Pelningai parduoti aukštos klasės išmaniuosius telefonus ir jų „jaunesnius brolius“ stengiasi visas gamintojo marketingo skyrius, kurie bendrauja su žiniasklaida, perka atvirą ir užslėpta reklamą, naudoja įvairius interneto šaltinius ir t.t. Žinoma, visa tai skirta tam, kad kuo daugiau vartotojų susidomėtų jų populiarinamais produktais. Verta apsvarstyti, ar tikrai yra tokios svarbios visos išmaniųjų telefonų savybės. Ar eiliniam pirkėjui svarbu procesoriaus daro dažnis ar pikselių tankis? Šiame straipsnyje mes pabandysime atsakyti į šiuos ir kitus klausimus.
Kiekvienais metais stambiausi ir smulkesni gamintojai pristato bent po kelis „unikalius“ išmaniuosius telefonus, kurių kainos viršija net tūstantį eurų! Žinoma, jie to nedarytų, jei niekas brangių flagmanų nepirktų. Dalis prekės ženklų gerbėjų nekantriai laukia pasirodant naujausių modelių ir godžiai skaito „atsitiktinių“ nutekėjimų serijas apie prietaisus, kurių gamintojų logotipus dažniausiai mato reklamose ir ant Holivudo filmų herojų rankose.
Kalbant apie labiausiai laukiamus prietaisus, pirmiausia prisimename „Apple“, kurių išmaniuosius galima matyti vos ne kas antrame meniniame filme, stebuklais ir metų išradimais juos vadina net tokie leidiniai kaip „Time“, o vos ne kasdieniai nutekėjimai apie sekantį „iPhone“ prasideda praėjus kelioms dienoms po naujausio modelio pristatymo. Savaime suprantama, dauguma gamintojų, matydami pavydėtiną „Apple“ gaminių populiarumą, taip pat taiko konkurento pamėgtus reklamos būdus. Tik ar tikrai už visą šį dirbtinai sukurtą šurmulį tikrai verta atiduoti gamintojo prašomą sumą? Žinoma, yra vartotojų kategorija , kuriems brangus telefonas yra būtinas, nes tuo to gali priklausyti jų kontrakto ar kyšio sumos dydis, arba netgi jų buvimas, juk didžioji dalis žmonių apie verslininko arba specialisto sugebėjimus pirmiausia sprendžia pagal jo išvaizdą ir aksesuarų kainą. Keista, bet mūsų laikais, mobilusis telefonas vis dar suvokiamas kaip gerovės ir sėkmės rodiklis. Pasitaiko net tokių apleistų šios ligos atvejų, kad eiliniai žmonės net ima kreditus, kad įsigytų geidžiamą modelį.
Visai neseniai nebuvo verta net svajoti apie daugmaž padorų išmanųjį telefoną už nedidelę kainą. Jei ieškojote patikimo ir funkcionalaus prietaiso, pirmiausia turėjote atkreipti dėmesį į didelį autoritetą turinčių gamintojų brangiausius modelius. Tačiau per pastaruosius kelerius metus daug kas pasikeitė. Ne, flagmanai, kaip ir anksčiau, yra brangūs, tačiau biudžetinio segmento prietaisai jau nebe tie. Kinijos gamintojų dėka ten įvyko tikra revoliucija.
Vos prieš dvejus ar trejus metus žodis „kinų išmanusis telefonas” buvo tapatinamas su prasta kokybe, apgaule ir nusivylimu, o iš Kinijos perkantys prietaisus buvo vertinami kaip beviltiška narsūs, kurie nusprendė sužaisti ruletę su dėde Liao.
Dabar jau kiti laikai. Pirmojo ešelono Kinijos gamintojų, tokių kaip ZTE, Huawei, Lenovo, Xiaomi išmanieji turi puikų funkcionalumą, kokybę ir konkurencingą kainą. Jiems į nugaras jau kvėpuoja „augantis jaunimas“: „Oppo“, „Coolpad“, „Elephone, „LeEco“ ir kiti. Norėdami išgyventi, pastarieji neturėjo kito pasirinkimo, kaip tik parduoti savo produktus už žemesnes kainas, todėl dabar daugelis žmonių pasirenka nebrangius išmaniuosius telefonus iš Kinijos. Štai keletas papildomų argumentų už šį sprendimą.
Jame galėsite naudoti tas pačias programas
Bet kuris šiuolaikinis išmanusis telefonas, nesvarbu ar jis kainuoja 100 ar 800 eurų, gali lengvai susidoroti su dauguma būtinų programų. Biudžetinis prietaisas tikrai leis peržiūrėti „Facebook“ socialinį tinklą ir kalbėtis „Skype“. Jame veikia žemėlapiai, pranešimų programėlės, muzikos grotuvai ir sporto režimo sekimo aplikacijos. Taip, jums tikriausiai teks atsisakyti kai kurių trimačių žaidimų, bet „Google Play“, rasite tūkstančius ne mažiau įspūdingų paprastesnių pramogų.
Biudžetiniai išmanieji telefonai išmoko fotografuoti
Visai neseniai, perkant nebrangų išmanųjį telefoną, reikėjo susitaikyti su tuo, kad su juo geriau nefotografuoti. Kinijos gamintojai naudojo tokios žemos kokybės optiką, kad net idealiomis sąlygomis, nuotraukos gaudavosi niekam tikusios. Šiuolaikiniai „kinai“ gavo visus reikiamus megapikselius ir išmoko gana priimtinai fotografuoti. Pavyzdžiui, „Xiaomi Redmi 3“, kurio kaina vos viršija 100 dolerių, turi 13 megapikselių pagrindinę kamerą ir 5 MP priekyje. Ir mes esame daugiau nei įsitikinę, kad mėgėjiškam fotografavimui to pilnai pakanka.
Jie puikiai atrodo
Jei nesate iš tų, kurie už prekės ženklą esate pasiryžę pusmetį pabadauti arba parduoti inkstą, tikrai rasite nebrangų kinišką mobiliojo telefono modelį, dėl kurio išvaizdos nebus gėda. Šiandien Kinijos gamintojai sugeba pagaminti išmaniuosius su moderniu dizainu, kokybiškos medžiagomis ir gera surikimo kokybe. O kai kurie iš jų atrodo taip „kietai“, kad net lenkia daug brangesnius modelius.
Be abejo, populiariausių prekinių ženklų flagmanai dažniausiai turi daugiau galimybių ir naujausias inovacijas, tačiau ar jums to būtinai reikia? Be to, kai kurie gamintojai tą patį dizainą eksploatuoja keletą metų, todėl vargu ar visi aplinkiniai supranta, kad turite kiečiausią telefą? Na, taip pažįstamiems tai pasakysite, bet ar vien dėl to tikrai norite mokėti kino studijos ir žiniasklaidai už šių modelių parodymą televizijoje ar internete?