„Valve“ pradės kovoti su nelegaliu CS:GO verslu

Birželio pabaigoje bendrovė „Valve“ eilinį kartą buvo įtraukta į teismą. Konektikuto gyventojas Maiklas Džonas McLeodas kaltina ją remiant nelegalų internetinį žaidimų verslą, paremtą „Counter-Strike: Global Offensive“ virtualių objektų prekyba. Po trijų savaičių „Steam“ atstovai nusprendė pakomentuoti situaciją ir paaiškinti, kokių veiksmų planuoja imtis.

CS:GO

2011 metais „Steam“ žaidimuose vartotojams leidome dalintis daiktais tam, kad palengvinti norimų elementų įsigijimą žaidimuose su vidine ekonomika, – aiškino Erikas Johnsonas. – Nuo tada, keletas žaidimų svetainių naudoja objektų mainų sistemą savo reikmėms, o kai kurie klaidingai mano, kad mes esame vienaip ar kitaip susiję su šiais ištekliais.

Ieškinyje rašoma, kad „Valve“, leisdama prisijungti su „Steam“ profiliu, dalyvavo sukūrime, priežiūroje ir populiarinime svetainių, kuriose nelegaliai buvo prekiaujama žaidimo daiktais. Johnsonas kategoriškai atmetė šį kaltinimą. „Norėtume paaiškinti šią situaciją: mes neužsiimame verslu su nei viena iš šių svetainių, – tikino jis. – Mes iš jų niekada negavome jokių pajamų. Be to, nėra sistemos, kuri virtualius objektus leistų konvertuoti į realią valiutą“.

Johnsonas paaiškino tokių svetainių veikimo schemą. Disponavimą „Steam“ sąskaita ir daiktų turėjimą vartotojai patvirtina per API OpenID, tada sukuriama „automatinė“ „Steam“ sąskaita, daranti tas pačias tinklo užklausas, kaip ir paslaugos vartotojai.

CS:GO

OpenID ir tinklo užklausas, analogiškas toms, kurias atlieka „Steam“ vartotojai, naudoti žaidimų verslo sukūrimui draudžia API naudojimo sąlygas ir mūsų licencinė sutartis – tęsė Johnsonas. – Pradėsime siųsti įspėjimus tokiems tinklalapiams, reikalaudami nutraukti tokias operacijas su „Steam“  paslaugomis, o jei bus būtina, imsimės tolimesnių priemonių. Vartotojai turėtų apsvarstyti šią informaciją naudodami „Steam“ inventoriaus ir daiktų mainus.

„Bloomberg“ duomenimis „Counter-Strike: Global Offensive“ paremtų azartinių žaidimų verslas 2015 metais buvo vertinamas 2,3 mlrd. JAV dolerių. Eiliniu problemos rimtumo priminimu tapo nesena istorija su tinklapiu CSGOLotto.com, kuriame vietoj statymų buvo priimami skinai CS:GO kovos ginklams. Anksčiau šį mėnesį paaiškėjo, kad svetainė neteisėtai buvo populiarinama „YouTube“. Be to reklama užsiėmė patys savininkai, neinformuodami auditorijos, kad CSGOLotto.com priklauso jiems, jie demonstravo statymų priėmimo procesą ir parodė, kaip laimi dideles pinigų sumas.