8 Žingsniai Efektyviai Pakartotinio Sudominimo Elektroninio Pašto Kampanijai
Elektroninio pašto adresų sąrašo sudarymas buvo tikriausiai pats pirmasis ir pats sunkiausias dalykas, kurį atlikote. Bet ar žinote, kas yra dar sudėtingiau? Tai išlaikyti savo el. pašto adresų sąrašą sveiką ir susidomėjusį. Tuomet, kai gautųjų laiškų dėžutės tampa vis triukšmingesnės dėl reklamų ir pranešimų, vis dar yra būdas tai padaryti – pakartotinio susidomėjimo laiškų kampanijos. Tačiau pakartotinio susidomėjimo kampanijos yra ne tik užrašo „pasiilgau“ siuntimas. Štai kodėl šiame straipsnyje pateikiami pagrindiniai žingsniai, kurių reikia imtis norint suplanuoti veiksmingą rinkodaros elektroninių laiškų pakartotinio susidomėjimo kampaniją.
Veiksmai, Kurių Reikia Efektyviai Pakartotinio Susidomėjimo Elektroninių Laiškų Kampanijoms
1. Nustatykite Esmines Priežastis Kodėl Dingsta Susidomėjimas
Pirmiausiai išsiaiškinkite priežastį, dėl kurios jūsų prenumeratorius nebesidomi jumis.
Štai keletas priežasčių, kodėl jie gali nustoti domėtis jūsų laiškais:
- Jūsų el. laiškai nėra aktualūs prenumeratoriui ir jam jie yra visai neaktualūs.
- Jūsų prenumeratoriai rado geresnį sprendimą arba pasiūlymą iš jūsų konkurento.
- Per didelis laiškų dažnumas – veda prenumeratorius prie jų ignoravimo, dar blogiau, gali juos pažymėti kaip šlamštą.
- Jūs siunčiate laiškus neįprastomis valandomis. Pavyzdžiui, vėlai vakare arba įtemptomis darbo valandomis.
- Jūsų temos eilutės yra „clickbaitas“ ir jis neatitinka el. laiško turinio.
- Jūsų laiško dizainas nėra pritaikytas mobiliesiems.
- Jūsų pasiūlymai ir raginimo veikti nėra pakankamai įtikinami, kad sudomintų prenumeratorius imtis kokių nors veiksmų.
Tokių susidomėjimo praradimo priežasčių gali būti ir dar daugiau.
Priežastis taip pat galite nustatyti susisiekę asmeniškai arba išsiuntę apklausos formą .
2. Sukurkite Apibrėžtumą Arba Kažkokią Eigą, Kada ir Kaip Šie Laiškai Turi Būti Siunčiami
Susikūrę naudojimui paruoštą tikslinių elektroninių laiškų schemą ar eigą, leis patirti mažiau streso kiekviename kliento kelionės etape. Sunumeruokite el. laiškų seką, kad žinotumėte, kuris laiškas turi eiti po prieš tai buvusio.
Pritaikyta laiškų seka taip pat gali užtikrinti, kad nepersiųsite tos pačios informacijos savo prenumeratoriams dar kartą ir neperpildysite jų gautųjų dėžutės.
Kaip atrodo ideali pakartotinio susidomėjimo laiškų siuntimo eiga? Štai pavyzdys:
- Pakartotinis įvadinis el. laiškas – naudokite šį el. laišką, norėdami iš naujo prisistatyti ir priminti savo prenumeratoriams, kad jie jau kurį laiką nėra susidomėję jūsų prekės ženklu.
- Atsiliepimo el. laiškas – paklauskite savo prenumeratorių, ar yra rimta priežastis, dėl kurios jie nebenori įsitraukti. Sukurkite formą su parinktimis ir palikite vietos komentarams.
- Reklaminis el. laiškas – sužadinkite FOMO ir siųskite tinkintus pasiūlymus, kuponų kodus ar nemokamas dovanas, kad paskatintumėte juos vėl bendrauti su jūsų prekės ženklu.
- Prenumeratos atsisakymo el. laiškas – jei iki šiol pastebėjote, kad jų įsitraukimas yra nulinis, paklauskite, ar jie nori būti pašalinti iš jūsų el. pašto kontaktų sąrašo. Tokiu būdu turėsite švarų, aktyvių prenumeratorių rinkinį, ir galėsite pagerinti savo siuntėjo reputaciją.
Kadangi el. pašto kampanijų vykdymo kaina gali būti gana didelė, priklausomai nuo prenumeratorių skaičiaus, labai svarbu pašalinti tokius neaktyvius vartotojus ir sumažinti išlaidas.
