Televizija nemirs, tačiau beveik visiškai persikels į internetą
„Nielsen“ agentūros analitikai padarė išvadą, kad priešingai daugeliui prognozių, 2017 metais augs JAV namų ūkių skaičius, kurių savininkai yra aktyvūs televizijos žiūrovai. Iki ataskaitinio laikotarpio pabaigos šis rodiklis priartės prie 118,4 mln.
Pagal tyrimų bendrovės duomenis, šiemet televizijos žiūrovų skaičius JAV siekė 116, 4 mln. Anksčiau bendrovės atstovai teigė, kad auditorijos dalis pradėjo mažėti, nepaisant JAV gyventojų populiacijos augimo.
Tuo tarpu daug kitų tyrimų kompanijų pranešimų byloja, kad televizijos era jau praėjo – auditorija pasiekė savo augimo viršūnę ir pradėjo mažėti, televizijos kanalai praranda abonentus, o laidos – peržiūrų kiekį. „Nielsen“ duomenų neatitikimą su tradiciniais matavimų rezultatais lėmė pagrindinio analizuojamo rodiklio pakeitimas. Analitikai skaičiuoja ne tik tradicinės ir kabelinės televizijos žiūrovus, bet ir interneto televizijos vartotojų skaičių, kadangi to reikalauja gerokai pakitusi situacija rinkoje.
Šiuo metu vien JAV interneto televizijos paslauga „Hulu“ turi daugiau nei 12 milijonų abonentų, o „Sling TV“ – 800 tūkst. Jungtinių Valstijų rinkoje sparčiai vystosi ir kiti panašių paslaugų teikėjai.
Apskritai, tyrimas nepaneigia besiformuojančios tendencijos, kuri aiškiai rodo auditorijos susidomėjimo tradicine ir kabeline televizija sumažėjimą. Tačiau niekas negali paneigti, kad šiuo metu internete įsitvirtina nauji transliavimo formatai, o pati televizijos koncepcija per artimiausius metus išnykti neturėtų.