„Xiaomi YU7“ neišlaikė realaus nuvažiuojamo atstumo testo – jis buvo daugiau nei trečdaliu mažesnis nei deklaruota

Tarp „Xiaomi“ elektromobilių charakteristikų, kuriomis kompanija didžiavosi, buvo ir tariamai aukštas jėgos agregato efektyvumas. Kompanijos įkūrėjas teigė, kad krosoveriu YU7 jis įveikė apie 1300 km su vos vienu sustojimu įkrovimui. Realūs bandymai greitkelyje parodė, kad „YU7 Max“ versijos nuvažiuojamas atstumas neviršija 500 km ir yra daugiau nei trečdaliu mažesnis nei deklaruota.

Bent jau tokius nepriklausomo bandymo rezultatus pateikia „Sohu“ portalo atstovai. Jie kelis kartus įveikė 84 km ilgio ciklinį maršrutą užmiesčio greitkelyje, kol baterija visiškai išsikrovė. Tai įvyko nuvažiavus 483 km vidutiniu 100 km/val. greičiu. Pagal CLTC ciklą toks krosoveris turėtų nuvažiuoti 750 km be įkrovimo. Praktiškai automobilis dar įveikė 9 km po to, kai pasirodė įspėjimas apie išsekusį nuvažiuojamą atstumą, po ko visiškai išsijungė. Bandymai vyko esant apie 30 laipsnių Celsijaus aplinkos temperatūrai, salono temperatūra buvo nustatyta ne aukštesnė nei 24 laipsniai, salone sėdėjo du žmonės ir šiek tiek filmavimo įrangos. Taip buvo imituojama 50 proc. apkrova.

Pati „Xiaomi“ teigia, kad jos elektromobiliai gali pasiekti 80–90 % CLTC ciklo nurodyto nuvažiuojamo atstumo, tačiau konkretus testas parodė, kad šis santykis vos viršija 65 % tam tikromis sąlygomis. Krosoveris „YU7 Max“ turi 101,7 kWh talpos traukos bateriją. Jei borto kompiuteris rodė vidutinį 21 kWh/100 km elektros energijos suvartojimą, tai pagal įkrovimo sąlygas apskaičiuotas suvartojimas siekė 22 kWh/100 km, nors toks skirtumas nėra laikomas katastrofišku.

Bandymo dalyviai sugebėjo įkrauti „YU7 Max“ bateriją įkrovimo stotelėje, kuri palaiko iki 400 A srovę ir iki 1000 V įtampą. Realiai vidutinė suvartojama galia buvo 176,3 kW, o įkrovimas buvo intensyviausias, kai baterijos talpa buvo nuo 5 iki 70 %, pasiekus 300 kW priimamąją galią. Šis įkrovimo etapas truko 14 minučių, tačiau likusiems 5 % pradžioje ir 30 % pabaigoje iš viso buvo sugaišta dar 23 minutės. Iš viso pilnas įkrovimas truko 37 minutes.