„Tele2” ir „Microsoft“ telefonams kuria automatinio vertimo technologiją

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ kartu „Microsoft“ pristatė naują technologiją, kurios dėka mobilusis telefonas galės atlikti vertėjo funkciją. Tam nereikės jokių papildomų programėlių – kalbantis telefonu šis automatiškai vers žmogaus sakomus žodžius į pasirinktą užsienio kalbą. Europoje naują paslaugą planuojama pristatyti šią vasarą.

Vykdantysis „Tele2“ viceprezidentas strategijai ir plėtrai Lars Torstensson ir vykdantysis „Microsoft“ viceprezidentas Harry Shum naujovę pristatė praėjusią savaitę vykusioje „Microsoft Build“ konferencijoje San Franciske.

„Microsoft Build“ kasmet pristatomos svarbiausios programinė įrangos inovacijos – konferencija laikoma vienu iš svarbiausių šios srities renginių pasaulyje. Šiuo metu pasaulyje yra apie 6000 kalbų, todėl sunkumų dėl kalbos barjero patiria ne tik bendraujantys su užsienio partneriais, bet ir keliaujantys ar išvykstantys gyventi svetur. Naująją technologiją dabar testuojama, tačiau greitai ji gali taps kasdienybe ir paveikti daugelio iš mūsų gyvenimą.

„Tele2“ ir „Microsoft“ technologija palengvins daugelį įprastų gyvenimo aspektų. Pavyzdžiui, telefonu kinų arba arabų kalba bus galima užsisakyti viešbučio kambarį arba pasikalbėti su Japonijoje dirbančiu ir angliškai nešnekančiu žmogumi. Telefonas japonų kalbą automatiškai išvers į tokią, kuri suprantama kitame ragelio gale esančiam klausytojui.

„Tele2” ir „Microsoft“ telefonams kuria automatinio vertimo technologiją

Nors naujasis „Tele2“ ir „Microsoft“ sprendimas turi daugybę panaudojimo galimybių ir turėtų būti aktualus daugeliui, tam tikroms klientų grupėms ši inovacija jau šiandien yra reikalinga. Spartėjant migracijos procesams, į Europą atvykstantys pabėgėliai dėl kalbos barjero kasdien susiduria su sunkumais ir nepajėgia integruotis taip greitai, kaip galėtų. Ne mažiau problemų patiria ir pabėgėliais besirūpinančios valstybinės institucijos, dėl kalbos barjerų negalinčios užtikrinti geros viešųjų paslaugų kokybės.

Pasak L. Torstenssono, telefonuose atsiradus automatinei vertimo į užsienio kalbas technologijai pagerės ir „Tele2“ klientų aptarnavimo kokybė, nes operatoriai su klientais galės bendrauti pačiomis įvairiausiomis kalbomis.