio tipo renginyje, kur stabilus interneto ryšys – viena iš pagrindinių sąlygų,  bus naudojamas tik mobilusis 4G ryšys,  palaikomas per „Samsung“ telefonus „Galaxy S7 edge“ bei „Galaxy S7“.

Renginys išsiskirs ir kitomis technologinėmis naujovėmis: festivalio aplinką bus galima pamatyti į ją dar neįėjus – 360 laipsnių kamera filmuojamas festivalio zonoje vykstančias pramogas stebėti per virtualios realybės įrenginį Gear VR prie įėjimo į festivalį.

Turnyre bus įrengta „Samsung“ žaidimų zona, kurioje galima išmėginti virtualios realybės žaidimus, pasitelkus Gear VR akinius, o taip pat profesionalius žaidimus per ypatingai aukštos kokybės lenktų monitorių ekranus. Dar viena pramoga – išbandyti išmaniuosius „Galaxy S7 edge“ ir „Galaxy S7“ telefonus, žaidžiant „HearthStone“,  „ Vainglory“,  „World of Tanks“.

Žaidimų turnyre lietuviai išmėgins pažangiausias technologijas

Telefonuose įdiegti techninės bei programinės įrangos atnaujinimai optimizuoja žaidimų galimybes. Ypatinga grafinė raiška suteikia naujų įspūdžių, galingas procesorius ir talpi baterija užtikrina ilgesnį žaidimo laiką, o vidinė aušinimo sistema apsaugo įrenginį nuo perkaitimo. Naujas žaidimams skirtas priedas „Game Launcher“ leidžia kontroliuoti baterijos būseną ir minimizuoti pranešimus, todėl nėra rizikos, jog būsite pertraukti įdomiausiu žaidimo momentu. Čempionato metu šie telefonai taip pat pakeis kompiuterius – turnyro dalyviai naujienas sužinos tik per telefonus.

„Samsung Electronics Baltics“ vadovas Lietuvoje Simonas Skupas teigia: „Išmaniosios technologijos skinasi kelią į daugybę šiuolaikinio žmogaus gyvenimo sričių, tačiau ypač ženklus jų pritaikymas – žaidimų rinkoje. Pastebime, kad jaunesnio amžiaus žmonės, dar vadinami millenials, yra aktyviausi žaidėjai, todėl naujieji Samsung flagmanai papildyti funkcijomis, gerinančiomis žaidimų patirtį.  Nuo šiol vartotojai galės žaisti didelių atminties bei grafikos resursų reikalaujančius žaidimus, kad ir kur bebūtų – tuo bus galima įsitikinti ir e.sporto turnyro „GSL Baltics Samsung Challenge“ finalo metu.

PRANEŠIMAS ŽINIASKLAIDAI