Zukerbergas pristatė dirbtinį intelektą, kuris gali apversti visą skaitmeninės reklamos industriją — tai bus „rezultatų pasiekimo mašina“
Facebook steigėjas, „Meta Platforms“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Markas Zukerbergas (Mark Zuckerberg) pareiškė, kad Meta kuria DI sistemą, galinčią automatizuoti visą reklamos kampanijos ciklą. Verslui tereikės suformuluoti kampanijos tikslą, nurodyti, kiek jis pasirengęs mokėti už rezultatą, ir prijungti banko sąskaitą — o DI sistema automatiškai sieks numatytų tikslų. Esminė tokio produkto dalis bus tūkstančių DI sugeneruotų „bandomųjų“ skelbimų talpinimas Facebook, Instagram ir Threads platformose.
Per Stripe Sessions konferenciją San Fransiske Zukerbergas šią sistemą apibūdino kaip „verslo rezultatų pasiekimo mašiną“ ir pareiškė, kad ji gali tapti viena vertingiausių kada nors sukurtų DI technologijų. Pirmą kartą jis šią koncepciją pristatė savaite anksčiau duodamas interviu B. Tompsono (Ben Thompson) tinklalaidei Stratechery. Pasak jo, sistema veiks kaip „juodoji dėžė“ — nuo pradžios iki pabaigos be vartotojo įsikišimo. Jis taip pat pažymėjo, kad tokios sistemos atsiradimas galėtų radikaliai pakeisti visą skaitmeninės reklamos industriją.
Meta jau naudoja generatyvinį DI savo reklamos įrankiuose. Anot Zukerbergo, šiuo metu algoritmai yra tokie tikslūs, kad klientams nebereikia nurodyti demografinių parametrų — DI pats nustato, kuri auditorija labiausiai susidomės. Kitas žingsnis — šią technologiją pritaikyti reklamos skelbimų kūrimui: Meta planuoja sugeneruoti iki 4000 vienos reklaminės idėjos variantų, realiu laiku juos testuoti su vartotojais ir atrinkti efektyviausius.
Verslui tokia sistema gali atrodyti kaip privalumas, tačiau vartotojams — kitaip. Meta socialiniai tinklai jau dabar persotinti generatyviniu turiniu — nuo paveikslėlių ir komentarų iki pokalbių botų. Panašu, kad netrukus dar viena generatyvinio DI kategorija — reklama — užlies Meta platformas. Tai kelia nerimą, nes bendrovė paverčia savo socialinius tinklus bandomąja aikštele, kurioje vartotojo dėmesys tampa sunaudojama žaliava. Jei anksčiau dar buvo galima spėlioti, kas Meta yra klientas, o kas — produktas, dabar abejonių neliko.
Vis dėlto reklamos srityje išlieka ir atsargaus optimizmo. Savaitės pradžioje reklamos agentūros The&Partnership įkūrėjas Džonis Hornbis (Johnny Hornby) paskelbė straipsnį, kuriame teigia, jog sėkmingų reklamos kampanijų kūrimas vis dar išlieka žmogaus gebėjimų sritimi.