„Samsung“ pardavė daugiau nei milijoną lenktų monitorių

„Samsung“ paskelbė, kad jų lenktų monitorių pardavimų skaičius perkopė vieną milijoną. „Samsung“ prekybą lenktais monitoriais pradėjo 2014 rugsėjį. Pagal „IDC“ duomenis, „Samsung“ užimą 85 procentus lenktų monitorių rinkos, kurių įstrižainė siekia nuo 15 iki 34 colių.

samsung

Seog-gi Kim, vienas iš „Samsung Electronics“ vadovų teigia, „Nuo tada, kai pradėjome prekiauti lenktais monitoriais 2014 metais, matome, jog tokie monitoriai tampa standartiniais, jie populiarėja žaidėjų ir paprastų vartotojų tarpe.“

 

cf951
„Samsung CF951” monitorius

Lenkti monitoriai turi įtaigią išvaizdą, kuri pritraukia pirkėjus akiai maloniomis formomis ir neįprastu dizainu. „Samsung“ teigimu, tokie monitoriai „žmonėms suteikia natūralumo pojūtį,“ jais patogu naudotis ilgą laiką. Nuo prekybos lenktais monitoriais pradžios, „Samsung“ pastebėjo, kad tokie monitoriai ypač populiarūs žaidėjų tarpe, dėl plataus matymo kampo ir sustiprinto spalvų kontrasto.

curved
„Samsung CF390” monitorius

„Samsung“ naujausi monitoriai: „CF591“ ir „CF390“ turi 1800R išlenkimą. Toks išlenkimas gerokai „glaustesnis“, nei senesnių „SE590C“ ir „SE790C“ modelių, kur buvo naudojamas 3000R išlenkimas.