Samsung įsigijo Masimo audio verslą su Bowers & Wilkins, Denon ir Polk Audio prekių ženklais už 350 mln. JAV dolerių

Samsung per savo dukterinę įmonę Harman susitarė dėl Amerikos korporacijos Masimo audio padalinio įsigijimo, į kurį įeina legendiniai prekių ženklai Bowers & Wilkins, Denon, Marantz ir Polk Audio. Sandorio suma siekia 350 mln. JAV dolerių, o jo užbaigimas numatomas iki 2025 metų pabaigos, jei tam pritars priežiūros institucijos.

Šis sandoris sujungs po viena vėliava tokius žinomus prekių ženklus kaip JBL, Harman Kardon, AKG, Mark Levinson, Revel, Arcam, o dabar ir Bowers & Wilkins, Denon, Marantz bei Polk Audio. Leidinys The Verge primena, dar 2016 metais Samsung8 mlrd. JAV dolerių įsigijo Harman, kuri nuo to laiko tapo svarbia kompanijos strategijos dalimi vartotojiškos ir automobilių audio technikos rinkose. Dabar Pietų Korėjos technologijų milžinė planuoja aukščiausios klasės garso sprendimus integruoti į visus savo įrenginius.

Masimo valdybos vicepirmininkas Quentinas Koffey paaiškino, kad naujo savininko paieška audio padaliniui buvo viena svarbiausių užduočių. Tuo pat metu Samsung oficialiai pareiškė, jog siekia sustiprinti savo lyderystę pasaulinėje vartotojiškos audio technikos rinkoje, sujungdama Harman ir Masimo turtą. Kalbama ne tik apie namų elektroniką, bet ir apie plėtrą automobilių garso sistemų sektoriuje, kuriame Bowers & Wilkins jau bendradarbiauja su prabangių automobilių gamintojais.

Harman vartotojiškos elektronikos padalinio prezidentas Dave’as Rogersas išreiškė įsitikinimą, kad šis sandoris sustiprins kompanijos pozicijas rinkoje. „Harman didžiuojasi tapusi pasaulinio lygio audio kompanija su 75 metų istorija, ir mes tikimės, kad dar vieno prabangios garso technikos prekės ženklo įsigijimas dar labiau sustiprins mūsų, kaip lyderio, pozicijas“, – sakė Rogersas.