Xiaomi YU7, YU7 Pro ir YU7 Max – pirmasis prekės ženklo visureigis

Xiaomi pristatė antrąją elektromobilių seriją, kuri plėtoja ir perinterpretuoja SU7 koncepciją. Anot kompanijos, YU7 visureigiai nėra tiesiog „padidintas SU7“, o visiškai naujas projektas, sukurtas nuo nulio ir orientuotas į kitą lygį. Ypatingas dėmesys skirtas saugumui, išlaikant firminį dizaino stilių ir įdiegiant pažangias intelektualias funkcijas. Automobilis turi tvirtą karkasą, pagamintą iš 2200 ir 1500 MPa stiprumo plieno (sukurto bendradarbiaujant su pirmaujančiais Kinijos gamintojais) bei aliuminio lydinių. Konstrukcija atsižvelgia į baterijų keliamus pavojus ir gali atlaikyti priekinį susidūrimą iki 90 km/val. greičiu. Xiaomi YU7 bus prieinamas trijose versijose: bazinėje, Pro ir Max. Skirtingai nei SU7, šios modifikacijos turi kur kas daugiau bendrų bruožų.

Xiaomi YU7 salonas

Xiaomi išskiria itin komfortišką saloną, siūlomą trijų spalvų variantais ir pagamintą iš aukštos kokybės medžiagų. Priekinės sėdynės turi 10 taškų masažo funkciją, kojų atramą maksimaliam komfortui, o galinės sėdynės atsilenkia iki 135°. Įrengti trys multimedijos ekranai (vairuotojui ir galiniams keleiviams) bei panoraminis HyperVision ekranas, pagamintas naudojant miniLED technologiją su 1200 nitų ryškumu, kuris pakeičia tradicinį prietaisų skydelį (5 režimai: prietaisų rodmenys, multimedijos valdymas, laiko juostos, orų atnaujinimai ir navigacija). Priekinis bagažinės tūris – 141 l (8 atidarymo režimai), galinis – 678 l.

Intelektualiosios funkcijos

Už intelektualias funkcijas atsakingi 4 nm Snapdragon 8 Gen 3 lustai (multimedijai) ir NVIDIA DRIVE AGX Thor su naujausia Blackwell architektūra, kurios našumas siekia 700 TOPS (skirta intelektualaus vairavimo funkcijoms). Integruoti 5G, Wi-Fi 7, UWB, Bluetooth moduliai. Visos komplektacijos turi 4D milimetrinių bangų radarą, aukštos raiškos kameras, LiDAR skenerius, skirtus orientacijai tamsiu paros metu, ir kitas intelektualias funkcijas, atitinkančias „Žmogus x Automobilis x Namai“ koncepciją.

Prieinamumas ir specifikacijos

Xiaomi YU7 bus prieinamas šią vasarą trijų spalvų variantais. Kainos kol kas neskelbiamos, tačiau Xiaomi žada plačias bandomojo vairavimo galimybes ir vairavimo mokymo programas. Detalios visų trijų versijų techninės specifikacijos pateiktos žemiau esančioje lentelėje.

Techninės charakteristikos

SavybėXiaomi YU7Xiaomi YU7 ProXiaomi YU7 Max
KainaTBATBATBA
Kėbulo spalvaSmaragdo žalia, Titano sidabrinė, Lavos oranžinė
Salono spalva (ekologinė oda arba napa oda)Pušies pilka, Koralų oranžinė, Prieblandos mėlyna
Matmenys4999 x 1996 x 1600 mm
Ratų bazė3000 mm
Minimalus posūkio spindulys5,7 m
Priekinės bagažinės tūris141 l
Bagažinės tūris678 l
VariklisXiaomi HyperEngine V6s Plus, iki 22 000 aps./min.
Maksimali galia235 kW / 320 AG365 kW / 496 AG508 kW / 690 AG
Maksimalus sukimo momentas528 N·m690 N·m866 N·m
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.5,88 s4,27 s3,23 s
Maksimalus greitis240 km/val.253 km/val.253 km/val.
Nuvažiuojamas atstumas835 km770 km760 km
Baterija96,3 kWh101,7 kWh101,7 kWh
Įkrovimas (10–80 %)12 min., 620 km per 15 min.
Pakaba ir stabdžiaiBrembo keturių stūmoklių fiksuotas suportas, nuolatinis amortizatorių valdymas, dviejų kamerų pneumatinės spyruoklės su 5 aukščio reguliavimo lygiais
Stabdymo kelias nuo 100 km/val.33,9 m
Ratai / padangos275 mm padangos su sportiniais ratlankiais
KėbulasYpač tvirtas 2200 MPa plienas visoms durų rėmams + aliuminio lydinys, atsparus įbrėžimams, 1500 MPa skersinė sija, elektrinės durų rankenos su automatiniu iššokimu ir paslėpimu
Programinė įrangaXiaomi HyperOS + Xiaomi Pilot paketas, Apple CarPlay palaikymas
ElektronikaQualcomm Snapdragon 8 Gen 3, 4 nm + NVIDIA DRIVE AGX Thor, 4 nm (700 TOPS), LiDAR skeneriai, 4D milimetrinių bangų radaras, 11 aukštos raiškos kamerų, 12 ultragarsinių radarų
Ekranai16,1″ 3K centrinis valdymo ekranas, du galiniai pramoginiai ekranai, panoraminis miniLED HyperVision ekranas (1200 nitų) su nuotolinio valdymo pulteliu
Garso sistemaTBA
Ryšio sąsajosWi-Fi 7, UWB, trys Bluetooth moduliai, dvigubas 5G tinklas