Šaltinis: Nethunt
Pakartotinis įvadinis elektroninis laiškas iš „Netflix“:
Šaltinis: InboxFlows
3. Nustatykite Aiškų Pakartotinio Susidomėjimo Elektroninio pašto Kampanijos Tikslą
Dabar turite potencialiai aktyvių prenumeratorių sąrašą. Bet ar čia baigiasi jūsų užduotis? Nr.
Kitas jūsų veiksmas turėtų būti privilioti savo prenumeratorius ir leisti jiems atlikti mikroveiksmus, pavyzdžiui, sudaryti norų sąrašą, užbaigti pirkimą, palikti atsiliepimą, patikrinti naujai išleistus produktus ir t.t.
Taigi, nustatykite tikslą, kad išvengtumėte paprastų, bendrinių pranešimų ir padidintumėte ilgalaikio, pakartotinio susidomėjimo tikimybę.
H&M į tikslą orientuotas pakartotinio susidomėjimo el. laiškas:
Šaltinis: IMPACT
4. Segmentuokite Savo Neaktyvius Prenumeratorius
Pakartotinio susidomėjimo kampanijos yra skirtos pasiekti jūsų neaktyvius prenumeratorius. Bet kaip nustatyti, ar prenumeratorius yra neaktyvus, atsižvelgiant į tai, kad jis neatsisakė jūsų komunikacijų?
Atlikite šį paprastą triuką, kad nustatytumėte prenumeratorius pagal jų sąveikos istoriją per pastaruosius šešis mėnesius.
Daugelis el. pašto rinkodaros specialistų naudoja toliau nurodytas tris kategorijas pagal paspaudimus ir sąveikas , kad toliau segmentuotų savo neaktyvų sąrašą:
- Snaudaliai – prenumeratoriai, kurie vieną kartą buvo susidomėję, bet nuo tada buvo neaktyvūs.
- Zombiai – prenumeratoriai, kurie per pastaruosius šešis ar daugiau mėnesių neatidarė ir nespustelėjo ant jūsų el. laiško.
- Vaiduokliai – prenumeratoriai, kurie nuo tada, kai užsiprenumeravo, niekada nebuvo susidomėję.
Tokiu būdu galite išsiaiškinti savo neaktyvių prenumeratorių sąrašą iki T, ir suskirstyti juos į segmentus, kad sukurtumėte efektyvią, itin suasmenintą pakartotinio susidomėjimo el. pašto kampaniją.
Toliau pateikta statistika, gauta iš „SuperOffice“ atlikto eksperimento, tai yra geras, segmentuotos el. pašto kampanijos, sėkmės pavyzdys, palyginus su nesegmentuota kampanija. Jie išbandė el. laiško su tuo pačiu pavadinimu ir turiniu siuntimą į nesegmentuotą bendrąjį sąrašą ir į segmentuotą sąrašą (segmentuotą pagal interesus). Rezultatas kalba pats už save:
Šaltinis: Salesmate.io
5. Nuspręskite Dėl Šablono, Kuris Būtų Vizualiai Patrauklus ir Lengvai Skaitomas
Elektroninio pašto marketinge, labai svarbu pasirinkti akį traukiantį šabloną. Neskaitant to, kad šablonai pagrąžina jūsų laiškus, jie taupo jūsų laiką ir pastangas.
Rinkdamiesi šabloną įsitikinkite, kad jis yra minimalistinis, tačiau profesionalus. Tokiu būdu jūsų prenumeratoriai daugiau dėmesio skirs pagrindinei pranešimų siuntimo daliai, o ne bus išblaškyti per daug sudėtingo dizaino.
Jūs neprivalote griežtai laikytis šablono sekcijų. Prireikus pakeiskite jas, kad pakartotinio susidomėjimo laiškai būtų kuo labiau suasmeninti, kad padidėtų atsakymų dažnis.
Šaltinis: Deal.town
6. Nusistatykite Protingą Laukimo Laikotarpį Tarp Pakartotinių Susidomėjimo Laiškų
Siųsdami pakartotinio susidomėjimo laiškus, įsitikinkite, kad laikas yra su tinkamais laiko tarpais. Papildydami savo prenumeratorių elektroninio pašto dėžutes kelias dienas iš eilės, rizikuojate suerzinti aktyvius prenumeratorius ir galiausiai suteiksite jiems dingsti atsisakyti prenumeratos.
