Tesla ir toliau patiria nesėkmių Europoje — balandį pardavimai krito daugiau nei 50 %
„Tesla“ jau kelis mėnesius fiksuoja mažėjančius pardavimus Europoje — antrame pagal dydį elektromobilių rinkos regione po Kinijos. Daugelis šią tendenciją sieja su aktyvia politine Elono Musko veikla, kuri ne visiems patinka. Oficialūs balandžio mėnesio duomenys rodo, kad Tesla pardavimų krizė Europoje dar labiau pagilėjo.
Keturiuose pagrindiniuose Europos rinkose — Prancūzijoje, Švedijoje, Nyderlanduose ir Šveicarijoje — fiksuotas dviženklis pardavimų nuosmukis, ir tik Norvegijoje matomas šioks toks augimas. Pasak Fortune, kol kas nėra jokių ženklų, kad atnaujintas Model Y Juniper susigrąžintų pirkėjų dėmesį Europoje.
Tiesa, reikėtų pažymėti, kad ruošiantis Model Y Juniper gamybos pradžiai kovą, visi keturi „Tesla“ gamyklos padaliniai dar vasarį sustabdė Model Y surinkimo linijas dėl įrangos atnaujinimo. Dėl to sumažėjo šio elektromobilio prieinamumas, o tai prisidėjo prie rekordiškai silpnų pirmojo ketvirčio rezultatų.
Vidutinio dydžio krosoveris Model Y du metus iš eilės buvo perkamiausias automobilis pasaulyje ir sudaro apie du trečdalius „Tesla“ pardavimų. Todėl bet koks jo gamybos stabdymas stipriai veikia mėnesinius pardavimų rodiklius.
Kol kas dar nepaskelbti Vokietijos ir Jungtinės Karalystės — didžiausių ir antrų pagal dydį Europos rinkų — pardavimų duomenys, taip pat dar kelių šalių statistika, tad galutiniai balandžio rezultatai gali keistis.
Vis dėlto esama statistika rodo aiškią amerikiečių prekės ženklo krizę:
- Prancūzijoje „Tesla“ pardavimai smuko 59 % iki 863 elektromobilių per mėnesį.
- Švedijoje — net 81 % iki 203 vienetų.
- Nyderlanduose — 74 % iki 382 automobilių.
- Šveicarijoje — 50 % iki 227 vienetų.
- Tik Norvegijoje pardavimai ūgtelėjo 12 % iki 976 elektromobilių.