„Databox“ apklausa rodo, kad dauguma prekių ženklų elektroninius laiškus siunčia kas savaitę. Tai gali skirtis atsižvelgiant į jūsų prekės ženklą, nes nėra „stebuklingo“ laiko ar dažnumo laiškų siuntimui. Taigi, nusistatykite protingą palaukimo laikotarpį tarp laiškų siuntimo, kuris geriausiai tinka jūsų prekės ženklui, ir laikykitės jo.
7. Kurkite ir Automatizuokite Pakartotinio Susidomėjimo Laiškus
Dabar turite jau paruoštą šabloną, prenumeratorių sąrašą ir siuntimo laiką. Taigi pradėkite kurti sudominantį laišką, kuris galėtų patraukti jūsų neaktyvių prenumeratorių dėmesį nuo pat pradžių.
Kuriant pakartotinio susidomėjimo el. laiškus, reikia atsiminti keletą pagrindinių dalykų:
- Iš naujo suformuluokite savo unikalų vertės pasiūlymą (USP), kad primintumėte, kodėl jie užsiregistravo į jūsų kontaktų sąrašą.
- Naudokite tvarkingą dizainą ir natūraliu būdu atkreipkite prenumeratorių dėmesį į pagrindinį laiško segmentą – žinutę.
- Galiausiai, pateikite įtikinamą, su pakartotiniu susidomėjimu susijusį raginimą veikti (CTA). Pavyzdžiui, „Grįžkite“, „Prisijunkite iš naujo“, „Jūsų Laukia Nuolaidos“ ir t.t.
Žemiau yra puikus „Hootsuite“ pavyzdys, atkartojantis savo USP:
Šaltinis: Hubspot
Pro patarimas: telefono numerio įtraukimas po raginimu veikti, kad klientai galėtų kreiptis iškilus klausimams, gali būti naudinga e-Komercijai i ir paslaugų įmonėms.
Kitas žingsnis yra perjungti el. laiškus į auto-piloto režimą.
Kadangi pakartotinis susidomėjimas yra taikomas neaktyviems vartotojams, turite išsiųsti ne vieną, o daug pakartotinio susidomėjimo el. laiškų, kad sėkmingai įtikintumėte juos bendrauti. Bet elektroninių laiškų siuntimas rankiniu būdu nėra efektyvi strategija norint greitai pasiekti rezultatų.
Taigi, kaip pagerinti klientų sąveiką siunčiant naudingas elektroninio pašto kampanijas į segmentuotus sąrašus? Tai pasiekiama naudojant veiksmingą el. pašto automatizavimą.
Štai keletas populiarių pakartotinio susidomėjimo el. pašto automatizavimo pavyzdžių:
- Laiškai pagrįsti sąveika – automatinių el. laiškų segmentavimas ir siuntimas prenumeratoriams pagal jų veiksmus.
- Pagal elgsena paremti laiškai – el. laiškai siunčiami neaktyviems vartotojams, atsižvelgiant į jų elgesį. Pavyzdžiui, paspaudus jiems atsiimti jūsų nuolaidą, jiems išsiunčiamas el. laiškas su padėka.
- Pagal atsakymus paremti laiškai– automatizavimas, kuris tęsia arba sustabdo pakartotinio susidomėjimo laiškų siuntimą pagal vartotojo atsakymą. Pavyzdžiui, jei vartotojas daugiau nei mėnesį nebesąveikauja su jūsų el. laiškais, jie yra išbraukiami iš sąrašo.
Įsitikinkite, kad stebite ir matuojate el. pašto metrikas, kad pagerintumėte pristatymą naudojant automatizavimą.
8. Įtraukite prenumeratos atsisakymo nuorodą
Nėra lengva paleisti ilgametį abonentą. Tačiau kiekvieno el. laiško pabaigoje įtraukus prenumeratos atsisakymo nuorodą , išvengsite laiško perkėlimo prie šlamšto katalogo ir pagerinsite bendrą el. pašto kontaktų sąrašo būklę bei efektyvumą, taigi ir pačios kampanijos efektyvumą.
Išvados
Pakartotinis susidomėjimas iš pradžių gali atrodyti kaip svetimas konceptas, tačiau atlikę šiuos ir kitus veiksmus, kurie gali būti tinkami, gali nukreipti jus tinkamu keliu.
Būdami užsiėmę laiškų kūrimu, nepamirškite analizuoti rezultatų ir nuolat optimizuoti, kad pagerintumėte pakartotinio susidomėjimo elektroninio pašto kampanijas.